Eikö tuo "kiusattu" opettaja tajua, että ei siellä tunnilla perseillä siksi, että se opettaja olisi jotenkin paska
vaan siksi että saataisiin omia pisteitä nousemaan muiden silmissä.. Ei ole opettajaksi jos ei tätä yksinkertaista asiaa tajua ja ottaa perseilyn tunnilla henk. kohtaisesti.
Kommentit (4)
Nimittelisi mummeliksi, kyttyräksi, kameliksi jne. Missä on työsuojelu? Oikeasti ei missään ammatissa pitäisi jatkuvasti kestää itseensä kohdistuvia solvauksia. Rehtorin vastuu?
En mä ainakaan aikoinaan kiusannut opettajaa siksi, että halusin nostaa pisteitä missään (tiesin eli kuvittelin ja luulin jo olevani paras), vaan siksi, että minusta se oli hauskaa. Ja tajuan kyllä mettä se oli huonoa käytöstä ja väärin. Kerran lensin käytävällekin siitä. Ihan oikein. Vaikka pidin kyseistä opea sen jälkeenkin pöhkönä, niin ainakin kunnioitin sen verran, että olin kunnolla.
Kaikki sympatiani kyseiselle naisopettajalle. Olin tyhmä nuorena. Ja vielä tyhmempiä minusta ne, jotka kiusaa nostaakseen jotain omia pisteitään. Ei ihme, että naisella paloi käämi.
Juuri siksi me kiusasimme opettajia että ne olivat paskoja. Hyvien ei tarvinnut koskaan meille huutaa. Luokka hiljeni kyllä käskystä jos opettaja oli pätevä ja ansaitsi meidän mielestämme kunnioituksemme.
Jos työpaikallasi joka ikinen päivä joku haistattelisi ja perseilisi sulle, et ottaisi henkilökohtaisesti?