Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sota teinin ja avopuolisoni välillä - tytär väittää pervoksi!

Vierailija
17.10.2016 |

Kaipaisin asiallisia neuvoja, sillä tilanne on ihan älytön.

Miesystäväni (ollaan oltu yhdessä neljä vuotta ja asuttu yhdessä kolme) oli laittamassa pyykkiä kun ohi mennyt teinityttöni (16 v) alkoi kiljua, että mies nuuhkii hänen pikkuhousujaan! Miesystävä tietenkin kiisti asian ja selitti olleensa vain laittamassa pyykkejä koneeseen, kuten oli sovittu (minä hoidan usein pyykkäämisen, mutta tänään kiireiden vuoksi miesystävä teki sen puolestani). Tytär väittää kiven kovaa, että yllätti miesystävän nenä kiinni hänen pikkuhousuissaan! Tästä seurasi hirveä sota, kun kummatkin väittivät ja huusivat toista. Lopulta teini lähti ovet paukkuen kaverilleen uhoten, että muuttaa kohta kokonaan pois kotoa. Minä tietenkin varovasti tiedustelin miesystävältä, mitä hän pyykkien kanssa oikein teki, mistä tämä tietenkin hermostui että kehtaan epäillä häntä ja meni kellariin nostelemaan puntteja (purkaa siten aina vihaansa).

Mitä nyt sitten? Kumpaa pitäisi uskoa? Miksi tytär keksisi tuollaista, mutta miksi avopuolisoni tekisi tuollaista?

Vain asiallisia vastauksia, kiitos, sillä tilanne on muutenkin inhottava!

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutte mitä ilmeisimmin Porvoossa?

Vierailija
2/56 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusallista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh heh. Olisikin provo. 

AP

Vierailija
4/56 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat teinin ja puolison saman pöydän ääreen ja alat kysellä kummaltakin yksityiskohtaisesti mitä tapahtui. Jossain vaiheessa toisen tarina alkaa varmasti uupua.

Vierailija
5/56 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo nyt pahasta vaikka olisikin nuuhkinut?

Asian ei pitäisi aiheuttaa mihinkään tai kenenkään suuntaan mitään jännitteitä, puhuuko tyttäresi tai miehesi totta.

Teiniangstit menee aikanaan ohi, ja itse antaisin ajan hoitaa kiukuttelun. Samoin tekisi jos miehesi ei nyt puhu asiasta, turhalla tenttaamisella ja syyttelyllä hyvin henkilökohtaisesta asiasta et saavuta mitään. Kyllä se miehesi joskus tunnustaa jos sellaista harrastaa.

Vierailija
6/56 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) miehesi on pervo

b) tyttäresi on valehtelija

c) väärinymmärrys/väärä havainto tyttären puolelta 

d) mies on luullut nuuhkivansa sun pöksyjä (ks. kohta "a)"), jos nyt kyseessä ei olleet jotkut nimikoidut alkkarit.

Vierailija
7/56 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpäs niin. Koska mitään tällaista ei ikinä koskaan missään voisi tapahtua. Onkin ihan hyvä varulta oikein näppärästi ja omaperäisesti huutaa "Porvoo!" ihan joka keskusteluun. Hyvä sinä!

Itse tilanteeseen sanoisin, että o-ou. Ap, olet nyt tosi pahassa tilanteessa. Viime kädessä kuitenkin uskoisin omaa lastani - ellei hänellä olisi taustalla draamakuningatarmaista käytöstä tai muuten valehtelua.

Tilannetta on varmasti vähän seurailtava, keskusteltava molempien kanssa.

Vierailija
8/56 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko pyykit menossa koneeseen vai tulossa? Jos tulossa koneesta niin silloin tytär valehtelee, sillä eihän niissä puhtaissa alushousuissa ole edes vanhoille pervoille kauheasti mitään nuuhkimista.

Vierailija
9/56 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mahdollista, että mies on nuuhkinut tyttäresi pikkuhousuja. Ehkä ei halua myöntää.

Tosi kiusallista tytölle, jos mies on toiminut niin. Inhottavaa.

Vierailija
10/56 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

a) miehesi on pervo

b) tyttäresi on valehtelija

c) väärinymmärrys/väärä havainto tyttären puolelta 

d) mies on luullut nuuhkivansa sun pöksyjä (ks. kohta "a)"), jos nyt kyseessä ei olleet jotkut nimikoidut alkkarit.

Yhtä ja kaikki, yksikään vaihtoehdoista ei vaadi jatkotoimenpiteitä.

Pervous ei lähde syyttelemällä ja häpeäntunne pahentaa vain tilanteen. Virheitä sattuu (c,d) ja teinit nyt vain valehtelevat (b) ja saavat siitä varmasti opetuksensa vähemmän arassa asiassa.

Antaisit asian olla ja katsoisit miten tilanne kehittyy.

Vierailija
11/56 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesikö ukko edes kumman kalsarit?

Vierailija
12/56 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo nyt pahasta vaikka olisikin nuuhkinut?

Asian ei pitäisi aiheuttaa mihinkään tai kenenkään suuntaan mitään jännitteitä, puhuuko tyttäresi tai miehesi totta.

Teiniangstit menee aikanaan ohi, ja itse antaisin ajan hoitaa kiukuttelun. Samoin tekisi jos miehesi ei nyt puhu asiasta, turhalla tenttaamisella ja syyttelyllä hyvin henkilökohtaisesta asiasta et saavuta mitään. Kyllä se miehesi joskus tunnustaa jos sellaista harrastaa.

Siis luitko sä nyt itse, mitä kirjoitit?!

"Onko tuo nyt pahasta..."

Voi oksetus. Menepä nyt nurkkaan vähän miettimään. Totta hitossa tuollainen aiheuttaa jännitteitä ja asia on selvitettävä. Oletko sä jostain lahkolaisperheestä, jossa hyväksikäyttökin oli jotenkin normaalia ja vaiettiin kuoliaaksi?

Kaikkea ei voi laittaa teiniangstin piikkion, vaan juttu on otettava vakavasti, tärkeintä on että hankalassa iässä oleva tyttö saa tuntea olevansa turvassa kotona.

Vierailija
13/56 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Likapyykkiä oli avopuoliso siis laittamassa koneeseen. 

En usko että alushousut kovin herkästi menneet sekaisin (kun joku ehdotti että miesystävä luuli nuuhkivansa minun pöksyjä), tytär kokoa XS ja alusvaatteet "teinimäisiä" (pinkkiä, pitsiä, tekstejä jne) ja itse olen kokoa L ja käytän lähinnä valkoisia/mustia aivan perusalkkareita (joita jotkut kai sanoisivat mummomaisiksi)...

AP

Vierailija
14/56 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tyttö valehtelisi, ellei sitten nähnyt väärin. Mies ei ikinä tule myöntämään tehneensä tuollaista vaikka olisikin nuuhkinut. Miehet nyt ovat luonnostaan pervoja, joten ihan mahdollistahan tuo on vaikka olisi sellainen mies "josta ei ikinä uskoisi" - luuli ettei kukaan näe. Kysyt tytöltä onko varma ettei vain nähnyt väärin, sitten mietit miten jatkatte eteenpäin, onko tuo nyt jatkuvaa sotaa tästä eteenpäin. Voitko itse luottaa enää mieheen?

Vierailija
15/56 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko pyykit menossa koneeseen vai tulossa? Jos tulossa koneesta niin silloin tytär valehtelee, sillä eihän niissä puhtaissa alushousuissa ole edes vanhoille pervoille kauheasti mitään nuuhkimista.

Jospa lukisit aloituksen ajatuksella.

Vierailija
16/56 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä aikaakaan kun sopivat riitansa ja sovintoseksi tiivistää heidän suhdettaan. Poikkiksesi saa ah niin tiukkaa pimperoa jälleen. Tietty nuuhki, nuuhki tuoksuuko oma spermansa niissä, vai pesikö tyttäresi pimperoisen puhtaaksi.

Vierailija
17/56 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori mutta sympatiat tytölle!

Vierailija
18/56 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs luulette, moniko nainen haistelee miesten / poikien kusisia kalsareita? Ihan vaan tuli mieleen.

Vierailija
19/56 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti mies valehteli ettei nuuhkinut. 

Vierailija
20/56 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaisin asiallisia neuvoja, sillä tilanne on ihan älytön.

Miesystäväni (ollaan oltu yhdessä neljä vuotta ja asuttu yhdessä kolme) oli laittamassa pyykkiä kun ohi mennyt teinityttöni (16 v) alkoi kiljua, että mies nuuhkii hänen pikkuhousujaan! Miesystävä tietenkin kiisti asian ja selitti olleensa vain laittamassa pyykkejä koneeseen, kuten oli sovittu (minä hoidan usein pyykkäämisen, mutta tänään kiireiden vuoksi miesystävä teki sen puolestani). Tytär väittää kiven kovaa, että yllätti miesystävän nenä kiinni hänen pikkuhousuissaan! Tästä seurasi hirveä sota, kun kummatkin väittivät ja huusivat toista. Lopulta teini lähti ovet paukkuen kaverilleen uhoten, että muuttaa kohta kokonaan pois kotoa. Minä tietenkin varovasti tiedustelin miesystävältä, mitä hän pyykkien kanssa oikein teki, mistä tämä tietenkin hermostui että kehtaan epäillä häntä ja meni kellariin nostelemaan puntteja (purkaa siten aina vihaansa).

Mitä nyt sitten? Kumpaa pitäisi uskoa? Miksi tytär keksisi tuollaista, mutta miksi avopuolisoni tekisi tuollaista?

Vain asiallisia vastauksia, kiitos, sillä tilanne on muutenkin inhottava!

Sinuna uskoisin tytärtä.