Tyhmät naapurit
Muutin muutama vuosi sitten pks seudulle.
Asun yksin pienessä kerrostalossa. Sukulaiseni kävi kylässä viisi kertaa tässä kuussa.
Naapuri oli tehnyt valituksen kova äänisestä koputtelusta.
Voiko olla todellista, että häätö ilmoitus pitää ottaa vakavasti, siitä hyvästä että sukulainen käy
koputtamassa oveeni äänekkäästi ja siitä se maagisesti oli kaikunut jonkun naapurin korvaan? En juo enkä polta.
Olen hiljainen kaveri ja en juhli koskaan tai tee mitään muiden ihmisten kanssa, joten olen hiiren hiljaa.
Muut naapurit sen sijaan juo ja polttaa, sekä juhlii. Koputus oli kuulema ottanut päähän ja ärsyttänyt.
Tekisi mieli kutsuu sukulainen takaisin Tampereelta ja pistää paikat solmuihin jokaiselle ja juhlia kuin viimeistä päivää,jos tämä häätö ilmoitus menee läpi. Sain isännöitsijältä varoituksen ja jos toistuu kuukauden sisällä häiriötä niin lennän seuraavassa kolmessa viikossa. Ihmeellistä kyllä vuokra on 970 euroa ja olen työssä käyvä kolmekymppinen.
Minusta valitus isännöitsijälle oli aiheeton ja isännöitsijä tuomitsi minut ilman syytä.
Isännöitsijä olisi voinut ensin kysellä asiasta, sen sijaan että tulee ja lätkäisee lapun käteeni ja sanoo:
"Olkoon tämä ensimmäinen kerta, toisella kerralla en ole yhtä kiltti". Teki kovasti mieli pistää tyypiltä selkäranka suoraksi...
Olen tuohtunut ja vihainen. En tunne ketään täällä päin ja en ole tutustunut naapureihin, koska elän omaa elämää työtä tekien ja nettii selaillen.
Mitä mieltä olette? Onko normaalia tehdä valitus naapurista, jos sukulainen koputtaa oveen äänekkäästi?
Viisi kertaa koputti. Mitä itse tekisit? Asunto on siis 34 neliöinen asunto lähellä keskustaa, erinomaisessa sijainnissa ja se valmistui silloin kuin muutin sisälle.