Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko väärin / moraalitonta tapailla satunnaiesti paria tyyppiä yhtä aikaa...? Vai onko vain tapa nykyään?

Vierailija
16.10.2016 |

Siis jotain tinderistä tavattuja...?
Jos eivät ole ilmaisseet selkeästi mielenkiintoa mihinkään vakavampaa; päinvastoin, jos tapaamiset / puhe on koko ajan ollut vain seksin ympärillä vaikka ei olla suoraan sitä ääneen sanottukaan sillä nimellä, että olisi kyseessä vain joku panosuhde.
Tai jos ihminen on niin elämäntilanteensa vanki, ettei sitten uskalla nähdä mahdollisuuksia ympärillään ja sitä että kyllä hänen elämäntilanteeseensa hänen niin halutessaan saisi järjestystä ja helpotusta ja parisuhteen oikein hyvin, jos hän uskaltaisi ottaa sitoutunutta rakkautta vastaan.
Eli jos nämäkin on semmoisia jotka tapailee vain toisinaan kun heidän pirtaansa sopii. (Ja näet että kyllä whatsappaavat tai ovat tinderissä paikalla muutoin tiheään...)

Ja jos näiltä ei saa tarpeeksi seksiä onko ok ottaa vielä joku muukin? Tuntuu siltä että on kurjaa olla ihastunut mukaviin tyyppeihin, kun tunnet olevasti niille prioriteettilistalla kuitenkin vain joku 125. asia.

Miehethän tämmöistä kai tekevät ihan jatkuvakseen...?

Itselle kunnollisen tiukan kasvatuksen saaneena tulee mieleen että saako tämmöisestä sitten jonkun "rangaistuksen"/nenilleen...
MIelellään kyllä tapailisin vain yhtä mutta kun ei kukaan halua näköjään sopia edes mistään seurustelusuhteesta tai edes nimetä että ollaanko tässä nyt enemmän ihan vain kavereita jopa ilman niitä benefits, tai pelkkää benefits, vai mihin homma kehittyy, vai onko se heille aivan sama...

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on nykyään tapa. Mutta se "rangaistus" (tai seuraus lähinnä) voi olla, että mitkään suhteet ei koskaan syvene, jää hengailusuhdelimboon.

Vierailija
2/23 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai voi. Jos vaimo ei tiedä niin ei se häntä loukkaakaan. Torilla tavataan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on nykyään tapa. Mutta se "rangaistus" (tai seuraus lähinnä) voi olla, että mitkään suhteet ei koskaan syvene, jää hengailusuhdelimboon.

Mutta en tajua miten nämä suhteet syvenisi tästä ,vaikka tapailisinkin vain yhtä näistä..? Koska oman ajankäyttöni mukaan en ole kyllä joutunut perumaan / kieltäytymään tapaamisista siksi että juuri se aika olisi ollut toiselle.

Vai pitäisikö mun jättää sitten näiden tapailu kokonaan ja keskittyä vain semmoisiin joiden kanssa heti aluksi todettu että tosi tarkoituksella? mutta eihän semmoista kukaan totea heti tavatessa, sehän kuulostaa jo pelottavalta..?

Ja tietysti pidän pikkutyttömäistä toivoa yllä näiden nykyisten suhteen.. :) tai saan ainakin hyvää seksiä.

ap

Vierailija
4/23 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kukakin hakee. Olen sinkku ja etsin parisuhdetta. Jos sovitaan seurustelusta, ei tapailla muita. Tapailuvaiheessa voi kohdata niin monia kuin aika antaa myöten, mutta on reilua kertoa myös tapailun loppumisesta. Seksisuhteessa olen vain yhden kanssa kerrallaan. 

Vierailija
5/23 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on suosittujen miesten karkkikauppa ja ne eivät oikein osaa tyytyä mihinkään kun tarjontaa on loputtomasti.

