Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä keksiä joululahjaksi 13-vuotiaalle tytölle, lahjakortit hankitaan, mutta vinkkejä oikeisiin konkreettisiin lahjoihin!

Vierailija
17.10.2016 |

Tyttö itse ei oikein keksi mitään lahjatoiveita. Hän ei ole kovin materian perään, mutta haluaisin kuitenkin jotakin kivaa ostaa.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratsastuskokeilu?

Vierailija
22/33 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsella ei ole itsellä mitään toiveita, niin hänet on helppo yllättää. Suomessa kaikenlainen kulttuuritarjonta on valtavan suurta. Hyvä lahja voisi olla liput teatteriin/balettiin/oopperaan/konserttiin tai muuhun tapahtumaan. Jos asutte vähän kauempana, niin siihen vielä lisänä vaikka hotelliyöpyminen ja pieni kotimaan kaupunkiloma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma 15v poika halusi nimissään vuohen afrikan kylään, sen saa kyllä. Materiaa meillä on hurjasti, jopa liikaa. Jotain kai tässä on oikein tullut tehtyä.

Vierailija
24/33 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on siitä "erikoinen" 12 v, että vaikka on hyvin perus-esiteinityttö, rakastaa silti pehmeitä paketteja. Esim. pehmotohvelit, yöpuvut, kylpytakki, villasukat jne. ovat erittäin mieluisia lahjoja. Lisäksi synttärilahjaksi toivoi itselleen esim. mieleistä pussilakanasettiä.

Vierailija
25/33 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullip ja pullipin vaatteita.

Eikö tuo villitys mene koskaan ohi?!

Vierailija
26/33 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pelaa Pokemon Go:ta, Pokemon Go Plus -ranneke on varmaan kiva ainakin nyt ilmojen viiletessä. Ei tarvi näpit kohmeessa pyritellä pokestoppeja.

Vierailija
27/33 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa. Meillä on heppatyttö ja saa kaikkea siihen liittyvää. Tunteja,vaatteita jne.

Vierailija
28/33 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lajitelma erilaisia ja kokoisia preservatiivejä sekä liukkaria mahd anaaliyhdynnän aloittamiseen.

Vierailija
29/33 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lapsella ei ole itsellä mitään toiveita, niin hänet on helppo yllättää. Suomessa kaikenlainen kulttuuritarjonta on valtavan suurta. Hyvä lahja voisi olla liput teatteriin/balettiin/oopperaan/konserttiin tai muuhun tapahtumaan. Jos asutte vähän kauempana, niin siihen vielä lisänä vaikka hotelliyöpyminen ja pieni kotimaan kaupunkiloma.

Komppaan tätä. Tuollainen pieni ns. kulttuurimatka tai vaikka ihan -iltakin voi olla tosi kiva nuorelle tytölle; saa pukeutua ja laittautua kivasti, nauttia siitä itse esityksestä, ja sitten vaikka syömään. Itse ainakin olisin tykännyt tosi plajon vaikka jostain balettiesityksestä tuon ikäisenä.

Vierailija
30/33 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukemista, siis kirja tai peri, vai ovatko nekin vain paperijätettä? Musiikkia, CD tai DVD, vai onko sekin jätettä? Taitaa olla äiti vielä krantumpi kuin tyttärensä? Vaikea ehdottaa mitään, jos melkein kaikki on vain roskaa ja jätettä.

Vierailija
31/33 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoja, vihkoja, soittorasia, aidot helmikorvakorut, liput teatteriin/balettiin tms, makeisia, uusi koululaukku, lautapeli...

Vierailija
32/33 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse joskus tein lapsille omatekoiset lahjakortit, joissa luki, että "tällä lahjakortilla saa talvikengät" ja muuta. Lapset etsivät mieleiset kengät, kertoivat maksamansa hinnan ja minä laitoin rahan tilille. Kyse oli siis opiskelijoista, joiden asuinpaikkakunnilla oli liikkeitä, joita ei täällä ollut.

Yksi ystäväni teki myös lahjakortin pikkusiskolleen. Hän oli liimannut isolle paperille erilaisia kuvia ja sieltä sitten selvisi, että lahja oli yhteinen pitkä viikonloppu Lontooseen.

Vierailija
33/33 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjalahjat on aina kivoja, vaikka kirjastoa käytänkin paljon. Eli mä sanoisin kirja, suklaata ja lämpimät tossut tai villasukat, ehkä pyjama tai kylpytakki.