Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko puolisolta vaatia läheisyyttä?

Vierailija
18.10.2016 |

Tiedän että seksin vonkaaminen on pahasta ja siitä kieltäytyminen ok.
Mutta mitä tehdä kun halaaminenkin on puolisolle nounou? Itse olen se kuuluisa halinallemies suhteessa. En toki kokoajan halaa, mutta kyllähän se mukavaa on jos vaimoa halaa ja pussaa. Vielä mukavampi olisi jos vaimo tekis näin minulle.
Ennen suhteen alussa näin olikin. Sitten tuli seksistä torjuminen peliin. Myönnän että on tullut vongattua ja syyteltyä kun ei hänelle passaa. En tosin piiitkään aikaan kun ei ole mitään kipinää vaimon puolelta.
Nyt sitten peliin tullut läheisyyden torjunta jne.
Ahdistaa kun en kelpaa vaimolleni vaikka mitä teen tai olen tekemättä. Onko siis avioliitossa aina mentävä kieltäytyjän pillin mukaan? Ja pahinta on kun tiedän vaimon pitävän kun joku halaa tai seksikin maistuu, mutta ei minun kanssani...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla läheisyydestä kieltäytyminen johtui juuri siitä seksin vonkaamisesta, ja siitä että jokainen halaus ja kosketus sisälsi miehen mielestä lupauksen seksistä. Tämä yhdistettynä miehen totaalilaiskuuteen lopetti  tehokkaasti meillä kaiken läheisyyden ja lopulta koko liiton.

Vierailija
2/9 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alkaa vonkumaan, niin se vaan ärsyttää puolisoa. Pyytää voi.. nätisti. Itse olen sen hyväksynyt että meidän suhteessa minä tarvitsen läheisyyttä enemmän, itse menen sohvalla miehen kainaloon ym.

Syyttelyllä ym. saat kyllä välit kiristymään. Entä jos lopetat kaiken vaimon huomioinnin viikoksi? Odotat että hän tulee sun luo? Saattaisi jopa ihmetellä kun et huomioikaan häntä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse mietin että voiko tilanne muuttua? Olen itse läheisyyttä kaipaava ihminen ja useita vuosia olen suhteen kylmyydestä kärsinyt.

Jos vetäydyn etäämmäksi niin vaimoni on siitä vain tyytyväinen ja ollaan sitten vielä kauempana toisistamme.

Toki voi olla ettei vaimo enää rakasta tsi himoitse minua, mutta jos ei ole lähdössä mihinkään niin melko pahasti kiduttaa toista jos ei läheisyyttä tarjoa.

Vierailija
4/9 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja pahinta on kun tiedän vaimon pitävän kun joku halaa tai seksikin maistuu, mutta ei minun kanssani...

Mitä oikeastaan tarkoitat tällä? Jos vaimosi käy vieraissa, eikä avoin suhde ole mieleesi, niin etköhän osaa tehdä omat ratkaisusi.

Vierailija
5/9 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mutta ei minun kanssa..." Tyypillistä marttyyrikitinää. Oletko ihan varma, ettei vaimolla ole jotain ihan sinusta riippumatonta murhetta tai huolta tai väsymystä elämään tms.?

Itselläni on ollut vastaavaa aina, kun elämässä joku tökkii. Aina se "pihtailu" ei johdu siitä toisesta osapuolesta vaan - yllätys yllätys - ihan jostain muusta.

Ja ketään ei voi läheisyyteen pakottaa. Kuka edes haluaa sitä läheisyyttä sellaiselta, jonka tietää sitä antavan pakon edestä? Ihan kuin olisi pakko saada läheisyyttä edes joltain, kunhan saa. Läheisyyden halun pitäisi lähteä siitä, että haluaa olla sen rakkaansa lähellä eikä siitä, että "mä tarvin läheisyyttä".

Vierailija
6/9 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos alkaa vonkumaan, niin se vaan ärsyttää puolisoa. Pyytää voi.. nätisti. Itse olen sen hyväksynyt että meidän suhteessa minä tarvitsen läheisyyttä enemmän, itse menen sohvalla miehen kainaloon ym.

Syyttelyllä ym. saat kyllä välit kiristymään. Entä jos lopetat kaiken vaimon huomioinnin viikoksi? Odotat että hän tulee sun luo? Saattaisi jopa ihmetellä kun et huomioikaan häntä?

Tuohan se ongelma on kun en "saa" mennä lähelle. Vaimo kavahtaa pois tai kieltää ilman syytä. Hän ei vain tykkää/halua.

Siitähän sitten sipuli leikkaa kiinni itsellä ja mökötys mykkäkoulu ja homma jatkuu entisellään.

Vierailija
7/9 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei läheisyydestä tykkää, niin mikä sä olet siihen pakottamaan? Ei parisuhteessa tarvi omaa kehoaan luovuttaa toiselle vasten tahtoaan. Toiset tykkää halailusta, toiset ei. Toiset osoittaa sen rakkautensa muulla tavoin. Esim. sillä tavoin, että elää ja on sen toisen kanssa sitä harmaata arkea.

Vierailija
8/9 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko muka halia ihmistä, joka ei oikeasti sitä halua tai siitä tykkää vaan pakottaa itsensä sietämään sitä? Yyh mikä dynamiikka...

Vierailija
9/9 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuota läheisyyttä väkisin haluakaan. Ihmettelen vain miksi läheisyys on ennen kelvannut mutta nyt ei enää.

Ja se on erikoista että läheisyyttä rakastavan täytyy tukahduttaa tunteensa ja olla sille toiselle mieliksi joka ei pidä läheisyydestä. Toki tämän ymmärrän jos mennyt naimisiin ihmisen kanssa joka ei tykkää halailla mutta näinhän ei tainnut alkuun olla.

Eli kieltäytyjän ehdoilla vain porskuttaen, nyt vain täytyy tukahduttaa oma persoonansa..eli teeskennellä lopunelämän

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi