Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tällainen ihan realistinen ilmoitus etsiessä sitä oikeaa (tasojankkaajien unelma)?

Vierailija
16.10.2016 |

En ole palstan tasojankkaaja, vaan 25-vuotias nainen ja törmäsin itseäni ihmetyttäneeseen ilmoitukseen.

Seuraava ilmoitus on bongattu netin kirjeenvaihtopalstalta, mutta olisi hyvin voinut tulla vastaan suomi24-treffeissä tai muulla deittipalstalla. En voi kuin ihmetellä, miten tuollainen nainen kuvittelee löytävänsä kuvailemansa unelmien miehen? Kokeeko hän korkeasti koulutettujen ja lapsirakkaiden miesten innostuvan kaltaisestaan naisesta? Suhtaudun vähän varauksella palstalla pyörivään tasohöpötykseen, mutta eikö osa ihmisistä ollenkaan tiedosta omia lähtökohtiaan parisuhteen kannalta?

"Täällä 29v nainen etsii kirjekavereita ympäri suomen perinteiseen kirjeenvaihtoon. Voit olla nainen tai mies ja iältäsi 30-50v. Myös Se Oikea olisi hakusessa.

Minä olen kiinnostunut neulomisesta, musiikin kuuntelusta, tv:n katsomisesta, kirjeenvaihdosta, pyöräilystä, saunomisesta, ristikoista, sudokuista, Salkkareista, lukemisesta, kokkaamisesta, netissä pelaamisesta, eläimistä yms... Minulla on diagnosoitu aspergerin oireyhtymä ja erilaisia mielenterveysongelmia, että, jos ne on este niin ei kannata kirjoittaa.

Unelmien miehestä voisin kertoa, että etsin miestä, joka on korkeasti koulutettu, ei tupakoi, ei käytä alkoholia, tykkää siivoamisesta, Salkkareista ja suomalaisesta musiikista, on lapsi- ja eläinrakas ja, joka kuuluu luterilaiseen kirkkoon. Itse en myöskään tupakoi enkä käytä alkoholia."

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö mitä tarkoittaa korkeasti koulutettu? Sitä että on peruskoulun jälkeen ammatti.

Vierailija
2/32 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

monesko aloitus tänään jankkaaja??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei... Pitäisikö tuon naisen siis hakea lapsia vihaavaa ja matalasti koulutettua miestä? Miten sellainen mies olisi enemmän "hänen tasoaan"? Tuo nainenhan voi olla esim. tohtori ja äiti.

Vierailija
4/32 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normisettiä. Aina vaaditaan rikasta ja komeaa miestä, olipa itse millainen tahansa.

Vierailija
5/32 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On realistinen. Olen itse raitis, urheilullinen DI ja hyvässä työssä ja ainoa nainen, joka nettideiteillä vastasi oli juuri tuollainen

Vierailija
6/32 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei edellytä mieheltä miljoonaomaisutta eikä muutakaan todella erityistä. Missään ei myöskään lue, ettei miehellä saisi olla samantapaisia ongelmia. Ja naisista on noilla palstoilla aina pulaa, joten eiköhän tuohonkin tule vastauksia ihan tulvimalla, ja osa jopa täyttää nuo kaikki vaatimukset.

Vierailija
7/32 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan nainen olla itsekin korkeasti koulutettu. Ei asperger tai mielenterveysongelmat sulje sitä pois.

Vierailija
8/32 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuossa nyt oli se ongelma? Sekö, että asperger etsii korkeasti koulutettua? Vai se, että tupakoimaton etsii eläinrakasta?

Vierailija
9/32 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voisi löytyä korkeasti koulutettu, mielenterveysongelmainen, päihteetön, pitkäaikaistyötön, vähän ylipainoinen assimies jostain peräkammarista?

Vierailija
10/32 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Minulla on diagnosoitu aspergerin oireyhtymä ja erilaisia mielenterveysongelmia" - eikö tuo riitä vastaamaan kysymykseesi?

Eikö nainen voisi sanoa "minulla on mielenterveysongelmia, joten en odota sinultakaan täydellisyyttä. elämässä pärjäämistä ei aina mitata työ/opiskelupaikalla /tietyllä elämäntyylillä jne."?

Vierailija
11/32 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei edellytä mieheltä miljoonaomaisutta eikä muutakaan todella erityistä. Missään ei myöskään lue, ettei miehellä saisi olla samantapaisia ongelmia. Ja naisista on noilla palstoilla aina pulaa, joten eiköhän tuohonkin tule vastauksia ihan tulvimalla, ja osa jopa täyttää nuo kaikki vaatimukset.

"Korkeasti koulutettu" meinaa aina sitä että pitäis omata opiskeltuna ammatti jolla saa jotain neljä tonnia kuussa.

Vierailija
12/32 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normisettiä. Aina vaaditaan rikasta ja komeaa miestä, olipa itse millainen tahansa.

Näytätkö sen kohdan, jossa tuossa ilmoituksessa puhuttiin miehen ulkonäöstä. Korkeasti koulutettukaan ei suoraan viittaa rahaan.

Vierailija
13/32 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näytätkö sen kohdan, jossa tuossa ilmoituksessa puhuttiin miehen ulkonäöstä. Korkeasti koulutettukaan ei suoraan viittaa rahaan.

Ettehän te ikinä suoraan puhukkaan, tai ole rehellisiä, mutta noin se menee silti aina käytännössä.

Vierailija
14/32 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Korkeasti koulutettu" meinaa aina sitä että pitäis omata opiskeltuna ammatti jolla saa jotain neljä tonnia kuussa.

Sinun jankkaamisesti meinaa aina sitä, että olet tyhmä.

Vierailija
15/32 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettehän te ikinä suoraan puhukkaan, tai ole rehellisiä, mutta noin se menee silti aina käytännössä.

Kts. kommentti 14

Vierailija
16/32 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan nainen olla itsekin korkeasti koulutettu. Ei asperger tai mielenterveysongelmat sulje sitä pois.

Eiköhän kirjoittaja olisi sen maininnut, jos kerran mainitsee tykkäävänsä telkkarin katselustakin

Vierailija
17/32 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no just joo.. pöpi muijakin vaatii mieheltä korkeaa koulusta! Ei mene pitkä aika kun tuokin on av:lla tekemässä aloituksia kun ei löydä ketään vaikka on kaunis, ihan kiva joskin hiukan erikoinen ihminen :D

Vierailija
18/32 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua, miksi miehet tai naiset odottaa kumppanilta jotain sellaista, mitä ei itse voi toiselle tarjota. Ystävällinen voi odottaa toiselta ystävällisyyttä, kaunis voi odottaa toiselta kauneutta, työssäkäyvä odottaa toiselta työssäkäyntiä jne...mutta jos itse makaat päivät sohvalla neuloen ja salkkareita katsellen, miksi odotat toiselta korkeaa koulutusta, intoa siivota jne?

Vierailija
19/32 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Minulla on diagnosoitu aspergerin oireyhtymä ja erilaisia mielenterveysongelmia" - eikö tuo riitä vastaamaan kysymykseesi?

Eikö nainen voisi sanoa "minulla on mielenterveysongelmia, joten en odota sinultakaan täydellisyyttä. elämässä pärjäämistä ei aina mitata työ/opiskelupaikalla /tietyllä elämäntyylillä jne."?

Myönnätkö siis, että kyseinen nainen on ihan pärjäävä? Siinä tapauksessahan hän voi ihan hyvin haluta yliopistotutkinnon suorittaneen ja työssäkäyvän miehen.

Vierailija
20/32 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun jankkaamisesti meinaa aina sitä, että olet tyhmä.

Kylläpä lompakkoloiset ovat nyt kiukkuisia, kun osataan lukea rivien välistä millaisia horoja oikeasti olette.

Sinä nyt luet tuon ihan jokaisen rivin välistä vaikka lukisit maitopurkin kyljestä tuoteselostetta. Taidat nähdä myös salaliittoteorioita ympäröivästä maailmasta, hallituksen peittelyä ulkoavaruuden hyökkäyksistä ja silleen?