Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytin tämän vuoden joululahjabudjetin Syyrian lasten auttamiseen

Vierailija
15.10.2016 |

Aikuisille toivotan hyvät joulut ja lapsille paketoin pienet suklaat. Siinä kaikki. En edes odota saavani enkä myöskään halua joululahjoja.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et tarkoita lapsilla omia lapsiasi. Ellei he sitten saa lahjoja muilta sukulaisilta. Ymmärrän huolen syyrian tilanteesta, mutta en sitä jos sen vuoksi suomalainen lapsi jää ilman lahjoja jouluna.

Vierailija
2/6 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä, toivottavasti Syyrian lapset saavat apua. Voisin tehdä saman muuten mutta minulla on omia lapsia ja olen pitänyt sen periaatteen, että jouluna saadaan lähinnä tarpeellisia lahjoja kuten vaatteita ja polkupyörä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt joku onnekas toimitusjohtaja sai taas sponssausta upouuteen mersuun. Hieno juttu :)

Vierailija
4/6 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs siinä, toivottavasti Syyrian lapset saavat apua. Voisin tehdä saman muuten mutta minulla on omia lapsia ja olen pitänyt sen periaatteen, että jouluna saadaan lähinnä tarpeellisia lahjoja kuten vaatteita ja polkupyörä.

Mikä ihme periaate tuo on? Eikö vaatteet ja polkupyörä (kun tarpeellinen) kuulu ihan normaalielämiseen joka vanhempien on kustannettava joka tapauksessa? Jouluna kuuluu saada sitten jotain extraa kivaa, mitä normaalisti ei saisi. Käy kyllä sääliksi lapsiasi :(

Vierailija
5/6 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä nuo rahankeruu avustukset näytä tekevän mitään, joku varmaa ottaa siitä välistä taskuunsa.

Vierailija
6/6 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Tuit juuri sotateollisuutta! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän