Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anteeksi, jos joku helsinkiläispari riitaantuu tänään

Vierailija
16.10.2016 |

Olen tapaillut elokuusta alkaen miestä, joka on kertonut olevansa vapaa.Tietysti siihen olen luottanut, miksi pitäisi epäillä miehen sanaa. Mies on pyytänyt minusta kuvia ja olen laittanut, samoin hän minulle. Tapaamiset ovat joskus siirtyneet miehen työn takia,joskus joku muu syy. Itsellänikin työpäivät saattavat virahtaa pitkiksi.
Joskus miehen viestittelyt loppuvat yllättäen, toisinaan tekstiä vuolaasti. Puhelut tulevat hänen puoleltaan.

Nyt tämän palstan kirjoittelun kautta olen alkanut miettiä, joskos mies ei olekaan vapaa. Otinkin muutaman eroottisen kuvan itsestäni ja laitoin viime yönä miehelle. Eilen vielä vakuutteli, ettei voisi olla kenenkään muun kuin minun kanssani. Omalta puoleltani en ole tehnyt väärin, mutta jos mies on petturi,niin hyvä jäädä kiinni. Ja naisen suhteen olen pahoillani.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tästä aloituksesta mieleeni sinkkunainen miesvaltaisella työpaikalla. Moni ukkomies on ollut tämän naisen kanssa ja sitten tullut ties mitä riitaa ja naista pidetään pahiksena. Ei, ei. Jos nainen on vapaa ja varatut miehet alkavat puuhastelemaan,tekee miehet siinä väärin. Mullekin tuli yksi nainen moittimaan tuota naista, että on rikkonut jonkun perheen. Ei ole. Mies on.

Vierailija
2/14 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tajunnut tuota kuvajuttua, että miten se nyt jäi sitten kiinni?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli tästä aloituksesta mieleeni sinkkunainen miesvaltaisella työpaikalla. Moni ukkomies on ollut tämän naisen kanssa ja sitten tullut ties mitä riitaa ja naista pidetään pahiksena. Ei, ei. Jos nainen on vapaa ja varatut miehet alkavat puuhastelemaan,tekee miehet siinä väärin. Mullekin tuli yksi nainen moittimaan tuota naista, että on rikkonut jonkun perheen. Ei ole. Mies on.

Omasta mielestä on eettisesti väärin alkaa tapailemaan tai hommailemaan miehen kanssa, jonka _tietää_ varatuksi. Pitää olla jotain moraalissa silloin vialla. Taas jos mies sanoo olevansa sinkku ja paljastuukin olevansa parisuhteessa tai peräti perheellinen on syy mielestäni yksin miehen.

Vierailija
4/14 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tajunnut

Vierailija
5/14 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehelleni tulisi yöllä viestejä tai aamulla salaa sellaisia lukisi ja ei näyttäisi mulle (tai näyttäisi jonkun naisen kuvia), olisi melkoinen järkytys. Jo ajatus siitä, että tapailisi toisia (mahdollistuisi hyvin matkatöissä), murentaisi pohjan liitoltamme.

Vierailija
6/14 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettimaailma on tehnyt ihmiset paranoideiksi. 

Jos mitään viitteitä ei ole valehtelusta, niin miksi vaivata päätään ja tällaisiin "testeihin" ryhtyä. En kyllä minäkään ymmärrä, miten kuvien lähettäminen mitään paljastaisi? 

Ihmisillä on postinsa yleensä suojattu, eivät kuvat vaimon eteen lävähdä, varsinkin jos on pelimies osaa kyllä hommat. 

Vierailija
7/14 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli varmaan porvoosta taas.

Vierailija
8/14 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tällaista harhaista aloitusta peukutetaan ylöspäin?

Vierailija
9/14 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pyytelet anteeksi, kun täysin tietoisesti tämän teit? 

Ja miksi et kysy asiaa suoraan, jos epäilyttää? Jos ainoa epäilyä synnyttävä tekijä on, että mies viestittelee välillä vähemmän ja välillä enemmän, niin aika pienestä epäilys syntyy. 

Tehoikkain tapa on googlailla miehen nimi ja käydä face-kavereiden profiilit läpi. Kyllä sieltä siippa paljastuu, jos sellainen on. Ei paljastu välttämättä suoraan, mutta jotain mökkikuvia esim. tuttavan kautta. 

Vierailija
10/14 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli menit lähettämään jonkin alastonkuvan vain siksi, että oletat miehen olevan varattu ja jäävän kiinni pettämisestä tuollaisen viestin takia? Entä jos hän ei jääkään kiinni tai ei olekaan varattu, eikö vähän nolota?

Vierailija
11/14 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että ap toivoo vaimon jättävän miehen.

Vaikka kymmenet naiset voivat lähetellä nakukuviaan miehelleni enkä sitä tietäisi. Puhelin voi olla äänettömällä, hän pitää sitä ruutu alaspäin ja poistaa viestejä. Tiedän koodin, mutten jaksa tutkia.

Tällä hetkellä tieto ei vaikuttaisi mihinkään. Jatkaisin liittoamme monestakin syystä tällä hetkellä kuitenkin, lapsen takia, siksi että tykkään toistaiseksi olla naimisissa ja koska hän on niin seksikäs ja hyvä sängyssä. No okei tieto mahdollistaisi sen, että mäkin voisin hakea välillä seksiä muilta miehiltä vaihtelun vuoksi ilman syyllisyyttä.

Lisäksi ap varmaan luulee, että vaimo on ruma. Tutkimusten mukaan itseasiassa toiset naiset ovat yleensä rumempia kuin vaimot. He ovat oikeasti vain helpompia ja ihailevat miestä pönkittäen hänen itsetuntoaan.

Vierailija
12/14 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli menit lähettämään jonkin alastonkuvan vain siksi, että oletat miehen olevan varattu ja jäävän kiinni pettämisestä tuollaisen viestin takia? Entä jos hän ei jääkään kiinni tai ei olekaan varattu, eikö vähän nolota?

Ehkä mies oli bilettämässä kaverien kanssa ja näytti kuvan muillekin. Kehuskeli että katsokaa tällainen muija vonkaa häneltä vaikkei itseä kiinnosta, kun on niin paljon muita naisiakin tarjolla. Voisin just kuvitella tuollaisen tapahtuman, jos ovat kypsymättämiä. Jopa yksi tuttu 49 v mies on näyttänyt mulle saamiaan viestejä naisilta ja puhui tuollalailla väheksyen.

Vierailija
13/14 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että ap toivoo vaimon jättävän miehen.

Vaikka kymmenet naiset voivat lähetellä nakukuviaan miehelleni enkä sitä tietäisi. Puhelin voi olla äänettömällä, hän pitää sitä ruutu alaspäin ja poistaa viestejä. Tiedän koodin, mutten jaksa tutkia.

Tällä hetkellä tieto ei vaikuttaisi mihinkään. Jatkaisin liittoamme monestakin syystä tällä hetkellä kuitenkin, lapsen takia, siksi että tykkään toistaiseksi olla naimisissa ja koska hän on niin seksikäs ja hyvä sängyssä. No okei tieto mahdollistaisi sen, että mäkin voisin hakea välillä seksiä muilta miehiltä vaihtelun vuoksi ilman syyllisyyttä.

Lisäksi ap varmaan luulee, että vaimo on ruma. Tutkimusten mukaan itseasiassa toiset naiset ovat yleensä rumempia kuin vaimot. He ovat oikeasti vain helpompia ja ihailevat miestä pönkittäen hänen itsetuntoaan.

Tämä! Ajattelen juuri näin minäkin

Vierailija
14/14 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mies oli bilettämässä kaverien kanssa ja näytti kuvan muillekin. Kehuskeli että katsokaa tällainen muija vonkaa häneltä vaikkei itseä kiinnosta, kun on niin paljon muita naisiakin tarjolla. Voisin just kuvitella tuollaisen tapahtuman, jos ovat kypsymättämiä. Jopa yksi tuttu 49 v mies on näyttänyt mulle saamiaan viestejä naisilta ja puhui tuollalailla väheksyen.

Onneksi tuttavapiiriini ei ole koskaan kuulunut tuollaisia miehiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän