Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Galakseja on 10 kertaa luultua enemmän

Vierailija
17.10.2016 |

Kertoo IL. Riittääkö ymmärtämyksesi, uskosi? Loputon universumi. Siltikin kaikella on merkitys ja tarkoitus, kunnes taas kaikki kutistuu uutta alkuräjähdystä varten. Tämä tapahtuu ja tapahtuu uudelleen ja uudelleen, joka kerran edellisten henkien viisastuttamana. Ja ne ovat meidän jumaliamme, jotka tiivistyvät niissä kasauksissa ja palautuvat alkuräjähdyksissä. Materia puristuu, henki kokoontuu. Tässä teille totuus.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja sinä, me olemme yhtä! Kun me kuollaan niin silloin kai tavallaan aika lakkaa olemasta ja pääsemme sinne paikkaan missä kaikki on yhtä tietoisuutta. Silti välillä on aika nihilistinen olo kun sitä ei ihan voi vielä todistaa, että tää tietoisuus on ikuinen. Vaikka kuolemanrajakokemukset on kiehtovia ni eihän niitäkään voi todistaa. Mutta ei tunnu uskomattomalta kymmenkertainen määrä galakseja kun itse olisin valmis uskomaan että jopa universumeita on loputon määrä ja aina voi "zoomata ulospäin" sitä "kuviota". Minusta tuntuu pahalta kun me kaikki sairastutaan ja useimmat kituu ennen kuolemistaan ja tuntuu moraalittomalta itse hankkia kuitenkaan lapsia jotka joutuisivat vääjäämättä sitten sairastamaan ja kuolemaan. Kuitenkin taidan olla niin heikko että sorrun vieteilleni lisääntyä etenkin kun menin rakastumaan ja sitten tuon tähän maailmaan vain uuden kuolonuhrin lisää. Toivotaan että tietoisuus jatkuu ainiaan.

Vierailija
2/7 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti:

Minä ja sinä, me olemme yhtä! Kun me kuollaan niin silloin kai tavallaan aika lakkaa olemasta ja pääsemme sinne paikkaan missä kaikki on yhtä tietoisuutta. Silti välillä on aika nihilistinen olo kun sitä ei ihan voi vielä todistaa, että tää tietoisuus on ikuinen. Vaikka kuolemanrajakokemukset on kiehtovia ni eihän niitäkään voi todistaa. Mutta ei tunnu uskomattomalta kymmenkertainen määrä galakseja kun itse olisin valmis uskomaan että jopa universumeita on loputon määrä ja aina voi "zoomata ulospäin" sitä "kuviota". Minusta tuntuu pahalta kun me kaikki sairastutaan ja useimmat kituu ennen kuolemistaan ja tuntuu moraalittomalta itse hankkia kuitenkaan lapsia jotka joutuisivat vääjäämättä sitten sairastamaan ja kuolemaan. Kuitenkin taidan olla niin heikko että sorrun vieteilleni lisääntyä etenkin kun menin rakastumaan ja sitten tuon tähän maailmaan vain uuden kuolonuhrin lisää. Toivotaan että tietoisuus jatkuu ainiaan.

Olet jo aika lähellä ymmärrystä. Sielu on valo ja henki. Maanpäällinen keho on vain alusta nuoren hengen oppimiseen. Tätä tapahtuu koko universumissa jatkuvasti ja loputtomasti.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mammoja on kymmenen kertaa luultua enemmän. Lähteenä IL

Vierailija
4/7 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persreikää kutittaa, olisikohan taas tullut pukamia sinne.

Vierailija
5/7 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Galakseja n. 200 miljardia arvioitu tällä hetkellä

Vierailija
6/7 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Galakseja n. 200 miljardia arvioitu tällä hetkellä

Tässäkin jo määrä mitä ihmismieli ei voi ymmärtää ilman kaikkeutta.

Ap

Vierailija
7/7 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Luultua enemmän"? ja kuka on antanut arvion "10 kertaa enemmän"?

Melko typerästi muotoiltu. Kukaan ei ole enää satoihin vuosiin "luullut" että avaruus on rajallinen, vaan on melko yleinen näkemys, että se on ääretön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi