Mies ei tiennyt kuka on Henri Bergson???
Kommentit (22)
En mäkään oo koskaan kuullu. Kuka se o?
Haahhaaa, ap. on elitisti, sinunlaisiasi nauretaan nykyään.
No herranjestas!!! Miten se on mahdollista?! U-s-k-o-m-a-t-o-n-t-a! Tän täytyy olla provo. Mulla meni yöunet!
Vierailija kirjoitti:
LOL!
T: Äikän ope
Miten joku voi olla noin juntti ja sivistymätön???
Vierailija kirjoitti:
No herranjestas!!! Miten se on mahdollista?! U-s-k-o-m-a-t-o-n-t-a! Tän täytyy olla provo. Mulla meni yöunet!
Kyllä se ihan mahdollista on. Usko pois. En valehtelisi sinulle.
ap.
Taitaa olla vaan ap:n provo. Se haluaa, että kaikki googlettaa ja toteaa menneensä lankaan.
Yllättävän junttia porukkaa täällä. Tai ehkä ei sittenkään niin yllättävää.
Miten joku ei voi osata kysymysmerkin oikeanlaista käyttöä?
Tiesin kyllä googlettamattakin, että kyse on ihan turhasta jätkästä, mutta googletin silti. No mitäpä tässä nyt sitten sanoisi...nyt tiedän, mutta eipä olisi elämää haitannut lainkaan olla tietämättä.
Vierailija kirjoitti:
Siis miten ei voi joku tietää??????
Ei kuulu tuttaviin.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla vaan ap:n provo. Se haluaa, että kaikki googlettaa ja toteaa menneensä lankaan.
No älä.
Meikä joskus kännissä keksi saman ja tein samantapaisen ketjun, jossa kyselin jotan liettualaista kapellimestaria.
Ihan nevari mutta veikkaan että joku tubettaja.
Brittiläiset av-mammatkin tietää. Miksei suomalaiset?
Tiedättekös kuka on Säme Nitrol Liin? Sitä jos ei tiedä, niin aika urpo täytyy olla!
Vierailija kirjoitti:
Ihan nevari mutta veikkaan että joku tubettaja.
Melkein. Se on joku Seppotaalasmaa-viiksinen vuonna ukki ja mummi delannut filosofi, eli nykypäivänä kaveri olisi joko työtön juoppo tai vaihtoehtoisesti talkkari. Eli ei siis mikään tärkeä kaveri, joten et ole jäänyt mistään paitsi, vaikket olisi ukosta ikinä kuullutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä kovin hyvä idea se nauraminen. En ymmärrä, miksi työntekoa pitää halveksia vain siksi, että se tähtää sivistyksen hankkimiseen. Bergson on aina viehättänyt minua. Filosofia on niin helposti ohutta, että pakko on kiittää sitä, joka yrittää saada edes liikkeen illuusion luotua paperille.
Kuka se sitten on?