Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

uskottomuus ja kosto?

Vierailija
08.03.2006 |

Mun mies on tapaillut toista, vaik ei seksiä kuulemma ole sen ämmän kans ollutkaan. Vein heti suutuspäissäni erohakemuksen ja päätin et tää on täs. Meil 4 muksua ja yhes oltu 13 vuotta. Vähän päästä tuntui, et kaikki muuttui kun päästeltiin puolin ja toisin kaikki avioliiton aikainen " paska" ulos ja ollaan nyt oltu rehellisel linjalla. Todettiin, et rakastetaan viel puolin ja toisin, mut mietitään tilannetta. Ongelma on siinä, kun mies ei muka voi lempata sitä eukkoa vielä, pelottaa raukkaa yksin jääminen, kun on niin epävarmaa. Mä oon päättäny, et kävi miten kävi niin sen homman haluun pilata, alottakoon joskus uuden suhteen jonkun kans puhtaalta pöydältä jos ei yhes enää jatketa. Nyt me ikäänkuin petetään miehen kans sitä sen uutta, mieletöntä seksiä on ollu ja jatkuu..hih. Musta ei edes tunnu pahalta, vaikka oon aina ennen ollu kiltti tyttö, onkohan musta kuoriutunut petonainen?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis sun mies.

Jos se katuis ja haluais tosissaan yrittää sun kanssa, se ei välittäis pätkääkään tästä toisesta, vaan se ois menoa samantien. Tuntuu, ettei sun miehes saa päätettyä mitään. Meillä ois mies saanu jo lähtöpassit, jos jäis kiinni pettämisestä. Ja tää on molemmin puolinen sopimus.

Vierailija
2/5 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhmä oot ja sinisilmäinen. Mies jika hulluna hässii tuossa tilanteessa, pettää ihan varmastu sua sen toisen kanssa.On ilmeisesti hyvä manipuloimaan sua, ja yleensäkin.On saanut sut uskoon tommosta soopaa...Mun isä petti äitiäni ja samaan aikaan sillä oli kauhee vipinä molempien naisten kans sängys.Oon vaan kuullu jälkikäteen että isukki oli ihan sekopäinen sängys siihen aikaan.(On muuten ällöä tietää tämmösiä vanhemmistaan.örk)

Luultavasti miehes kipuilee sen tosiasian kanssa että pitääkö susta vaiko eikö ja paineen alaisena nai sua mennen tullen ja palates..Niinhän ne miehet sodassakin raiskaa naisia, purkaakseen paineita ja ahdistusta.

Voipi olla että kuullostaa paksulta,mutta tää voi olla tottakin...vaikutat jokseenkin lapselliselta ja rasittavalta tyypiltä, että en ihmettelisi jos miehes lähtiski toisen matkaan....ehkä lapset pitää hänet kotona?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää antaa tiedon valua sille naiselle, että te panette yhä. Tee se mustasukkaiseksi.

Tai sitten et enää anna miehellesi ja jätät hänet.

Vierailija
4/5 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t kai tosissas usko ettei NE ois pannu keskenään.....???????!!

Vierailija
5/5 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää suhdetta yllä, hän luultavasti on täysi huora (ja varmasti onkin kun suostuu perheen rikkomiseen ja suurin syyllinen on tietysti kuitenkin miehesi). Usko kuitenkin, että miehesi on maalannut aika pimeän kuvan teidän avioliitosta tälle naiselle. Joten uskon, että jos hän tietäisi teidän viriilistä elämästä niin tuskin se olisi hänelle " hällä väliä" asia.

Sinuna ottaisin ko. akkaan yhteyden (jos tiedät kuka on kyseessä) ja tekisit selväksi, ettet miehestäsi luovu ja teillä menee paremmin kuin koskaan ja kiittäisit, että hän on parantanut seksielämäänne entisestään! Sano hänelle, että hän ei ole ollut ensimmäinen eikä varmasti viimeinen, mutta sinä olet ja PYSYT!

Takuu varmasti tekee vaikutuksen. Tietysti miehesi pyrkii tekemään sinusta valehtelijan, mutta sinun sanasi jäävät mieleen ja lopulta aika viimeistään tekee tehtävän.