Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi työttömyyttä valittavat ette mene mäkkäriin töihin?

Vierailija
18.10.2016 |

Tai subiin tai heseen?

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin nähdä kun kaikki työttömät oikeasti menee mäkkäreihin. :D Onko edes asiakaspaikkoja yhtä paljon?

Ei lähellekkään. Suomen työttömistä 10% mahtuisi kerralla asiakkaiksi jakaantumalla kaikkiin suomen hampurilaispaikkoihin.

Vierailija
22/62 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavaan kokkiin voit luottaa takuulla :D kirjoitti:

Saattaisin syödä kuormasta ( maistaa ja varmistaa ) että laadunvalvonta pelaa ja jotkut pikkusieluiset asiakkaat saattaisivat suuttua jos ja kun big macistä on vähän haukattu 😀

http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=192799#

Ihmettelisit vain että etkö muka tilannut Suaresz burgeria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koulutettu ja työkokemusta on usealta alalta. Vuosia purin hammasta ja söin buranaa ja painoin töitä, töitä, töitä, nyt työtön (firma ajettiin tahalleen konkurssiin) olen kotona ja niin totaali burnoutissa että tämäkin on välillä liikaa... Menisin jos terveys antaisi periksi.

Harva on työtön vain koska tämä on niin "kivaa" tietty jos oot 20-v jonne ja raivotat bongia äitin nurkissa niin on ne kelan hilut varmaan kiva bonari.

Vierailija
24/62 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos sovittaisiin täällä AV:lla joku päivä ja kelloaika, jolloin kaikki kynnellekykenevät menisisvät mäkkäriin ja ilmoittaisivat tulevansa töihin. Päästäsköhän iltalehtiin?

Vierailija
25/62 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pääsin mäkkiin töihin.

Olin opintojen ohella 3 vuotta töissä mäkissä ja on yksityinen.

Omistaja sanoi kun lähdin oot aina tervetullut takaisin.

No, työpaikka myytiin ja sain kenkää. 2 vkossa hain kaikki alan paikat ja laitoin ex pomolle viestiä. Tässä oli 5 v tauko, mutta muisti mut heti.

Kävin jonkun nopean perehdyttämiskoulun ja aloin saamaan ekaksi peruutusvuoroja ja sitten pari vakkaria, kun suostuin ottamaan pe ja la illat.

Pomo tietää haen muita töitä ja olen haastatteluissa käynytkin , mutta ei mäkissä moni eläkkeelle jääkään. Oon nyt ollut n 1/2 v eikä täysiä tunteja saa, mutta on tää paljon parempi kuin kotona työttömänä.

Vierailija
26/62 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kahden vuoden kokemus mäkkäristä parin vuoden takaa. Syksyn ja kesän aikana oon hakenut kaikkiin mahdollisiin pikaruokapaikkoihin heset ja subit mukaan lukien, mutta mihinkään en oo päässyt. Hakijoita on aivan helvetisti ja subiinkin ottivat sitten mun edeltä semmoset, joilla oli jo kokemusta subista. Eli pikaruokaloillakin on todellakin varaa valita työntekijät nykyään.

Vierailija
27/62 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähimpään mäkkäriin on matkaa noin 150 km, subiin ja heseen vähän enemmän. Puhelinmyyntifirman työpaikat löytyvät lähempää, mutta niissä ei ansaitse edes työmarkkinatuen vertaa.

Enkä usko, että haluavat sinne yli viisikymppistä maisteria. Oma kokemukseni työnhaussa on se, että kannattaa hakea mieluummin "ylös" kuin alaspäin, eli sen verran vaativampiin hommiin, ettei ole ainakaan ylikoulutettu vaan mieluummin epäpätevä. 

Kunnanjohtajaksi en edes uskalla hakea, ties vaikka valitsisivat minut.

Vierailija
28/62 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka usein näet pikaruokapaikoissa yli viisikymppisiä työntekijöitä? Niihin hommiin halutaan vain nuoria.

Tarkemmin sanoen niihin otetaan vain 18-21 -vuotiaita. Alaikäisenkin on turha yrittää.

Vierailija
29/62 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taaskin ihmettelen, mikseivät työttömät siirry vuoteen 1988 hakemaan duunia. En kerta kaikkiaan käsitä....

Vierailija
30/62 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun meidän kaupungissa on yks mäkki, kaks hesee ja 3-4 muuta pikaruokapaikkaa/grilliä, ja työttömiä on 2500, tuleeko ap mitään mieleen että millä mahtais noi muutama pikaruokapaikka maksaa palkan kaikille, ja miten ne mahtuis töihin noihin paikkoihin? Mihin sit asiakkaat mahtuis kun tupa olis täynnä työntekijöitä että ovesta pursuis?

Vierailija
31/62 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne sinne viiskymppisiä ota. Ei edes kaksvitosia kun ovat sinne liian vanhoja

Vierailija
32/62 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yli 10 vuotta sitten töissä yhdessä Helsingin keskustan Mäkissä. Sinne varmaankin joskus pääsi porukkaa töihin normaalirekryn kautta, mutta jo sinne pääsivät tuon ohi, jos olivat jonkun vuoropäällikön tai pomon kavereita tai sukulaisia. Puhumattakaan, jos oli ollut vaikka tet:issä Mäkissä. Eli jos nyt vaikka syksyn alussa palkattiin kuusi uutta työntekijää, koska jotkut lopettivat, niin yksi noista oli joku siellä olevan tuttu, pari noista oli kuluneen kesän kesätyöntekijöitä ja sitten loput kolme olivat sen normirekryn kautta. Se tarkoittaa sitä, että aika moni jää rannalle.

Vierailija
33/62 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian rankkaa työtä en jaksa seistä koko päivää

Vierailija
34/62 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei otettu.

Vierailija
35/62 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paha sun Ap on olla kun suolat näitä pazka-aloituksia? 

Vierailija
36/62 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä avattiin uusi mäkkäri viime vuoden lopulla. Työpaikkoja oli jaossa 70. Hakijoita oli yli 500. Siis yli VIISISATAA. 

Sinne ei todellakaan vaan mennä ilmoittamaan, että "tulin nyt tänne töihin".

Vierailija
37/62 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain nuorena useaan mäkkäriin töihin, yhteenkään en päässyt. 

Siivoustöitä olen hakenut myös, ei saa. Satoja hakijoita per avoin paikka. 

Vierailija
38/62 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siks kun sinne ei pääse töihin. Oliks muita tyhmiä kysymyksiä, ap?

Vierailija
39/62 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorten ekoiksi työpaikoiksi sopivia paikkojahan nuo ovat. Palkka pieni ja työ hyvin yksitoikkoinen. Oletusarvona on jatkaa matkaa iän karttuessa noista eteenpäin. Olisi pakittamista elämässä, jos vanhempi ihminen joutuisi noihin paskaduuneihin.

Vierailija
40/62 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistoidea! AP on guru ja ratkaisi kerrasta koko työttömyys ongelman.