Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko se Talentsin Saara Aalto sama kuin Frozenin Anna?

Vierailija
15.10.2016 |

Talentsia en ole katsonut enkä muutenkaan seurannut mitään Saara Aalto -asioita (mitä nyt täällä on koko ajan jotain otsikoita) mutta Frozenin olen joutunut näkemään jo 18 kertaa. Minusta se Anna on siinä tosi hyvä. Aina jää korvamato. Tänään vasta huomasin lopputeksteissä, että Annan kohdalla luki Saara Aalto.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo

Vierailija
2/15 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se! Ja se on kyllä tosi hyvä Annana, pakko myöntää. :) Mekin katottiin eilen taas Frozen ja kyllä mä tykkään melkein enemmän Annan kuin Elsan äänestä siinä suomenkielisessä.

Vierailija
4/15 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna on samanlainen höseltäjä kuin Saara, sopii kuin nyrkki silmään sille se rooli. :D

Vierailija
5/15 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nainen olisi kyllä parhaimmillaan tuollaisten piirrettyjen äänenä ja musikaaleissa missä tarvitaan vähän överidramaattisuutta. Suutarin kannattaisi pysyä lestissään.

Vierailija
6/15 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se, en olisi muuten Saaraa tiennytkään ellen olisi Frozenista häntä muistanut. Hänhän halusi muuten ilmeisesti Elsan rooliin mutta päättävät tahot tykkäsivät enemmän Katja Sirkiästä.

Vierailija
7/15 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en voinut katsoa suomenkielistä versiota, kun se tuli Neloselta, koska ääninäyttely oli niin karseaa ja Let it go kuulosti kamalalta. Enpä tiennyt silloin, että kyseessä on Saara Aalto, ennen kuin luin täällä olleesta ketjusta, jossa myös dissattiin koko suomenkielinen versio.

Vierailija
8/15 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään tosi paljon siitä suomenkielisestä. Äänet sopivat hahmoille hyvin ja näyttelijät osaavat eläytyä. Harvoin tykkään enemmän suomenkielisestä kuin alkuperäisestä, mutta tässä nyt kerrankin on sellainen leffa. Olen kyllä nähnyt ja kuullut siitä pätkiä muillakin kielillä, millä nyt sattuu youtubessa olemaan. Englanninkielisen katsoin kokonaan. Minusta se on englanniksi jotenkin ponneton (varsinkin Elsa), samoin Kristoffin ääni ei sovi hahmon ulkonäköön.

Vierailija
9/15 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Talentin vaan X-Factorin Saara

Vierailija
10/15 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään tosi paljon siitä suomenkielisestä. Äänet sopivat hahmoille hyvin ja näyttelijät osaavat eläytyä. Harvoin tykkään enemmän suomenkielisestä kuin alkuperäisestä, mutta tässä nyt kerrankin on sellainen leffa. Olen kyllä nähnyt ja kuullut siitä pätkiä muillakin kielillä, millä nyt sattuu youtubessa olemaan. Englanninkielisen katsoin kokonaan. Minusta se on englanniksi jotenkin ponneton (varsinkin Elsa), samoin Kristoffin ääni ei sovi hahmon ulkonäköön.

Olen samaa mieltä! En tykkää alkuperäisversion äänistä Frozenissa yhtä paljon kuin suomiäänistä, oln nänhyt molemmat useaan kertaan. Elsan ääni ei alkuperäisversiossa sovi ollenkaan Elsalle, ääni on selvästi tumman naisen ääni. Olafista en myöskään tykkää, suomenkielinen Olaf on loistava. Pakko myös myöntää että Axl Smith on tosi hyvä Kristoff. Onneksi Saara Aalto ei saanut Elsan roolia, hänelle sopii todella hyvin Annan rooli. :) Kyllä Disneyn suomidubbaukset on aina laadukkaita ja kansainvälisestikin kehuttuja, mutta kyllä Frozen on ainoa jossa en pidä alkuperäisestö enemmän!

Vierailija
11/15 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se ollut Talentissakin.

Vierailija
12/15 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas en voinut katsoa suomenkielistä versiota, kun se tuli Neloselta, koska ääninäyttely oli niin karseaa ja Let it go kuulosti kamalalta. Enpä tiennyt silloin, että kyseessä on Saara Aalto, ennen kuin luin täällä olleesta ketjusta, jossa myös dissattiin koko suomenkielinen versio.

Sama! En tosin tiedä kumpi tytöistä oli elsa ja kumpi anna vai mitä ne oli, mutta se laulelu oli niin kamalaa ja suomenkielisenä teennäistä että jätin kesken ja päätin katsoa Netflixistä tai jostain sen alkuperäisen.

Vierailija
13/15 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millon se on ollut talentissa? Voicessahan se oli.

Vierailija
14/15 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuonna 2007.

Vierailija
15/15 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuonna 2007.

Sielläkin oli tuomarien valitsemana, ei yleisön äänestämänä. Sama meno näyttää jatkuvan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän