Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te jotka harrastatte kakkosta, eikö teitä häiritse p*skan haju?

Vierailija
17.10.2016 |

Te jotka harrastatte kakkosta, eikö teitä häiritse p*skan haju?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Mulla ainakin halut katosi ja lurpsahti, kun ykköseenkin takaa päin joskus laitettaessa lemahti luonnonolosuhteissa pyllyn haju.  En jostakin syystä osannut siitä kiihottua.  

Tai sitten vaan alkujaankin tottunut, ettei naidessa p*ska haise.

.

Vierailija
22/27 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se peräsuoli ole mikään paskan täyttämä putki jos se toimii kunnolla. Kokeile itse työntämällä sormi sisään ja haista. Ei haise jos suoli on kunnossa. Ja itse kyllä aina huuhtelen sen vielä varmuudeksi ennen kuin kakkostreffeille lähden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paska haise ikinä noilla peräreikään hoonaajilla :)

Niiden peräsuoli on tarkoitettu pantavaksi eikä normaaliin paskantamiseen.

Vierailija
24/27 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se pylly pestään ennen aktia ihan sisältäkin, ei haise mikään. Toki jotkut perusheterot vetää likaisesti suoraan vaan kakan sekaan mutta se on oksettavaa. Seksikaupoista saa tähän välineet. Ei ulosteeseen tarvi koskea ollenkaan käsillä tai elimillä kun osaa hoitaa sen perän oikein.

Täytyy sanoa, että melkoista vaivannäköä, jos joka kerran ennen seksiä täytyy suorittaa suolihuuhtelu tai peräruiske. Sehän ei ihan hetkessä suju. (Mutta kai nyt sentään silloin tällöin vedetään vähän enemmän ex tempore? :D ) 

Itseäni peppuseksi ei ole ikinä kiinnostanut, ei kakalla eikä ilman kakkaa. Eikä antavana tai saavana osapuolena. Tai no, antavana ehkä kyllä - siis jos mies ehdottomasti haluaisi, niin kyllä minä sen strap-onin kanssa voisin vähän peggingiä pistellä menemään ja antaa hänelle vähän kyytiä, vaikka itse en varsinaisesti hommasta mitään kostuisikaan. ;) 

(Mutta mies kyllä saisi itse pestä sen dildon hommien jälkeen. :x ) 

Vierailija
25/27 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpolla ei hyvää tule, kaiken hyvän eteen joutuu näkemään vaivaa.

Vierailija
26/27 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö teitä häiritse kusen haju, kun panette pilluun tai nuolette sitä? ;D

AP:n kysymys on yhtä tyhmä.

Meillä ei harrasteta mitään paskaseksiä vaan peppuseksiä. Pepun voi pestä ennen panoa. Ei se itse suolen limakalvo miltään paskalta haise.

Vai tarttuuko teillä esim. käsiin kaikkien asioitten hajut, mihin ikinä ootte koskenu, eikä ne lähe mihinkään, vaik kuinka pesisitte? Nii. Miettikää nyt vähä.

Hyvin sanottu! En ymmärrä tätä logiikkaa.

Oma vaimoni pesee peppunsa huolellisesti ennen peppuseksiä, eikä ole koskaan haissut ja koskaan ei ole penikseen mitään jälkiä jäänyt, vaikka ollaan vaimon kanssa harrastettu paljon peppuseksiä ilman kumia jo vuosia. Nuolen myös vaimoni pyllyä usein ja se on ihan puhdasta touhua. Eikä peppuseksi löystytä sulkijalihaksia, vaimollani on yhä edelleen kireä peppureikä, vaikka ollaan anaalia harrastettu vuosien varrella paljon.

Vierailija
27/27 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tyhjentäisi suolen niin kyllähän ruskea pikajuna saapuu asemalle heti minuutin päästä eli varmasti haisee!

Yllättävää..samalla varmaan sanotte ettei peräpukamatkaan tunnu miltään vai ?