Vierailija
6/23 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos harrastaa seksiä useamman kanssa yhtäaikaa, on tapana kertoa siitä kaikille. Silloin kaikki muistavat käyttää kondomia, vaikka eihän sekään estä tauteja leviämästä 100 % varmuudella.

Vierailija
7/23 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo hankalaa...

olen oikeasti tosi ihastunut kahteen. Toivoisin kumpaakin aviomiehekseni :) puolensa kummassakin. Mutta pelkään ettei kumpikaan oikein ole siihen valmis ainakaan lyhyellä tähtäimellä / ilman suuria muutoksia joita joutuisin tekemän omassani / lasteni elämässä.

Ja toinen taitaa olla vain fuck-buddy meiningillä, luulen...

Sitten yhden virityksen kovasti haluaisin sänkyyn testiin. =D

Ja yksi johon ihan sikana ihastuin taannoin, josta ei ole sitten kuulunut mitään, otti myös yhteyttä...

Ja oikeasti - haluaisin vain yhden rakkaan, olen pohjimmiltani erittäin sitoutuvaa ja uskollista tyyppiä. Eipä vaan kukaan tunnu ottavan kovin vakavasti :(. Niin en minäkään sitten... (tai otan vakavasti kaikki).

ap

Vierailija
8/23 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on panosovellus.

T.jännämies

Vierailija
9/23 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/23 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"MIelellään kyllä tapailisin vain yhtä mutta kun ei kukaan halua näköjään sopia edes mistään seurustelusuhteesta"

Koska tapailet vain itseäsi korkeampitasoisempia miehiä joilla on naisia joka sormelle.

Koita tapailla joskus jotain miestä jolla ei ole paljoa naisia, hän haluaa sitoutua.

On niin paljon miehiä jotka haluaa sitoutua mutta te naiset ette halua sitoutua heihin, heidän tasonsa takia.

Teillä on valinta.

Vierailija
11/23 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"MIelellään kyllä tapailisin vain yhtä mutta kun ei kukaan halua näköjään sopia edes mistään seurustelusuhteesta"

Koska tapailet vain itseäsi korkeampitasoisempia miehiä joilla on naisia joka sormelle.

Koita tapailla joskus jotain miestä jolla ei ole paljoa naisia, hän haluaa sitoutua.

On niin paljon miehiä jotka haluaa sitoutua mutta te naiset ette halua sitoutua heihin, heidän tasonsa takia.

Teillä on valinta.

Totta, meillä naisilla on valinta. Ette te sitoutumishaluiset miehet kuitenkaan halua naista, joka ei halua seksiä teidän kanssanne. On siis teidänkin etunne, että naiset eivät huoli ketä tahansa.

Vierailija
12/23 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo hankalaa...

olen oikeasti tosi ihastunut kahteen. Toivoisin kumpaakin aviomiehekseni :) puolensa kummassakin. Mutta pelkään ettei kumpikaan oikein ole siihen valmis ainakaan lyhyellä tähtäimellä / ilman suuria muutoksia joita joutuisin tekemän omassani / lasteni elämässä.

Ja yksi johon ihan sikana ihastuin taannoin, josta ei ole sitten kuulunut mitään, otti myös yhteyttä...

Ja oikeasti - haluaisin vain yhden rakkaan, olen pohjimmiltani erittäin sitoutuvaa ja uskollista tyyppiä. Eipä vaan kukaan tunnu ottavan kovin vakavasti :(. Niin en minäkään sitten... (tai otan vakavasti kaikki).

ap

Kuinka sinut voisi ottaa vakavasti ? Hyppäät sängystä toiseen. Ei jatkoon.

Vierailija
13/23 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teillä on valinta.

1) mä en tiedä onko noilla tällä hetkellä muita naisia (toki varmaan saisivat)

2) mistä tulee oletus että olisivat jotenkin mua korkeampitasoisia...? Olen koulutettu, hyvässä ammatissa, oma talo, pärjään hyvin, ulkonäöllisesti kai suht ok / huolehdin itsestäni. Pitäisikö mun nyt katsella vain ja ainoastaan reilusti ylipainoisia amiksen (jos sitäkään) käyneitä työttömiä ja elämänhaluttomia, jotka on vähän viinaanmeneviä ja muutenkin luusereita..?

Täällä palstalla koko ajan hoetaan joka ketjussa että naiset muka katsoisi liian korkeatasoista seuraa... Luulen että ne on just joku 1-2 saamatonta miestä jotka kotona kirjoittelee katkerana netin ääressä päivät pitkät sellaisia väitteitä, mutteivat tee asialle mitään että muuttuisivat itse vähän kiinnostavammaksi. (Kuten hammaslääkäri säännöllisesti, kuntosali tms. edes kerran viikossa, elämänasenne...)

Mulla on päinvastoin fiilis että monikin nainen vain hakee mukavaa kumppania, eikä niinkään jotain tiettyä "tasoa".

ap

Vierailija
14/23 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että joku toiminta on tapa, ei poissulje toiminnan ala-arvoisuutta.

Vierailija
15/23 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo hankalaa...

ap

Kuinka sinut voisi ottaa vakavasti ? Hyppäät sängystä toiseen. Ei jatkoon.

- ensinnä, en nyt ihan hyppää sängystä toiseen! Tuon virityksen kanssakin tuli seinä just ihan eteen. Ja tuo toinenkaan vanha ihastus ei sitten jatkanut yhteydenpitoa... eli se niistä.

- mihin mä voisin sitten edes sitoutua tai olla vakavasti otettava, kun ei kukaan ole sitoutunut minuun, ja heillä on ainakin lähtökohtaisesti mahdollisuus tehdä (jolleivät teekin..) ihan samaa, eli viestitellä/tapailla vaikka kuinka monen kanssa.

Ja tietenkään ne ei tiedä että ehdin puuhata välissä muutakin. SAmoin kun minä en tiedä heidän puuhistaan.

ap

Vierailija
16/23 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teillä on valinta.

Totta, meillä naisilla on valinta. Ette te sitoutumishaluiset miehet kuitenkaan halua naista, joka ei halua seksiä teidän kanssanne. On siis teidänkin etunne, että naiset eivät huoli ketä tahansa.

Niin, mä ainakin kuvittelisin että on vain hyvä jos ns. sänkyasiat tulee testattua :) jo alkuvaiheessa tapailua... Eikös se ole hyvä lähtökohta jos semmoista kemiaa löytyy... Jos sitä ei löytyisi niin ainakaan silloin tuskin kannattaisi jatkaa tapailua yhtään pidemmälle.

On se kumma, luulisi että miehet on tyytyväisiä. Vai haluaako ne vain semmoisia joita ensin kuukausikaupalla pitää viedä syömään ja kahville.

ap

Vierailija
17/23 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teillä on valinta.

1) mä en tiedä onko noilla tällä hetkellä muita naisia (toki varmaan saisivat)

2) mistä tulee oletus että olisivat jotenkin mua korkeampitasoisia...? Olen koulutettu, hyvässä ammatissa, oma talo, pärjään hyvin, ulkonäöllisesti kai suht ok / huolehdin itsestäni. Pitäisikö mun nyt katsella vain ja ainoastaan reilusti ylipainoisia amiksen (jos sitäkään) käyneitä työttömiä ja elämänhaluttomia, jotka on vähän viinaanmeneviä ja muutenkin luusereita..?

Täällä palstalla koko ajan hoetaan joka ketjussa että naiset muka katsoisi liian korkeatasoista seuraa... Luulen että ne on just joku 1-2 saamatonta miestä jotka kotona kirjoittelee katkerana netin ääressä päivät pitkät sellaisia väitteitä, mutteivat tee asialle mitään että muuttuisivat itse vähän kiinnostavammaksi. (Kuten hammaslääkäri säännöllisesti, kuntosali tms. edes kerran viikossa, elämänasenne...)

Mulla on päinvastoin fiilis että monikin nainen vain hakee mukavaa kumppania, eikä niinkään jotain tiettyä "tasoa".

ap

Kun kuvailet tasoasi niin miksi kerrot koulutuksestasi tai ammatistasi? Tiesithän että status ei vaikuta naisen kiinnostavuuteen yhtään? Miksi et kerro ikääsi, kasvojen ja kropan ulkonäköä? Ja luonnetta. Siitä se taso muodostuu naisella.

"ulkonäöllisesti kai suht ok" on se sinun tasosi, yritä katsella miehiä jotka on myös ulkonäöllisesti kai suht ok eli ei niitä jotka aiheuttaa heti ihastumisen tunteen ja joilla ei välttämättä ole sitä korkeakoulutusta tai lentokapteenin työtä.

Vierailija
18/23 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo hankalaa...

ap

Valitat ettei muut ota tosissaan ja kuitenkin itse pyörität useampaa miestä ja haaveilet vielä yhdestä uudesta. Voiko enää räikeämpää kaksinaismoralismia olla?

Minun huomio lähipiiristäni on se, että naiset harrastavat tuota usean kanssa samanaikaista tapailua jopa enemmän kuin miehet. En väitä että miehetkään tässä asiassa puhtoisia olisi, mutta naistenkaan on ihan turha yrittää viatonta esittää.

Vierailija
19/23 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten hankkimisen jälkeen en ole vaimon prioriteettilistalla päässyt ollenkaan sadan paremmalle puolella. Ja mitä kavereiden kanssa puhuu, niin valitettavan yleistä tuo tuntuu olevan.

Kahdenkeskinen aika (hellyydestä tai seksistä puhumattakaan) kiinnostaa vain jos kaikki muu mahdollinen ja mahdoton on jo tehty. Lapset ja heidän tarpeet ovat tärkeitä minullekin ja vaimon omankin hyvinvoinnin (liikunta, lepo, kaverit) ymmärrän. Mutta siinä vaiheessa kun kolme vuotta kesken ollut villasukka, varaston kaappien uudelleen järjestely ja ystävän koiran syntymäpäivälahjan shoppailu menevät parisuhteen edelle, niin viesti on harvinaisen selvä.

Vierailija
20/23 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo hankalaa...

ap

Valitat ettei muut ota tosissaan ja kuitenkin itse pyörität useampaa miestä ja haaveilet vielä yhdestä uudesta. Voiko enää räikeämpää kaksinaismoralismia olla?

Minun huomio lähipiiristäni on se, että naiset harrastavat tuota usean kanssa samanaikaista tapailua jopa enemmän kuin miehet. En väitä että miehetkään tässä asiassa puhtoisia olisi, mutta naistenkaan on ihan turha yrittää viatonta esittää.

Niin, nimenomaan, kaksinaismoralismiahan tämä toki on, siksi mietinkin pitäisikö tästä kokea huonoa omaatuntoa.

Mutta kumpaakin tavannut vielä sen verran vähän aikaa / muutamia kertoja, ja uusista ei ole tarkkaa sovittua, että... en oikein tiedä miten näistä voi sitten alkaa valitsemaankaan vain toista, kun ei ole oikein semmoinen tilanne vielä että sitä voisi/kannattaisi kovin tarkkaan tivata (mistä sen voi se toinenkaan tietää).

Tietysti jos toinen ilmaisisi jotenkin tahtoa vakavampaan niin sitten asia erikseen, toinen pitäisi varmaan feidata (mikä varmaan vielä kävisi suht ok, luulen...)... Mutta ainakaan itse en halua olla liian takertuvainen ja alkaa heti tivaamaan mitä tästä voisi kehittyä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän