Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G:Milloin kirjauduit ensi kertaa Vauva-netin käyttäjäksi?

08.03.2006 |

Minä tajusin just, että olen kirjaantunut sisään jo syyskuussa 2003 ja siitä lähtien käynyt täällä vaihetelevasti- ensin odotus-puolella, sitten vauva-puolella, sitten taaperoissa ja nyt taas odotus-puolella:)

Tämähän alkaa olla mun toinen koti kohta...;)

sitruska rv 22+3

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

syyskuussa 2003. Vauva syntyi tammikuussa 2004, ja sen jälkeen olen käynyt enää ihan satunnaisesti. Kun aloin kakkosta kuumeilemaan tosissani tein sitten paluun muutamia viikkoja sitten. Ja mitä minä sitten täällä odotuspuolella teen? No, rv nyt 4+4 ;)

Vierailija
2/13 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä vaiheessa, kun tästä palstasta tuli nykyisenlainen, eli olisiko ollut alkuvuotta 2003. Vauva-lehden keskustelupalstoilla tosin aloitin kirjoittelun jo alkuvuodesta 2002, jolloin aloimme ensimmäistä kuumeilemaan. Alkuun kirjoittelin tuolla vauvapuolella, sitten siirryin taaperoihin ja nyt taas olen aktiivisemmin täällä odottajien puolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

syksyllä 2005, ja olin aluksi vauvamuume puolella ja sittemmin siirryin tammikuussa tänne ja nyt taasen palailen kuumeilupuolelle keskenmenon takia.

Vierailija
4/13 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä ennen kävin jo vanhoilla vauvan keskustelupalstoilla, joissa ei siis ollut kirjautumista. vuonna 2001, kun aloin odottaa esikoistani, kävin ekan kerran. sen jälkeen olen vaihtelevasti käynyt vauva-, vauvakuume-, taapero ja leikki-ikä palstoilla. veikkaisin että kerran parissa kuussa harvimmillaan. nyt taas odotusaikana on tullut käytyä useamman kerran päivässä.

gabriela rv 25+5

Vierailija
5/13 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

odottajissa, sit siirryin vauva puolelle. Vähän aikaa taapero puolella. Sen jälkeen tuli taukoa, ja nyt taas odottajissa:)

Vierailija
6/13 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensikoihin kesäkuussa 2005. Sieltä siirryin odottaviin kesäkerttuihin2006 syyskuun alussa 2005. Suunnitelmissa on sitten siirtyä eteenpäin vaavin synnyttyä! Elikkäs noin vuoden verran kohta ollaan kirjoiteltu.

Lilli81 28+2

Vierailija
7/13 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin käymään sivuilla kun sain tietää odottavani esikoistani tammikuussa 2002. Silloin ei tosin ollut vielä tätä kirjautumissysteemiä. Silloin kävin ensin odotus- ja synnytyspalstoilla ja sitten taaperopalstalla. Taaperopalstalla en oo enää käynyt niin aktiivisesti, mutta nyt taas olen käynyt odotuspalstalla lähes päivittäin.

Kun aloin odottamaan ekaa kävin aluksi lukemassa muitakin odotukseen ja vauvaan liittyviä sivuja, mutta nämä vauva-lehden sivut tuntuivat " omimmilta" .

Heinämamma2006 rv 20+1

(Esikoiseen liittyvissä asioissa kirjoittelen tuolla taaperopalstalla nimimerkillä Syysmamma2002)

Vierailija
8/13 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelin oikeen ahkerasti vauvakuume-palstalla, ja siirryin sitten lapsettomuuspuolelle.. Siitä on nyt se kuutisen vuotta ja pitkään olen täältä ollut poissa kun usko kaikkeen loppui. Nyt kuitenkin vihdoin täällä odotus-puolella!! Ja kun vielä pääsisi täältä eteenpäin eikä joutuisi luovuttamaan, niin olisi kyllä unelmat toteutuneet!!

Vierailija
9/13 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli heti ekana aamuna kun kirjautumismahdollisuus tuli... Joku tuossa muisteli, että oliko syksyä 2002, mun muistaakseni vähän myöhemmin?Tai no saatan muistaa väärinkin. Aikaisemminkin olin toki sivuilla käynyt ja kirjoitellut, mutta silloin ei voinut kirjautua vielä. Olisko ollut 2002 alkuvuotta kun olen sivuille ekan kerran eksynyt?

Esikoista silloin kuumeilin ja yritys alkoi 1/03, silloin vauvakuumeessa, myöhemmin odotuksessa, sitten vauvoissa, sitten taaperoissa, taas vauvakuumeeseen ja nyt odotuksessa... Huikeat rv:t tänään 6+3 :)

Nimimerkkejä on ollut monia...

Vierailija
10/13 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun saatiin vihdoin tietokone hankittua.

Poika syntyi 2004 syyskuussa. Ensin kirjoittelin tänne odotus puolelle, sitten vauvapuolelle ja sitten taapero puolelle.

Sitten alettiin pikkukakkosta kuumeilemaan ja kirjoittelin vauvakuume puolelle ja nyt sit tänne odotus puolelle. Vieläkin kirjoittelen myös taapero puolelle.

Öttis, poistu 1v5kk & masutoukka rv 15+0

Vierailija
11/13 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aloin kuumeilla esikoista, joka sitten työn ja tuskan jälkeen sai alkunsa kesäkuun lopussa, 10 kk yrityksen jälkeen. Eli ensin vauvakuume puolella ja sitten odotuspuolella, välillä taaperoissa ja taas vauvakuume/odotuspuolella. Nyt kolmannella kerralla en ehtinyt vauvakuumepuolella vanheta kuin kuukauden kun täysin ällikällä lyötynä pääsin taas tänne odotuspuolelle!!!! Syyskuun lopulla la.

Eniten pidin vauvakuume puolesta, siellä vastasin jos jonkinlaisiin kysymyksiin, joihin ehdin vastauksia oppia esikoisen kohtalaisen pitkän yrityksen aikana..

Vierailija
12/13 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin odotuspuolella, sitten keskenmenopalstalla, vauvakuumeessa, lapsettomuuspalstalla, plussanneissa lapsettomissa, odotuspalstalla ja nyt viimein olen palstaillut kuukauden vauvat-palstalla. :-)

Vierailija
13/13 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

marrastoive:

Eli heti ekana aamuna kun kirjautumismahdollisuus tuli... Joku tuossa muisteli, että oliko syksyä 2002, mun muistaakseni vähän myöhemmin?Tai no saatan muistaa väärinkin.

muistan vaan, että poika oli vauva, kun tuli tää " uus" palsta. ja kyllä sitä oli odotettukin siellä vanhalla palstalla, kun hirveästi oli häiriköintiä, kun sai ilman kirjautumista kirjoitella.

gabriela