Miten edetä, kun ei halua suhdetta, mutta haluaa pysyä kavereina?
Tutustuin liki 3 kuukautta sitten hieman vanhempaan mieheen. Hän on mukava ja varsin kiltti. Valmis auttamaan ja häneltä saakin hyviä neuvoja, mutta ongelmana on se, että mies ei ole mulle sopiva ja täysin turnoff pukeutumisessa.
Hän tietää, etten kaipaa nyt suhdetta, mutta silti haluaa nähdä ja pitää viikottain yhteyttä.
Itse kaipaan hänestä vain verkostoitumista ja suhteita hänen kautta erilaisiin ihmisiin. Olen siinä iässä, että perheen ehtii hyvin perustamaan myöhemminkin, mutta siinä iässä, että 5 vuoden sisällä olisi mahtavaa perustaa oma yritys. En halua olla hänelle ilkeä tai että hän älyäisi mun käyttävän häntä vain jonkinlaisena oikotienä parempaan, mutta jokainen ihminen tarvitsee ihmisiä, joihin verkostoitua.
Miten tulisi edetä?
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Oletko Eerika?
Ikävä sanoa, mutta en ole.
Kerrot miehelle: "Hei, en ole laisinkaan kiinnostunut sinusta, mutta haluan käyttää sinua hyväksi päästäkseni elämässäni eteenpäin. Kun olen saanut sinusta irti kaiken hyödyn, heitän sinut syrjään kuin rukkasen. Toivon myös, että meidän ei tarvitse näyttäytyä julkisesti yhdessä, sillä et sovi tyyliini laisinkaan."
Miehet tykkäävät tästa samalla tavalla kuin naiset tykkäävät siitä, että mies näkeet hänet vain vartalona ja reikänä.
Olemalla kaveri ja sanomalla että et koe sen olevan enempää. Ei kai tarvitse ääneen sanoa että toivot hyötyväsi hänen verkostoistaan. Ystävyyden kautta sen pitäisi mennä jos menee.