Oletteko laihtuneet nutraamalla?
Kommentit (7)
Laihduin 23 kiloa, mutta sitten alkoi lipsua ja nyt olen 45 kg painavampi! En suosittele.
Nutrasin kuukauden, lähti vajaa viis kiloa. Hiukset alkoivat harvenemaan sitä tahtia, että piti leikata lyhyeksi ja kaiken lisäksi sappirakkoni tulehtui.
Mulla lähti n. 12 kiloa 5 viikossa. Ensimmäisellä viikolla kuurin jälkeen tuli 4 kiloa takaisin. Hiukset lähti multakin, vatsan kanssa oli ongelmia monta viikkoa tuon jälkeen. Oli vuorotellen ummetusta ja hyvinkin ärhäkkää ripulia.
En suosittele.
Laihduin 13 kiloa 16 viikossa. Sen jälkeen olen pitänyt puoli vuotta saavutetuissa lukemissa ja aloitin seuraavan nutrikuurin.
Syö oikeaa ruokaa. Aamuin, päivin, illoin. Et tarvitse enää ihmedieettejä. Muutos tulee olemaan hitaampi, mutta varmempi, sillä se tapahtuu kuin vaivihkaa. Keskity oloosi, älä kiloihisi. Silloin se tulee luonnostaan. Saa itsesi sinuiksi ensi syömisesi kanssa. Nutraus vain hidastaa kaikkea tätä.
Laihduin parissa kuukaudessa 10 kg, nestettä lähti alkuvaiheessa paljon ja turvotus väheni mahasta.
22 kg laihduin 15 viikossa. Heti nutraamisen jälkeen oli kova nälkä ja lihoin viitisen kiloa takaisin kun en saanut hillittyä syömistä (käytännössä ahmein pari viikkoa). Mutta nekin kilot ovat sitten ajan myötä hävinneet ilman uutta kuuria ja nyt painan 3 kg vähemmän kuin nutraamisen lopussa. Eli ei tosiaan ole aina niin että lihoo takaisin.