Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä olet perheellisestä jolla on oikea parisänky olkkarissa?

Vierailija
15.10.2016 |

Ja makuuhuone on lastenhuone. Mitä mieltä olet jos näet sängyn olkkarissa?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätevää.

Vierailija
2/15 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ovat kuin me!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestä kiva, että ovat vanhemmat antaneet oman huoneen lapsille. Äitini nukkui olkkarissa ollessani teini, että sain oman huoneen ja yksityisyyttä :) Arvostan.

Vierailija
4/15 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mun mielestä olkkari ole sängyn paikka. Itse laittaisin sinne vaikka vuodesohvan.

Vierailija
5/15 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattelen että ihan sama. Ei oo mitenkään tavatonta.

Vierailija
6/15 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä että fiksu perhe joka elää tulojen mukaan. Vanhemmat kuitenkin menee yleensä nukkumaan myöhemmin kuin lapset niin kätevää ja jos hyvä asunto hyvällä paikalla ja tietää että ei ne lapset ikuisuuksia kotona asu niin ihan fiksu veto. Kohta se makkari on taas vapaa ja olohuoneeseen voi laittaa vuodesohvan kun lapset tulee käymään. Paljon parempi idis kuin meillä vielä viisi vuotta sitten kun makkarissa oli parisänky ja kerrossänky eikä vapaata lattiatilaa ollenkaan. Mutta olkkari oli yhden sohvan valtakunta!

Vierailija
7/15 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei mun mielestä olkkari ole sängyn paikka. Itse laittaisin sinne vaikka vuodesohvan.

Vuodesohvat ovat yhtä helvettiä, kyllä niissä pari yötä nukkuu...mutta pidempään ei kiitos!

Vierailija
8/15 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on noin niin saavat rotat rauhassa kuljeksia ja rapistella pitkin huonetta. :) Häkki toki on myös jos haluavat mennä rauhoittumaan. Muuten ovat aina vapaana jos joku on kotona.

Vierailija
9/15 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi alapeukku? Rottien täytyy saada jaloitella häkin ulkopuolella. T. edellinen

Vierailija
10/15 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä on liian vähän huoneita.

Vierailija
11/15 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ajattele mitään? Eipä kai esim. pääkaupunkiseudulla ole tarpeeksi sopivan kokoisia ja -hintaisia asutoja kaikille. Noin kai tekisin itsekin, jos jossain kaksiossa joutuisin asumaan perheen kanssa.

Vierailija
12/15 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monen lapsiperheen ratkaisu kun esim säästetään isompaa kotia varten.

Jos olkkari tarpeeksi iso ja avara niin mikäs siinä. Tänäpäivänä on kauniita sermejä jne joilla voi vähän erottaa tilaa.

Vierailija
13/15 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tekee kotonaan niin kuin haluaa. Ei kuulu muille.

Vierailija
14/15 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään rauhoittaa nukkumista varten olevan tilan. Meillä onkin sellainen ratkaisu, että kaikki nukutaan yhdessä makkarissa, mutta kaikki muu kuin nukkuminen (ja pukeminen, koska vaatekaapit on makkarissa) hoidetaan muualla. Eli oleskelu/työskentely/leikkiminen tapahtuu olosuoneessa, keittiössä pääasiassa ruokaillaan, tehdään ruokaa ja seurustellaan jonkin verran. Mutta kukin tyylillään.. Ollaan miehen kanssa pohdittu sitäkin vaihtoehtoa, että olkkari muuttuisi eräänlaiseksi makkariksi.. mutta ei oikein tunnu meidän jutulta.

Vierailija
15/15 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä suunnitelmissa myös. Asunnot on niin kalliita, ettei haluta elää yli varojen. Lapsille kuitenkin jossain kohtaa halutaan antaa omat huoneet (tyttö ja poika).

Meillä on iso olkkari, syvennykseen mahtuu hyvin parisänky ja tilaa jää vielä sohvalle ja tv-tasolle hyvin. Olen vain ajatellut hankkia eteen kattoon verhokiskon ja siihen nätin verhon, sängyn petaa kauniisti niin kyllä siinä pärjätään hyvin. Lapset nukkuu yläkerrassa ja me alhaalla niin on öisin omaa rauhaakin riittävästi.