Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Piilolinssikäyttäjät! Apua kaivataan

Vierailija
16.10.2016 |

Käytän kuukausilinssejä. Olin viime yön kaverilla ja tajusin myöhään piilareita pois ottaessa että jätin kotelon kotiin. Löysin meikkipussista sellaisen piilarikotelon missä oon säilyttänyt korvakoruja, ja niistä oli irronnut jotain vedenvihreää likaa maljojen reunoille. Pesin ne huolella vedellä ja saippualla ja huuhtelin vielä kertaalleen piilarinesteellä. Uskallanko käyttää vielä tollaisissa maljoissa olleita linssejä? Ei tekis mieli roskiinkaan heittää kun ovat olleet mulla vasta 2vk, mutta silmien terveys menee tietenkin etusijalle.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/13 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mietit silmien terveyttä vaihda kertakäyttölinsseihin. Ei ole säilytysongelmia. Itse päädyin laaseriin jo vuosia sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä uskaltaisin, ei ne nyt niin helposti pilalle mene. Ehkä itse linssit pesisin kerran vielä piilolinssinesteellä

Vierailija
4/13 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähde arvailemaan tässä kohtaa. Päätä itse.

Vierailija
5/13 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mietit silmien terveyttä vaihda kertakäyttölinsseihin. Ei ole säilytysongelmia. Itse päädyin laaseriin jo vuosia sitten.

Vaihtaisin muuten, mutta ei ole varaa käyttää kertakäyttölinssejä. Laserleikkaukseen varaa on vielä vähemmän.

T. Ap

Vierailija
6/13 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Qwerty kirjoitti:

Kyllä uskaltaisin, ei ne nyt niin helposti pilalle mene. Ehkä itse linssit pesisin kerran vielä piilolinssinesteellä

Kiitos!

T. Ap

Vierailija
7/13 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskaltaisi. Etenkään kun likainen astia ja huuhtelit vedellä. Toivottavasti sentään kuivasit kotelon vesipesun jälkeen ennen piilarinesteellä huuhtelua.

Vierailija
8/13 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näin "hätätapauksessa" voi toimia. En usko, että sinne mitään isompaa pöpöä on jäänyt, vaikka tosin kotelon kiehauttaminen olis poistanut kaikki pöpöt, ja ollut ainakin takuulla turvallista. Tekisin vielä linsseille pesun ennen silmään laittoa, kuten taisit kirjoittaakin.

T:Optikko :)

Vierailija
9/13 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En uskaltaisi. Etenkään kun likainen astia ja huuhtelit vedellä. Toivottavasti sentään kuivasit kotelon vesipesun jälkeen ennen piilarinesteellä huuhtelua.

Tietenkin kuivasin :D

T. Ap

Vierailija
10/13 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä näin "hätätapauksessa" voi toimia. En usko, että sinne mitään isompaa pöpöä on jäänyt, vaikka tosin kotelon kiehauttaminen olis poistanut kaikki pöpöt, ja ollut ainakin takuulla turvallista. Tekisin vielä linsseille pesun ennen silmään laittoa, kuten taisit kirjoittaakin.

T:Optikko :)

Kiitos paljon :) Juu toki pesen ennen kuin laitan silmään.

T. Ap

Vierailija
11/13 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin kuivasin :D

T. Ap

No sit varsinkin, silmiin vaan pesun jälkeen. Ja ens kerralla sit asianmukaiset vehkeet mukaan.

T:Sama optikko

Vierailija
12/13 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavien kertojen varalla; käytä snapsilasi tai muuta pientäsken tai nuku linssi päässä.

Vierailija
13/13 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mietit silmien terveyttä, et käytä piilolinssejä ollenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän