Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ulkomailla asuvat av-mammat, jos pääsisitte juuri nyt suomalaiseen ruokakauppaan 100€ kourassa niin mitä ostaisitte?

Vierailija
15.10.2016 |

Mitä veisitte suomalaisesta ruokakaupasta mukananne asuinmaahanne sillä 100 eurolla?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruisleipää , nam nam

Makkaraa B luokkaa nam nam

Salmiakkia ..akkkia salmiakkia 

Terv: Suomalainen idiootti!

Vierailija
42/52 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko rahalla jumbojuustonaksuja! Nam!

Vierailija
44/52 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fazerin suklaita: keksisuklaa, marjasuklaa, pähkinäsuklaa ja perus sininen

Leipäjuustoa

Karjalanpiirakoita

Ässä mixejä

Dippijaujopusseja

Arki rae -raejuustoa

Mehukeittoa

Vaasan ruispaloja

Suomalaisia mustikoita

Jalostajan hernekeittoa

Mama-kananuudeleita

Jättimäinen irtokarkkipussi Makuunista tai Filmtownista

T. Puoli vuotta Saksassa

Saksasta saa kananuudeleita. Onko ne pahoja? Eikö kaikki tehdä Kiinassa. En ole maistanut.

T. Saksamamma

Vierailija
45/52 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tämä dippijauhopussi on? Eikö muualta saa vai mitä?

En ole löytänyt niistä kahdesta ulkomaasta, joissa olen asunut pitkään. Heitän aina Suomessa käydessä noita parikymmentä matkalaukkuun. :D

Vierailija
46/52 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole löytänyt niistä kahdesta ulkomaasta, joissa olen asunut pitkään. Heitän aina Suomessa käydessä noita parikymmentä matkalaukkuun. :D

Ja mihin sekoitat ne dippijauhot? Ei ainakaan täälä ulkomaassani ole kermaviiliä.

Vierailija
47/52 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mihin sekoitat ne dippijauhot? Ei ainakaan täälä ulkomaassani ole kermaviiliä.

Missä sellainen maa on? Ranskankermaa, rahkaa, luonnonjukurttia.

Vierailija
48/52 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun lähi-idässä ja ainoa asia kaipaan on huippulaatuinen lohi. Osoittautunut yllättävän vaikeaksi löytää moista. Siideriä ja lonkkua myös tekee joskus mieli, mutta kaupan versioihin kummastakaan en suostu maksamaan mitään - ehkä alkoholilaki korjaa tämän vuodenvaihteessa.

Vierailija
49/52 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä sellainen maa on? Ranskankermaa, rahkaa, luonnonjukurttia.

Sveitsissä. Ranskankerma ja rahka ovat ainakin täälä niin tönkköä että ovat hyvin kaukana kermaviilistä. Ehkä kreikkalaista jogurttia voisi kokeilla :)

Vierailija
50/52 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeatoffeeta,  Marabown suklaata, erilaisia karkkeja, iso pussi irtokarkkeja, ruisleipää, riisi- ,peruna- ja porkkanapiirakoita, rouhittua kardemummaa, aurajuustoperunoita, aurajuustoa, mehukeittoa, lapinrieskaa, leipäjuustoa, siideriä, jätskiä montaa lajia (ihan älyttömät valikoimat Suomessa!!!!), munkkeja, korvapuusteja (vastapaistetettuja), kurkkusalaattia, perunamuusijauhoa, sinappia, fariinisokeria, karkkirouheita leivontaan, lämminsavulohta... ainakin.  Kaikkea muutakin keksisin jos vielä rahat riittää :) Ainiin, miehelle lihapiiirakoita ja salamimikropizzaa.

Ehkä on parempi että ei asuta Suomessa kun katsoo tuota kauppalistaa, täälä ulkomaassa pysyy laihana :D

Vierailija
51/52 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeatoffeeta,  Marabown suklaata, erilaisia karkkeja, iso pussi irtokarkkeja, ruisleipää, riisi- ,peruna- ja porkkanapiirakoita, rouhittua kardemummaa, aurajuustoperunoita, aurajuustoa, mehukeittoa, lapinrieskaa, leipäjuustoa, siideriä, jätskiä montaa lajia (ihan älyttömät valikoimat Suomessa!!!!), munkkeja, korvapuusteja (vastapaistetettuja), kurkkusalaattia, perunamuusijauhoa, sinappia, fariinisokeria, karkkirouheita leivontaan, lämminsavulohta... ainakin.  Kaikkea muutakin keksisin jos vielä rahat riittää :) Ainiin, miehelle lihapiiirakoita ja salamimikropizzaa.

Ehkä on parempi että ei asuta Suomessa kun katsoo tuota kauppalistaa, täälä ulkomaassa pysyy laihana :D

Oho, no jäiskin pakasteet ja ehkä aurajuustokin ostamatta jos pitää koko lasti kotimaahan viedä, ellei teleporttaus onnistu ;)

Vierailija
52/52 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tassa no 7 taas: Olen asunut Suomen lisaksi neljassa eri maassa, nyt ollut poissa Suomesta jo 10 vuotta ja olen loytanyt joka maasta itselleni sopivat tuotteet. Fazerin suklaiden laatu on todella heikentynyt, joskus niita saa suomalaisilta. Suomalaisesta kahvista tai ruisleivasta en ole koskaan ollut otettu, salmiakki on inhotus. Ja saa tuota hapankorppua taaltakin ja saksalaisten lihakaupasta lenkkia, jos mieli tekee (minun ei tee).

Outolintu suomalainen, joka ei pida saunasta, oluesta, jaakiekosta, suomitelkun annista, talvesta etc. Sellainen olen. Suomessa en juurikaan kay kuin pakon edessa.