Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teen!!??!!

Vierailija
15.10.2016 |

Eli. Meillä miehen kanssa mennyt huonosti jo pidemmän aikaa ja aioin jättää hänet. Olin päättänyt että tänään sen olisin sanonut, mutta eilen hänen isänsä kuoli. En minä nyt voinut tänää töksäyttää että haluan erota. Mitä teen? Kauanko on hyvä odottaa että sanoo haluavansa erota ? Pitääkö odottaa? Olenko julma jos kerron nyt? Olenko julma jos kerron hautajaisten jälkeen? Olenko julma jos olen yhdessä vaikka rakkautta ei enää ole? Apua :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
2/4 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottele nyt rauhassa, että hautajaiset ja muut käytännön asiat on hoidettu. En suosittele ihan heti kertomaan, varmaan kuitenkin itselläskin paha mieli. Eihän se asia muuksi muutu enää, mutta voit olla sen verran kohtelias miehelles kuitenkin. Jaksamista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä kamala tilanne. En tiiä mitä ite tekisin.

Vierailija
4/4 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Pitää kattoo milloin olisi oikea hetki. Wn siis miestäni vihaa, en ole harmissani vaikka joudunkin hänen kanssaan vähän aikaa vielä asumaan, ainoa on se että molemmat tietävät rakkauden loppuneen mutta emme ole tehneet mitään. Olemme vähän tömähtäneet paikalleen. Mutta ehkä mieheni tarvitsee minua nyt. Jotakuta, joka kuuntelee

Ap.