Mikä puhelin teidän kakkosluokkalaisella on?
Kommentit (15)
Omia lapsia ei mulla ole, mutta kakkosluokkalaisella serkullani on Samsungin J5.
Mun vanha iPhone 5s on. Se on tosin minusta turhan hyvä puhelin noin pienelle lapselle.
Mun vanha iphone 5. Itsellä meni siihenhermot, kun tallennustila oli aina lopussa. Toimii kuitenkin vielä.
Minulla ei itsellänikään koskaan ollut varaa iphoneen, niin saatika sitten lapselle :( Se kun tuntuu olevan se juttu. Mikä olisi edullinen ja kuitenkaan ei niin nolo puhelin? 100e investointikin tuntuu jo paljolta.
ap
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei itsellänikään koskaan ollut varaa iphoneen, niin saatika sitten lapselle :( Se kun tuntuu olevan se juttu. Mikä olisi edullinen ja kuitenkaan ei niin nolo puhelin? 100e investointikin tuntuu jo paljolta.
ap
Koita kysellä tutuilta, jos niillä olisi vanhoja puhelimia myydä sopivalla hinnalla! Jos niitä on enemmänkin, niin anna lapsesi päättää mistä tykkäisi. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Koita kysellä tutuilta, jos niillä olisi vanhoja puhelimia myydä sopivalla hinnalla! Jos niitä on enemmänkin, niin anna lapsesi päättää mistä tykkäisi. :)
Tai tsekkaa esimerkiksi tori ja paikalliset fb-kirpparit.
Meidän tokaluokkalaisella on joku tosihalpa Nokian puhelin, jossa yksi akunlataus riittää pitkäksi aikaa. Yhden puhelimen on jo kerennyt hukata ja tämä nykyinenkin sillä tippui yhdellä puistoreissulla, mutta löytyi aika nopeasti. En anna omppupuhelinta, edes vanhaa, ennenkuin hieman huolellisemmin pitää puhelinta. Kotona on monta laitetta, millä voi pelata ja selata nettiä. Onko tämä nyt jokin pakko, että satasen puhelin on jo tokaluokkalaisella oltava tai kaverit pilkkaa ja elämä menee pilalle?
Meidän pojalla on joku vanha lumia ja hinta oli varmaan 80 euron luokkaa. Ja hyvin pärjää, kamera on, voi soittaa ja lähettää viestejä. Pelaamiseen ei puhelinta käytä, mutta kyllä tuohon pelejäkin saisi ja nettiliittymä siinä on, vaikka meidän käytössä kyllä aika turha kun ei ole edes whats uppia pojalla...
On kyllä surullista että koululaisilla pitää olla puhelin, ja etenkin älyluuri käytössä... Sisko laittoi juuri kuvan, kun oli hakemassa 9v tytärtään koulusta, niin luokka istuskeli pihalla ja KAIKKI näpräsi älypuhelinta. Yrittää pitää kuria lapsilleen, mutta koulussa ei pääse vahtimaan. Mitähän näistä tulevaisuuden toivoista vielä tulee :/
Ja onko tosiaan totta, että oppitunneillakin puhelimia näprätään? Ne voitaisiin takavarikoida aina opetuksen ajaksi. Kakaroilla tuntuu olevan pelkkiä oikeuksia koulussa. Eikä tekis pahaa vanhemillekaan opiskelijoille päästää irti siitä "tissisuhteesta" puhelimeen.
Mun vanha lumia 930. Näyttö himmeä, toimii kuitenkin. Luokkakaverilla on joku vanha samsung, joka on kuulemma paras. Siitä katsotaan yhdessä juttuja.
Mun vanha Samsung Galaxy S6. Saa aina mun vanhat puhelimet.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä surullista että koululaisilla pitää olla puhelin, ja etenkin älyluuri käytössä... Sisko laittoi juuri kuvan, kun oli hakemassa 9v tytärtään koulusta, niin luokka istuskeli pihalla ja KAIKKI näpräsi älypuhelinta. Yrittää pitää kuria lapsilleen, mutta koulussa ei pääse vahtimaan. Mitähän näistä tulevaisuuden toivoista vielä tulee :/
Ja onko tosiaan totta, että oppitunneillakin puhelimia näprätään? Ne voitaisiin takavarikoida aina opetuksen ajaksi. Kakaroilla tuntuu olevan pelkkiä oikeuksia koulussa. Eikä tekis pahaa vanhemillekaan opiskelijoille päästää irti siitä "tissisuhteesta" puhelimeen.
Surullista on se, että raha määrittelee voiko puhelinta käyttää ettei se ole liian "nolo". Ja jotkut vanhemmat on vielä surullisia jos lapsi ei saa tarpeeksi kallista puhelinta. Miksi hemmottelette lapsianne? Tuonikäiselle riittää näppäinpuhelin tai halpa älypuhelin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista on se, että raha määrittelee voiko puhelinta käyttää ettei se ole liian "nolo". Ja jotkut vanhemmat on vielä surullisia jos lapsi ei saa tarpeeksi kallista puhelinta. Miksi hemmottelette lapsianne? Tuonikäiselle riittää näppäinpuhelin tai halpa älypuhelin.
Jos näppäinpuhelin riittää niin sitten puhelin 30 e. Liittymä 4 e. Myös älypuhelin toimii etanan nopeutta ja halvin nokia lumia 80e.
Mun vanha iPhone 4S