Mikä sivusto netissä antaa sinulle pelkästään positiivista energiaa, mielihyvää ja iloa?
Onko joku nettisivu jossa käyt tankkaamassa hyvää mieltä, inspiraatiota ja positiivista energiaa?
Jotenkin tuntuu, että nykyään joka tuutista tulee pelkää ikävää asiaa ja uutista. Haluaisin löytää hyvänmielenlähteitä! Missä sinä käyt hakemassa hyvää mieltä? :)
Kommentit (28)
http://www.chimpsanctuarynw.org/blog/
Blogi vuosikymmeniä laboratorioissa eläneiden ja sieltä pelastettujen simpanssien hoitokodista. Ihania, hauskoja ja lohduttavia uutisia Anniesta, Burritosta, Foxiesta, Jodysta,Missystä, Negrasta ja alfanaaras-Jamiesta.
En kerro minäkään ettei palstaölisijät löydä sinne.
Sori!
Olen nähnyt jo niin monta boardia tuhoutuvan kun sama ölisijäjengi alkaa sinnekin suoltamaan pskaansa.
Pinterest :) Tykkään sisustaa, askarrella ja tuunailla, joten sieltä löytyy kaikkea kivaa ideaa. Joskus tulee paha mieli vain, jos ei johonkin kivaan juttuun olekaan juuri tarpeita tai tarpeeksi rahaa tai aikaa niiden toteuttamiseen. On ihana joskus muutenkin vain katsella kivoja inspiroivia kuvia, vaikkei meinaisikaan mitään edes toteuttaa itse. Pinterestistä löytyy ihan mitä vaan ikinä kiinnostaakaan.
https://www.youtube.com/user/TheLatsbrah/videos
Saan mielihyvää kun näen sekä fyysisesti että henkisesti kehittyneen miespuolisen oman rotuni edustajan. Vähän narsistinenhan hän on, mutta mielestäni se on hyvin pieni pahe ottaen huomioon, mitä suurimmalle osalle länsimaisista miehistä on käynyt.
Olen uskovainen, ja kävin pari vuotta sitten melko säännöllisesti eräällä yhdysvaltalaisperustaisella kristittyjen foorumilla. Siellä keskustelu on kunnioittavaa, ystävällistä, asiallista. Foorumi on korkeatasoinen: siellä on käytössä aktiivinen moderointi 24/7. Voimakastakin kritiikkiä saa esittää, mutta jos viesti on kirjoitettu epäkunnioittavaan sävyyn, se poistetaan välittömästi.
Foorumilla on valtava määrä kristittyjä ympäri maailmaa, eri suuntauksista ja kristillisistä kirkoista.
En ole pitkään aikaan käynyt siellä, koska foorumin miinuspuoli (minulle) oli, että siellä oli suuri määrä toimintoja (yksityisviestit, erikoishuomionosoitukset yms.), joilla ihmisten oletettiin vuorovaikuttavan sekä yhteisöllisyys oli korkea-asteista: keskustelijana saattoi saada päivittäin pari yksäriä, jotka sisälsivät ystävällisiä kysymyksiä – oli vaikea jättää vastaamatta niihin, vaikka ei olisi huvittanut / ehtinyt.
_____________________________________________________________________________________________________
Jumala syntyi ihmiseksi Pojassa, Jesuksessa Kristuksessa, sovitti ihmisten synnit Golgatan ristillä ja nousi kuolleista! joka uskoo Jeesukseen sovittajanaan ja herranaan, perii ikuisen elämän. **
imgur.com