Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuoruus ohi

Vierailija
15.10.2016 |

Oon 19v ja tuntuu että nuoruus ohi. Varsinkin ammattikoulun jälkeen tuntui siltä että mulla ei oo enää mitään, koska mun ainoat kaverit oli siellä. Se oli parasta aikaa mun elämässä. Olen yksin ilman ketään ystävää ja en nää tulevaisuudessa mitään muuta kuin 46v työelämää ja sen jälkeen kuoleman. En varmaan tule koskaan löytämään edes tyttöystävää.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae amkiin. Avaa silmiäsi vähän.

Vierailija
2/7 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä puoli tilanteessasi on se, että tuollainen angsti on ikäisilläsi hyvin yleistä ja helpottaa lähes 100 % varmuudella. Vetäise tuohon toiset 19 vuotta lisää, niin tunnet itsesi ihmeen nuoreksi, jolla on takana ja edessä paljon kivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee armeijaan. Saat kavereita ja ikuisen puheenaiheen. Kyllä susta vielä mies tulee:) Tsemppiä.

Vierailija
4/7 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee koulutustasi vastaavaa työtä ja hakeudu jatko-opintoihin. Käytä palkkarahojasi matkusteluun ja aloita osakesijoittaminen (lue Kauppalehteä, Talouselämää, perehdy kirjallisuuteen) . Opettele laittamaan edullisesti hyvää ja terveellistä arkiruokaa.  Opi tunnistamaan laadukkaat vaatetus, sisustus yms materiaalit. Plankkaa nahkakengät, pese kankaiset, pese ja silitä vaatteet, siivoa. Asu itsenäisesti. Myös yhteisöasuminen on sopivaa, kunhan vain pääset pois vanhempiesi nurkista. Onko kiire saada tyttöystävä ja lapsia? Harrasta liikuntaa, joka kohottaa ja pitää yllä kuntoa.

Vierailija
5/7 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisinpa 19 näillä kokemuksilla. Älä nuori turhaan murehdi. Naisia saa helposti kun vähänkään on itsevarmuutta. Jos ei ole niin feikkaa sellaista. Ruoto suoraksi ja katso silmiin kun puhut naiselle. Hymyile ja puhu jotain. Ikäisesi naiset on ihan yhtä epävarmoja kuin sinäkin.

Teillä nuorilla aikuisilla on enemmän mahdollisuuksia kuin itsellä aikoinaan. Pelkästään netin kautta on mahdollista löytää seuraa jos on livenä liian ujo. Laitat itsesi tyrkylle tinderiin ja mitä näitä systeemejä on niin joudut valitsemaan kenen kanssa teet treffit.

Sulla kuten muillakin on tasan kaksi vaihtoehtoa. Tee jotain tai itke ettei koskaan oo mitttään. Vittu pitääkö potkia persiille että nuori jätkä edes yrittää?

Vierailija
6/7 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala vetää huumeita

Vierailija
7/7 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee koulutustasi vastaavaa työtä ja hakeudu jatko-opintoihin. Käytä palkkarahojasi matkusteluun ja aloita osakesijoittaminen (lue Kauppalehteä, Talouselämää, perehdy kirjallisuuteen) . Opettele laittamaan edullisesti hyvää ja terveellistä arkiruokaa.  Opi tunnistamaan laadukkaat vaatetus, sisustus yms materiaalit. Plankkaa nahkakengät, pese kankaiset, pese ja silitä vaatteet, siivoa. Asu itsenäisesti. Myös yhteisöasuminen on sopivaa, kunhan vain pääset pois vanhempiesi nurkista. Onko kiire saada tyttöystävä ja lapsia? Harrasta liikuntaa, joka kohottaa ja pitää yllä kuntoa.

Miksi vastaat ap:lle kuin tämä olisi kehitysvammainen?