Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mun mielestä ihmisessä on jotain vialla, jos hän ei pysty kestävään ihmissuhteeseen.

Vierailija
15.10.2016 |

Siis että aloittaa aina uuden suhteen ja suhde loppuu viimeistään vuoden-parin päästä. Toki huonoon suhteeseen ei kannata jäädä, mutta jos mikään suhde ei onnistu niin täytyy katsoa peiliin. Mitä mieltä olette?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo jeesus ja nunnat ja munkit vajakkeja ja paavi päälle

Vierailija
2/22 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja ei ja ihan sama

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se näin on. Jotain on näillä tapauksilla menny lapsuudessa rikki.

Vierailija
4/22 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa niissä parisuhteissa joissa minä olen ollut, on ollut myös toinen osapuoli. Siinä ei paljoa "onnistumiset" tai "epäonnistumiset" merkitse jos kumppani haluaa eri asioita.

Vierailija
5/22 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tekee siitä sen!

Vierailija
6/22 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selväsittensekin kirjoitti:

Joo jeesus ja nunnat ja munkit vajakkeja ja paavi päälle

Niillähän on elinikäinen suhde Jesseen.

Vierailija
7/22 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on sun mielipide kuultu!

Vierailija
8/22 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon samaa mieltä ja olen itse sellainen. Mutta arvaa onko hauskaa, ja sinunlaistesi ilkeät kommentit satuttavat. Tai olen mä suhteessa ollut nyt 10 vuotta, mutta koko ajan tuskaa ja kärsimystä, vaikka miehessä ei ole mitään vikaa. Hyvä mies jne. En vain pysty tähän. Huudan miehelle, solvaan, sitten taas kadun... Kamalaa, koska en ole oikeasti paha ihminen. Minulle ollaan oltu, eikä minun tunteistani ole piitattu! Se on rikos!

Vierailija
9/22 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, mutta mitä sitten? Jokaisessa ja kaikessa on joka tapauksessa jotain vikaa.

Vierailija
10/22 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikissa niissä parisuhteissa joissa minä olen ollut, on ollut myös toinen osapuoli. Siinä ei paljoa "onnistumiset" tai "epäonnistumiset" merkitse jos kumppani haluaa eri asioita.

Niinpä. Saahan siinä mies katsoa peiliin joka kerta, kun nainen on katsonut mitan kanssa housuihin ja todennut et isompaa on saatava.

Vierailija
11/22 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon samaa mieltä ja olen itse sellainen. Mutta arvaa onko hauskaa, ja sinunlaistesi ilkeät kommentit satuttavat. Tai olen mä suhteessa ollut nyt 10 vuotta, mutta koko ajan tuskaa ja kärsimystä, vaikka miehessä ei ole mitään vikaa. Hyvä mies jne. En vain pysty tähän. Huudan miehelle, solvaan, sitten taas kadun... Kamalaa, koska en ole oikeasti paha ihminen. Minulle ollaan oltu, eikä minun tunteistani ole piitattu! Se on rikos!

No mee hoitoon!

Vierailija
12/22 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämäkin vielä. Se heittäköön ensimmäisen kiven joka on täysin viaton.

Vierailija
13/22 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde ei ole ainut ihmissuhde. Monilla sellaisilla, joilla ei ole parisuhdetta, on useita ystäviä.

Parisuhde on monen sattumankin summa. Osuuko kohdalle ihminen, jonka kanssa haluaa jakaa myös intiimin läheisyyden ja tämän saman henkilön kanssa muutkin tärkeät osa-alueet kohtaavat. Parisuhdemielessä sopivaa ihmistä ei välttämättä tule koskaan vastaan.

Kaikki eivät myöskään halua parisuhdetta. 

Vierailija
14/22 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oikea" parisuhde on vähän hankala introvertille, joka haluaa enimmäkseen puuhastella omia juttuja omissa oloissaan.

Vierailija
15/22 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mee hoitoon!

No arvaa olenko ollut! Kaikki apu ei auta kaikkia!

Vierailija
16/22 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde ei ole ainut ihmissuhde. Monilla sellaisilla, joilla ei ole parisuhdetta, on useita ystäviä.

Parisuhde on monen sattumankin summa. Osuuko kohdalle ihminen, jonka kanssa haluaa jakaa myös intiimin läheisyyden ja tämän saman henkilön kanssa muutkin tärkeät osa-alueet kohtaavat. Parisuhdemielessä sopivaa ihmistä ei välttämättä tule koskaan vastaan.

Kaikki eivät myöskään halua parisuhdetta. 

Tervepäisten kohdalle osuu, epätervepäisten ei.

Vierailija
17/22 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No entäs sitten vaikka olisikin? Tämä maailma on täynnä "viallisia" ihmisiä, kenessä mättää mikäkin. Mutta mitä se sun takamusta kutittelee, keskity vain omiin vikoihisi.

Vierailija
18/22 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäähän se suhde muka kestävän vaikka ollaan otettu turpiin petetty tai puoliso pettää mutta rahan t lasten takia kestetään. Elä viitsi kaikki eivät myy kuin aloittaja. Vaan kunnioittavat itseäänkin ja lähtevät.

Vierailija
19/22 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä usein toisin päin. Roikutaan huonossa suhteessa koska ihmisissä on jotain vialla eikä erota.

Vierailija
20/22 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan nähdä viestit!! Prkl

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä