Lue keskustelun säännöt.
Äidit joiden lapsi päiväkodissa!
17.10.2016 |
Te äidit jotka viette noin vuoden ikäisen lapsen päiväkotiin. Laittakaa nyt hyvänen aika lapsellenne kengät jalkaan tai mukaan eikä mitään äitiyspakkauksen töppösiä:DD lapsen parempi kävellä kengillä, kun millään töppösillä ja päiväkodissa ohjaajat puhuvat tästä kumminkin.
Sama koskee tumppuja. Pistäkää päälle tai mukaan tumput jossa on peukalolle paikka, vaikka lapsesi ei sitä sinne osaisikaan pistään. Päiväkodissa usein ohaajat pistää sen peukalon sinne silti, jotta lapsi saa ulkona otteen lelusta:)
Nimimerkillä. Itse päiväkodissa töissä, ja juuri tuli taas vuoden ikäinen uus lapsi jolla oli ne äitiyapakkauksen töppöset jalois ja käsis😂
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun ei oliskaan kiire. Mutta mitäpä sä asiasta tietäisit. On vasua, siihen valmistelua, työaikakirjauksia, toiminnan suunnittelua, siihen valmistelevia tehtäviä ja lisää ja lisää ja lisää paperitöitä ja arvaakko paljonko sulle on annettu lisäaikaa tehdä näitä ylimääräisiä töitä? Ei vitun yhtään.
Ja ulkoilla pitäisi, säällä kuin säällä. Syödä kolme kertaa päivässä, mielellänsä lämpimänä, ei niitä ikuisuuksia saada kuumana pysymään ja astiat kun pitää keittiöhenkilökunnan poiskin saada ennen kotiin lähtöään heilläkin, kuten siivoojillakin on oma työaikansa, joka loppuu aikanaan. Joten on kuule kiire, kun pyöritetään useamman lapsen arkea kuin oman perheen, jossa kyllä on jouston varaa.
Mulla olis pitkä lista sulle mitä arki on päiväkodissa, mutta luulen ettet niitä oikeasti halua tietääkkään koska olet turhautunut päiväkotisi henkilökuntaan. Vinkkinä voisin sanoa, että laita ne vaatteet, mitä lapsellesi haluat päivällä, muovipussiin ja sanot henkilökunnallesi että nämä päälle ulos mitä pussissa on ja jos ei vieläkään onnistu, niin johtajan puheille.
Lh ja äiti itsekin.