Kokemuksia romanttisista lähestymisistä päiväsaikaan: Oletko tehnyt aloitteita tuntemattomille keskellä päivää? Onko sinulle tehty aloitteita?
Perinteisen viisaus sanoo, että Suomessa ei voi oikein lähestyä tuntemattomia treffien toivossa muuten kuin baarissa, yökerhossa tai muussa vastaavassa kontekstissa. Mutta onko tämä oikeastaan totta? Pokaillaanko Suomessa naisia (tai miehiä) kadulla? Toimivatko ns. sinkkukorit? Tarjotaanko kirjaston hyllyjen välissä ujosti puhelinnumeroa?
Kommentit (9)
Kahdesti ole tullut isketyksi kaupassa. Törmättiin useasti eri pisteillä kaupassa ja sitten kassalla mies pyysi kahville, kun ollaan enenkin tavattu. Toisella kerraalla en ylettynyt ottamaan sitä viimeistä siideritölkkiä ylähyllyltä, pyysin apua paikalla olleilta nuorilta miehiltä ja sain kutsun juomaan heidän kanssaan.
Varuttana molempiin vastaus oli ei.
Vierailija kirjoitti:
Kahdesti ole tullut isketyksi kaupassa. Törmättiin useasti eri pisteillä kaupassa ja sitten kassalla mies pyysi kahville, kun ollaan enenkin tavattu. Toisella kerraalla en ylettynyt ottamaan sitä viimeistä siideritölkkiä ylähyllyltä, pyysin apua paikalla olleilta nuorilta miehiltä ja sain kutsun juomaan heidän kanssaan.
Varuttana molempiin vastaus oli ei.
Heh, nämähän olivat sympaattisia tapauksia.
Mut on pokattu aamulennolla Helsingista Pariisiin, ollaan nyt naimisissa ja meilla on 2 lasta. Ihan suomalainen mies siis ja selvinpain.
Minä kysyin poikaystävääni ensimmäisen kerran ulos kuntosalilla iltapäivällä ja hyvin on mennyt. :)
Minua on pyydetty ulos kirjastossa! Ja olin tuolloin 22 enkä lapsi enää
Ei todellakaan koskaan eikä missään kukaan lähesty. Olenkin todella ruma. Ihmettelen muutenkin sitä, miten jotkut muka koko ajan tulee isketyksi keskellä kirkasta päivää.
Työpaikalla on ilmeisen helppo tulla isketyksi, varsinkin jos on asiakaspalvelutehtävissä.
Onpa robin-vimmainen nyt katkeroitunut. Ottaako nuppiin, kun poistatan kaikki viestisi?