Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Netistä ei parisuhdetta löydä

Vierailija
17.10.2016 |

Olen nätti nainen, joten olen saanut ilmoitukseeni satoja vastauksia. Kaikille kiinnostaville olen vastannut. Kahden kanssa on saatu treffit aikaiseksi, mutta kipinää ei ollut. Useimmiten miehen eka viesti on hyvin kiinnostunut, mutta viestittely hiipuu parin viestin jälkeen, vaikka aivan normaaleja ja kivoja viestejä olen kirjoittanut. Yhden kanssa viestiteltiin pari viikkoa, hän oli hyvin aktiivinen ja kauempana kun asui niin puhui olevansa tulossa käymään ja ajattelin että olisi tavattu. No pari päivää ennen tulikin viesti että hän on kyllästynyt deittailuun?? Ok...

Olen myös lähestynyt itse mielenkiintoisia miehiä, mutta joka kerta saanut kiitos mutta ei kiitos -vastauksen, jos sitäkään.

Eli kiinnostusta on ja hukun viesteihin, mutta treffipyyntöjä saati treffejä ei vain tule.

Miten voikin olla niin vaikeaa?

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Netti on naiselle hyvä väylä miehen hakemiseen. Miehelle ei niinkään...paitsi jos näyttää miesmallilta.

No painu sitten muualle ruman naamasi kanssa.

Menee hermot näiden katkerien ulisijoiden itkuihin. Vuodesta toiseen sama virsi. Ei mikään ihme että tuollainen ei saa naista.

En ole se kenelle vastasit, mutta eihän se mikään salaisuus ole, että naisten on netistä helpompi seuraa löytää kuin miesten. Ja vähintään yhtä paljon tällä palstalla naiset ulisee kuin miehetkin. Ero on siinä että naiset saa sympatiaa, miehet ei.

Aina kun heteronainen löytää seuraa niin myös heteromies löytää seuraa. Ja ei, 20% miehistä ei pysty pariutumaan kaikkien netin naisten kanssa samaan aikaan eikä edes peräkkäin, se on vain yksi monista miesaaiamiesten keksimistä väitteistä ilman minkäänlaista todellisuuspohjaa.

Joo, en käsitä minäkään tuota väitettä jota ns. saamattomat miehet aina hokevat. Eivätkö he tajua että vain heidän näkökulmastaan näyttää siltä, että mies ei ikinä saa ketään? Kun he pitävät silmällä kaikkia naisia ja miehistä vain itseään.

Tässä keskitytään nyt väärään asiaan. Jos heteroparisuhde syntyy, silloin tietysti sekä nainen että mies pariutuu. Nyt oli kyse nettideittailusta ja siinä naisiin kohdistuu laajemmalla rintamalla suurempi huomio miesten puolelta, kuin miehiin naisten puolelta. Naiset hukkuu viesteihin, miehet hukkuu muiden miesten sekaan. Eli hyvinpitkälti naisten markkinat.

Millä ihmeen laajemmalla rintamalla? Nuoret kivannäköiset naiset hukkuvat viesteihin, kyllä, mutta ei rumien ja/tai vanhojen tarvitse ajanpuutteessä jättää viestejä availematta. Kun miehiä on nettideiteissä enemmän kuin naisia ja he kaikki pommittavat samoja naisia, niin totta, muiden sekaan hukkuu. Kannattaakin miettiä a) kuinka pitkään kannattaa tuhlata aikaansa, jos selvästi tavoittelee sellaista naista, joka hukkuu viesteihin ja b) onko oma taso määritelty oikein, jos tavoittelee sellaista joka ei kiinnostu ;-)

Vierailija
62/70 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin suomi24:stä mieheni. Nyt ollaan naimisissa ja meillä on lapsi :) Hän oli kaikenlisäksi kuvattomalla lähes tyhjällä profiililla liikenteessä ja avausviestikin oli tyyliä "moi, mitä kuuluu?". Silti päädyttiin kirjoittelemaan ja treffeille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Netti on naiselle hyvä väylä miehen hakemiseen. Miehelle ei niinkään...paitsi jos näyttää miesmallilta.

Menee hermot näiden katkerien ulisijoiden itkuihin. Vuodesta toiseen sama virsi. Ei mikään ihme että tuollainen ei saa naista.

En ole se kenelle vastasit, mutta eihän se mikään salaisuus ole, että naisten on netistä helpompi seuraa löytää kuin miesten. Ja vähintään yhtä paljon tällä palstalla naiset ulisee kuin miehetkin. Ero on siinä että naiset saa sympatiaa, miehet ei.

Aina kun heteronainen löytää seuraa niin myös heteromies löytää seuraa. Ja ei, 20% miehistä ei pysty pariutumaan kaikkien netin naisten kanssa samaan aikaan eikä edes peräkkäin, se on vain yksi monista miesaaiamiesten keksimistä väitteistä ilman minkäänlaista todellisuuspohjaa.

Miten naisilla on keskimäärin enemmän seksikumppaneita, mitä miehillä, jos tuossa ei olisi mitään perää?

Mihin tutkimukseen viittaat? Mikä sen virhemarginaali?

Finsex, virhemarginaalia en voi päästäni tällä hetkellä repäistä.

"Yllättävää seksikyselyssä oli se, että tuloksien perusteella naisilla oli ollut enemmän seksikumppaneita kuin miehillä. Siinä missä miehistä suurimmalla osalla (24 %) seksikumppanien määrä oli 2-4, suurimmalla osalla naisista (24 %) vastaava luku oli 5-10.

Naisten osuus oli miehiä suurempi myös yli 10, 20, 30 ja 40 seksikumppanin kanssa seksiä harrastaneiden keskuudessa, vaikkakaan erot eivät olleet kovin suuria. Ainoastaan yli 50 ihmisen kanssa seksiä harrastaneista enemmistö oli miehiä."

Suuri suomalainen seksikysely.

Vierailija
64/70 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin löysin, tosin 11 vuotta sitten tais netti olla vähemmän raadollinen :D Aikoinaan löysin chatista paljonkin kavereita, joihin olen aktiivisesti yhteydessä vieläkin.  Samat naamat siellä chatissa pyöri, sitten vaihdettiin messenger-osoitteita ja jos ihan kunnolla natsasi niin puhelinnumeroita.

Vierailija
65/70 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ainakin löysin, tosin 11 vuotta sitten tais netti olla vähemmän raadollinen :D Aikoinaan löysin chatista paljonkin kavereita, joihin olen aktiivisesti yhteydessä vieläkin.  Samat naamat siellä chatissa pyöri, sitten vaihdettiin messenger-osoitteita ja jos ihan kunnolla natsasi niin puhelinnumeroita.

Ootko nainen?

Vierailija
66/70 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten naisilla on keskimäärin enemmän seksikumppaneita, mitä miehillä, jos tuossa ei olisi mitään perää?

Kuvitellaan että henkilöt A-J ovat naisia ja O-Y miehiä. Kunkin kirjaimen jälkeen on ne vastakkaisen sukupuolen edustajat, joiden kanssa kyseinen henkilö on harrastanut seksiä. Kuten laskelma osoittaa, se nyt on vaan mahdotonta, että suljetussa yheteisössä toisella sukupuolella on keskimäärin enemmän seksikumppaneita kuin toisella. V:n, X:n ja Y:n näkökulmasta se epäilemättä näyttää siltä, mutta ei sillä perusteella voi väittää, että naisilla olisi keskimäärin enemmän seksikumppaneita kuin miehillä.

(Jatkuu seuraavassa viestissä, koska muuten sovellus herjaa liian pitkästä viestistä)

O => A, B, C, D, E, F, J                7

P => A, B, C, D, E, F, G, I            8

Q => A, B, C, D, F, G, I                6

R => A, B, C, E, H, I                      6

S => C, D, E, F, G, H                     6

T => C, D, E, F                               4

U => C, D, I                                    3

V => J                                              1

X => 0                                              1

Y => F                                              1

43 = 4,3 seksikumppania / mies

Olet tosi näppärä matemaattisesti mallintamaan ilmiötä, mutta mielestäni unohdat seuraavan olellisen seikan.

Ne miehet, joilla on mielestään vähän tai ei lainkaan seksikumppaneita, eivät vastaa kyselyyn tai pyöristävät hieman yläkanttiin kun taas puolestaan ne naiset, joilla on satoja tai tuhansia seksikumppaneita, jättävät vastaamatta kysymykseen tai valehtelevat pienemmän lukeman.

Tämä siis johtuu kulttuuristamme ja sukupuolia koskevista käyttäytymisnormeista. Vai kuvittelitko että ilotyttö jolla käy 100 asiakasta joka kuukausi vastaisi rehellisesti kysymykseen? Tuskin osaisi edes vastata.

Vierailija
67/70 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, en käsitä minäkään tuota väitettä jota ns. saamattomat miehet aina hokevat. Eivätkö he tajua että vain heidän näkökulmastaan näyttää siltä, että mies ei ikinä saa ketään? Kun he pitävät silmällä kaikkia naisia ja miehistä vain itseään.

Tässä keskitytään nyt väärään asiaan. Jos heteroparisuhde syntyy, silloin tietysti sekä nainen että mies pariutuu. Nyt oli kyse nettideittailusta ja siinä naisiin kohdistuu laajemmalla rintamalla suurempi huomio miesten puolelta, kuin miehiin naisten puolelta. Naiset hukkuu viesteihin, miehet hukkuu muiden miesten sekaan. Eli hyvinpitkälti naisten markkinat.

Millä ihmeen laajemmalla rintamalla? Nuoret kivannäköiset naiset hukkuvat viesteihin, kyllä, mutta ei rumien ja/tai vanhojen tarvitse ajanpuutteessä jättää viestejä availematta. Kun miehiä on nettideiteissä enemmän kuin naisia ja he kaikki pommittavat samoja naisia, niin totta, muiden sekaan hukkuu. Kannattaakin miettiä a) kuinka pitkään kannattaa tuhlata aikaansa, jos selvästi tavoittelee sellaista naista, joka hukkuu viesteihin ja b) onko oma taso määritelty oikein, jos tavoittelee sellaista joka ei kiinnostu ;-)

Kyllä ne ihan tavallisen näköiset yli kolmekymppiset naisetkin ovat tosi laiskoja vastaamaan, ei ole kyse vain 20 v duckface -pimuista. T: se 36 v mies joka kommentoi aiemmin.

Vierailija
68/70 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko nainen?

Olen joo, tiedän kyllä vastaavanlaisia tapauksia sukupuoleen katsomatta. Ja ei, mulla ei ollut nettiprofiilissa edes kuvaa ku aloimme juttelemaan nykyisen mieheni kanssa. 

Vierailija
69/70 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä. Olen vastannut kaikille, joista saan profiilin perusteella käsityksen että voisin oikeasti kiinnostua. Lisäksi tosiaan olen itse laittanut viestejä kiinnostaville miehille. Olen samaa mieltä siitä, että treffeille kannattaa mennä mahdollisimman pian. Mutta en halua itse ehdottaa treffejä, koska olen huomannut että naisen aloitteellisuus ei johda hyvään lopputulokseen.

En niele sitä selitystä että olisin tylsä viestittelijä. Olen vastaillut miehen kysymyksiin ja kysynyt itsekin, kertonut mitä olen tehnyt sinä päivänä jne. Ihan tavallisia asioita. Saan kymmeniä viestejä tunnissa ja usein käyn niitä läpi vasta myöhemmin, ja vastaan sitten päivän-parin viiveellä. En tiedä tuntuuko se sitten siltä että en ole kunnolla kiinnostunut.

Vierailija
70/70 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä. Olen vastannut kaikille, joista saan profiilin perusteella käsityksen että voisin oikeasti kiinnostua. Lisäksi tosiaan olen itse laittanut viestejä kiinnostaville miehille. Olen samaa mieltä siitä, että treffeille kannattaa mennä mahdollisimman pian. Mutta en halua itse ehdottaa treffejä, koska olen huomannut että naisen aloitteellisuus ei johda hyvään lopputulokseen.

En niele sitä selitystä että olisin tylsä viestittelijä. Olen vastaillut miehen kysymyksiin ja kysynyt itsekin, kertonut mitä olen tehnyt sinä päivänä jne. Ihan tavallisia asioita. Saan kymmeniä viestejä tunnissa ja usein käyn niitä läpi vasta myöhemmin, ja vastaan sitten päivän-parin viiveellä. En tiedä tuntuuko se sitten siltä että en ole kunnolla kiinnostunut.

Kymmeniä viestejä tunnissa, eli miehellä on netissä tosi huonot mahdollisuudet löytää naista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi