Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kapularaivo on siis totta! Olen pitänyt jonkinlaisena urbaanilegendana tähän asti

Vierailija
15.10.2016 |

Mesi tuhisi ja puhisi takanani, koska odotin tupakka-askia automaatista. Hihna oli tällöin jo tyhjä eli pari muuta ostosta olivat jo menneet kassan läpi.

Ojensin askin suoraan kassatyöntekijälle, niin tämä paiskasi mielenosoituksellisesti kapulan hihnalle.

Eikö kapulan tehtävä ole erotella ostokset? Mikä ihme normi siitä on tullut iskeä se hihnalle, jos ei mitään tarvetta erotteluun ole? En ymmärrä, miksi minun tyhjälle hihnalle olisi tarpeen laittaa kapulaa. Mutta sai nyt purettua yleistä aggressiotaan kanssaihmisiin. Parempi tietysti näin kuin ajaa pyöräilijän päälle.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luin otsikon, että krapularaivo ja meinasin tulla kysymään, että ai myyjäkö oli krapulassa töissä? 😆

Vierailija
2/12 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on täyttä totta. Ahdistaa jo mennä kohta kauppaan :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luin otsikon, että krapularaivo ja meinasin tulla kysymään, että ai myyjäkö oli krapulassa töissä? 😆

Krapularaivoa kukaan tuskin pitää urbaanilegendana :)

Mutta aloituksesta jä vähän epäselväksi, että paiskaisiko kassa vai tämä mies kapulan? 

Vierailija
4/12 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos mun edellä olija ei aseta kapulaa ajoissa, niin mä työnnä sen kapulan poikittain tyypin perseeseen. Tuskin jättää toista kertaa kapulaa laittamatta.

Vierailija
5/12 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on täyttä totta. Ahdistaa jo mennä kohta kauppaan :/

Sama. Alkaa olla jo liikaa muistettavaa:

pullolappu, etukortti, Pin-koodi, kärrypantti, kapula. Yleensä huomaan, et ostokset on jäänyt tässä hässäkässä hankkimatta kokonaan...

Vierailija
6/12 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noille puhisijoille kannattaa hymyillä oikein iloisesti ja aurinkoisesti. Ja tietysti hoitaa maksutapahtuma tooosi hitaasti.

Vierailija
7/12 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos mun edellä olija ei aseta kapulaa ajoissa, niin mä työnnä sen kapulan poikittain tyypin perseeseen. Tuskin jättää toista kertaa kapulaa laittamatta.

Miksi et itse laita sitä jos toinen ei kerkeä sinun aikatauluihisi?

Vierailija
8/12 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mkä on ajoissa? 

Pitääkö siis mielestäsi tyhjälle hihnalle laittaa kapula? Jos ostokset ovat jo menneet, niin silti kapula? Peruste, miksi. 

Vierailija
9/12 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapulat kokonaan pois, niin lakkaa ahdistamasta.

Vierailija
10/12 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puukapulasta tullut statussymbooli Suomessa? Jo on aikoihin eletty.

Vierailija
11/12 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään meinas iskeä lidlissä kyllä raivo kun jonossa edellä ollut pariskunta ei laittanut kapulaa ja jätti korinsakin siihen koripöydälle eikä laittanut siihen korikasaan niinkun pitäis. Mulla oli muutenki kyrpä otsassa, mut vitutti lisää kun oli oma kori tupaten täynnä ja vielä sylissäkin tavaraa niin koita siinä sitten saatana ottaa se kori siitä tieltä tiputtamatta mitään. Onnistuin jotenkin onneks mut vitutti kun ne ei ees huomannu mun taistelua siinä, vaan juttelivat ilosesti jotain pikkutuhmia panojuttuja.. Ite en oo munaa saanu varmaan ainakaan kahteen kuukauteen niin alkaa täs pikkuhiljaa olla hermo kireellä. PERKELE!!

Vierailija
12/12 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään meinas iskeä lidlissä kyllä raivo kun jonossa edellä ollut pariskunta ei laittanut kapulaa ja jätti korinsakin siihen koripöydälle eikä laittanut siihen korikasaan niinkun pitäis. Mulla oli muutenki kyrpä otsassa, mut vitutti lisää kun oli oma kori tupaten täynnä ja vielä sylissäkin tavaraa niin koita siinä sitten saatana ottaa se kori siitä tieltä tiputtamatta mitään. Onnistuin jotenkin onneks mut vitutti kun ne ei ees huomannu mun taistelua siinä, vaan juttelivat ilosesti jotain pikkutuhmia panojuttuja.. Ite en oo munaa saanu varmaan ainakaan kahteen kuukauteen niin alkaa täs pikkuhiljaa olla hermo kireellä. PERKELE!!

Et sä tommosella kiukuttelulla sitä munaa saa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän