Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rinnassa patti

Vierailija
15.10.2016 |

Rinnassani on noin 2cm kokoinen patti, joka on ilmestynyt viimeisen neljän kuukauden sisällä. Jokseenkin kova ja suht paikoillaan pysyvä, ei erityisemmin särje. Huomasin sen kuukausi sitten ja nyt olen tarkkaillut tilannetta. Lääkäriajan varasin, mutta huolestuttaa vaan älyttömästi koko ajan. Äh. Olen vasta 24-vuotias.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä, et käyt lääkärissä. Harvemminhan nuo vakavia, mutta tsekkauksen paikka aina kun rinnassa on patti.

Vierailija
2/6 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Nyt ensin lääkäriin ja siitä sitten disgnoosin saantiin. Voi olla syöpää tai sitten ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintasyöpää voi olla nuoremmillakin.

Vierailija
4/6 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli sama tilanne ja olen 21. Patti oli hyvänlaatuinen kasvain joka leikattiin. Nimeltään fibroadenooma, jota esiintyy nuorilla.

Vierailija
5/6 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus esim. pallo voi osuessaan tehdä patin.

Jos se on sellainen ärtynyt talirauhanen tms niin se liikkuu. Lääkäri ottaa susta varmasti näytteen kun se ei liiku. Olet odottanut tosi pitkään, aikaisemmin voi jo toimia :(

Vierailija
6/6 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus esim. pallo voi osuessaan tehdä patin.

Jos se on sellainen ärtynyt talirauhanen tms niin se liikkuu. Lääkäri ottaa susta varmasti näytteen kun se ei liiku. Olet odottanut tosi pitkään, aikaisemmin voi jo toimia :(

Mulla on ollut aiemminkin joitain pieniä patteja ja siksi ajattelin, että menisiköhän tämäkin ohi. Tai no, en kehdannut juosta saman asian takia lääkärissä. Tämä ei vaan ole nyt muuttunut parempaan suuntaan. Toivottavasti tyhmästä päästä ei joudu kärsimään... Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi