Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi 20-vuotias nainen ei saa pitää itseään upeana ja kauniina?

Vierailija
18.10.2016 |

Heti tulee joku kolmekymppinen tai nelikymppinen nainen ja alkaa ylistämään kuinka on niin paljon kauniimpi kuin parikymppisenä. Samaan syssyyn sitten luetellaan syitä, miksi nuoret naiset eivät ole kauniita, kritisoidaan epävarmuutta tai vaikka liian isoa pakkelikerrosta. Onko tullut mieleen, että ehkä ne 20-vuotiaat naiset olisivat tyytyväisempiä itseensä ja omaan luonnolliseen ulkonäköönsä jos edes joskus tuotaisiin esille mikä heissä on hyvää ja kaunista eikä koko ajan ylistettäisi vanhempien naisten paremmuutta esim. blogeissa? Hyväksyttäisiin nuorikin nainen naisena eikä yleisenä pilkan aiheena.

Kommentit (13)

1/13 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota vastaan toitottaa lähinnä ne naiset, joita ärsyttää etteivät ole enää nuoria...

2/13 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot varmasti kaunis!... Minä vain olen paljon kauniimpi..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä vastakkainasettelun tarvetta näytä olevan kuin sinulla

Vierailija
4/13 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jotain oman epävarmuuden purkamista tuollaiset kommentit. Siis vaikka nämä nelikymppiset jotka kommentoivat että nuoret naiset on niin epävarmoja ja pakkelinaamoja ym. Ehkä alkaa jo harmittamaan kun itse vanhenee, vaikka olisikin kaunis nelikymppinen? Mua ainakin jo vähän välillä alkaa mietityttään oma vanheneminen, että en koskaan enää oo sellainen nuori ja hehkeä :) Mutta pintaahan se vain on. Kyllä nuori nainen on kaunis siinä missä vanhempikin.

t.28v nainen

5/13 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsenpyöreys ei ole kaunista. Jäätävällä ja vielä väärän värisellä pakkelikerroksella peitetyt finniarpiset posket on tosi no no..

Vierailija
6/13 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on naiselle susi.

- setämies

Vierailija
7/13 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritetään kaikki nauttia itsestämme ilman, että tarvitsee mollata muita:)

Vierailija
8/13 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole juuri parempi noin päin. Koska itsestäsikin tulee joskus kolmikymppinen ja kaunis, etkä sitten enää ikinä voi olla 20v.

Itse olen kyllä kuullut tuota juttua ainoastaan toisinpäin.

Vierailija
9/13 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/13 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska vanhat ja kateelliset kurttana-akat suuttuvat.

Vierailija
11/13 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä vaan itseäsi millaisena haluat. Miksi koet tarvetta siitä puhua?

Vierailija
12/13 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä ole tämmöisestä kuullutkaan. Toivottavasti kaikki olisivat itseensä eri ikävaiheissa tyytyväisiä. Ja lopettakaa nuo nainen on naiselle susi -jutut. Kuulisitte, miten julmasti pitkät miehet pilkkaavat lyhyitä miehiä.

Vierailija
13/13 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme