Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teille, jotka ulisette rusinat pullasta -feministeistä

Vierailija
17.10.2016 |

Useissa ketjuissa keskustellaan esim. siitä, kenen tulee maksaa treffeillä. Aika monen naisen (joskaan ei enemmistön) mielestä vastaus kuuluu että miehen, aina. Niin minunkin. Sitten huudellaan että olette rusinat pullasta -feministejä. No mä en ainakaan ole feministi. Kannatan tasa-arvoa (mahdollisuuksien) mutta perinteiset sukupuoliroolit on musta aivan jees.

Se että kaltaisiani ei-feministinaisia edelleen löytyy Suomesta näkyy monilta unohtuvan.

Kommentit (27)

21/27 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi jäädä kotiin heti kun pystyy imettämään.. Jaa niin ei naisenkaan kuulu kun se sitoo ja riistää naista.

Vierailija
22/27 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väiti kirjoitti:

Mulle on edelleen jäänyt hämärän peittoon miten maanpuolustus sitten hoidettaisiin.

Fasistista paskavaltiota, joka orjuuttaa omia kansalaisiaan, ei ole mitään syytä puolustaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väiti kirjoitti:

Mies voi jäädä kotiin heti kun pystyy imettämään.

Hohhoijaa, että joku jaksaa vieläkin käyttää tätä maailman paskinta vasta-argumentia. Synnytystä voi sitten verrata orja-armeijaan, jos jokainen 19-vuotias nainen pakotetaan lähimpään terveyskeskukseen ottamaan mällit sisäänsä niin monta kertaa, että varmasti pamahtaa paksuksi. Kieltäytymisestä sitten 13kk sivaria tai 8kk kakkua.

Vierailija
24/27 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useissa ketjuissa keskustellaan esim. siitä, kenen tulee maksaa treffeillä. Aika monen naisen (joskaan ei enemmistön) mielestä vastaus kuuluu että miehen, aina. Niin minunkin. Sitten huudellaan että olette rusinat pullasta -feministejä. No mä en ainakaan ole feministi. Kannatan tasa-arvoa (mahdollisuuksien) mutta perinteiset sukupuoliroolit on musta aivan jees.

Se että kaltaisiani ei-feministinaisia edelleen löytyy Suomesta näkyy monilta unohtuvan.

Et kannata tasa-arvoa todellisuudessa, jos edelleen haluat nauttia erikoikeuksista sukupuolen mukaan. Oikea tasa-arvo tuo mukanaan hyviä ja huonoja puolia.

Saat toki haluta ne kivat jutut tasa-arvoisiksi ja miehet pitäkööt velvollisuudet ja haitat, mutta se ei ole tasa-arvoa, se on valikoitua yhdenmukaistamista.

Sinä et varmaan pidä nimityksestä sen enempää kuin miehet siitä maksamisesta, mutta ei ole loogisesti mahdollista samaan aikaan haluta perinteisiä sukupuolirooleja ja tasa-arvoa, ne ovat toisensa poissulkevia asioita, aivan kuten raskaana oleva neitsyt tai elävä kuollut (zombie), niitä löytyy vain kirjoista.

Vierailija
25/27 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiinnosta feminismi ym paska. Kun vien naiseni deiteille oli se sitten kahville tai syömään niin minä maksan. Olen vain sellaisen kasvatuksen saanut että mikään muu vaihtoehto ei ole luonteva.

Vierailija
26/27 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väiti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väiti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väiti kirjoitti:

Jos nyt ensin hoidetaan tasa- arvo kuntoon ja sitten vasta naisten ylivaltaa? Edelleen naisen euro on 80 c ja kuitenkin feministien tärkein asia on saada maalata vulva rautatie- aseman seinään..

Mitä jos kuitenkin aloitetaan siitä ylivoimaisimmasta suurimmasta epätasa-arvosta eli miesten orja-armeijasta?

Ei ole pakko mennä. Voi työskennellä tai mennä linnaan. Pitkässä juoksussa voisin mennä 0,5 vuodeksi inttiin ja jättää lotan hommat miehille..

Tyypillinen femakon vastaus.

Hoida hommat äläkä valita. Mulle on edelleen jäänyt hämärän peittoon miten maanpuolustus sitten hoidettaisiin. Toisekseen en tunne ketään miestä joka sitä ei olisi mielellään käynyt. Et olet aika yksin...

Joo ja en ole femakko, en lähellekään...

Näin. Miehet käyvät armeijan juuri siksi ettei naisten tarvitsisi. Kuka haluaisi, että oma äiti, sisko tai vaimo joutuu rintamalle? Ei kukaan. Sota ei ole naisten paikka.

T. Mies

Vierailija
27/27 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väiti kirjoitti:

Jos nyt ensin hoidetaan tasa- arvo kuntoon ja sitten vasta naisten ylivaltaa? Edelleen naisen euro on 80 c ja kuitenkin feministien tärkein asia on saada maalata vulva rautatie- aseman seinään..

Mitä jos kuitenkin aloitetaan siitä ylivoimaisimmasta suurimmasta epätasa-arvosta eli miesten orja-armeijasta?

Se on jännä että miehet eivät itse aja asevelvollisuuden lakkauttamista vaan toivotaan et naiset hoitais senkin arvon lassukoiden puolesta. :D Jos noin pännii niin lakialoitetta menemään, ota asia omiin käsiisi ja vaikuta.

Mutku ei. "Mä haluun kirjoittaa nettiin."

Miehet eivät aja asevelvollisuuden lakkauttamista siksi, koska eivät halua lakkauttaa sitä. Niin yksinkertaista se on.

Eiköhän miehiin mahdu monenlaisia mielipiteitä? Joka tapauksessa asevelvollisuus voitaisiin lakkauttaa, jos naiset niin haluaisivat olisivat miehet mitä mieltä tahansa. Näin ei tapahdu, joten merkittävä osa naisistakin kannattaa miesten syrjintää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi