Asensin just tinderin ja joudun ikävä kyllä antamaan ruksin 4/5 osaa naisista. terv, mies
Ikähaarukka 22-27v
Ei jeesus mitä herutus bimboja ja tajuatteko mikä turnoff on laittaa joku halikuva eläimen kanssa saati heruttaa profiilissa "Helsinki forever".
Mut hyvä juttu on että ootte liittäny instatilim että näkee todellisen minänne jos meinaa retkahtaa.
Noh ei kait siinä =D
Kommentit (44)
hanska kirjoitti:
Suurin osa Tinder-naisista on sellaisia, joille en haluaisi koskaan puhua. Kun naisten taso on kaikkien raporttien mukaan paljon parempi kuin Tinder-miesten, pelottaa ajatellakin, mitä mörrimöykkyjä on omalla puolen aitaa. Ei sikäli, hyvä juttuhan tuo on niiden miesten kannalta, jotka ovat skarppeja ja ymmärtävät vähän nähdä vaivaa.
Naisten taso on hyvä, koska siellä on 18-20 vuotiaita naisia, jotka ovat usein kauniita. Asia erikseen, että kuinka realistista noiden kanssa on päästä tekemisiin ja onko nuo sitten kuitenkaan henkisesti sillä tasolla, että niitä haluaisi tavata. Tähän mennessä aika nihkeästi nuoret naiset matchailleet ja keskustelu on ollut kovin ankeaa. Yhden kivan kuitenkin löysin ja saa nähdä jos tavattaisiin.
Tuohan on positiivista. Palstan monien aloitusten perusteella on saanut sen kuvan, että täällä liikkuu vain miehet, joille kelpaa ihan kuka vaan.
hanska kirjoitti:
Suurin osa Tinder-naisista on sellaisia, joille en haluaisi koskaan puhua. Kun naisten taso on kaikkien raporttien mukaan paljon parempi kuin Tinder-miesten, pelottaa ajatellakin, mitä mörrimöykkyjä on omalla puolen aitaa. Ei sikäli, hyvä juttuhan tuo on niiden miesten kannalta, jotka ovat skarppeja ja ymmärtävät vähän nähdä vaivaa.
Eihän se ole muuta kuin muutat sukupuolesi naiseksi ja vaihdat, että etsit miehiä, niin näet niiden heteromiesten profiilit. Mitä olen itse vilkaissut, niin komeimmat ovat yleensä jotain ulkomaalaisia mallitason miehiä. Tosin en tiedä onko nuo profiilit aitoja, koska kuvat ovat todella ammattimaisia ja siten voisi ajatella feikiksi.
Prätkän päällä poseeraavia, lomakuvia, perus lähikuvia naamasta yms paljon. Kuvaus on verrattaen harvalla, mutta niin on naisillakin. Etenkin niillä kauneimmilla.
Itse vedän kaikki oikealle ja karsin vasta mätcheistä.
M29