Miten suhtaudut ihmisiin jotka osoittavat suoraan päin naamaa halveksuntaa ja vihaa sinua kohtaan?
Kommentit (17)
En ole ikinä sellaiseen törmännyt vaikka olen 42 vuotta täällä tallannut ja asiakaspalvelussa töissä.
Vihatkoon rauhassa niin kauan kun ei iholle tule. Ei kiinnosta. Olen vaan huomannut, että tuollainen ihminen usein tulee perässä vaikka luulisi, että mielellään pysyttelisi mahdollisimman kaukana.
Ovat ilmaa. Osoittaa oman kypsymättömyytensä ja junttiutensa huonoilla käytöstavoilla. En halua tuhlata aikaani sellaiseen. Sivistymättömällä ihmisellä ei ole mitään annettavaa.
Vähän yksinkertaisiavja haluan pysyä kaukana negatiivisista ihmisistä.
Tällaisia ihmisiä ei ole.
Eli jos joku tuntee näin, pitää sen ainakin piilossa. Mutta jos näin olisi, yrittäisin selvittää syyn ja keskustella hänen kanssaan.
Nauran. Varmaan aika aikaa ja energiaa vievää puuhaa halveksia ja inhota.
Kontakti minimiin, vähän säälivä katse ja kylmän asiallinen tyyli, jos on aivan pakko puhua jotain. Yleensä voi kääntää selän ja poistua.
Vastaan korostetulla neutraaliudella, joka usein lisää vihaa entisestään. Jollain lailla nautin katsoa, kun toisen viha ja turhautuminen kertyy.
Aluksi kylmällää vihalla. Myöhemmin kun prosessi etenee halveksunnalla (siis et ota niitä vakavasti). Jos vihaat heitä silloin ne merkitsevät sinulle jotain. Oma lähtökohta että hyväksyn kaikki ihmiset ennen kuin ovat minulle tai jollekkin minulle tärkeälle tehneet pahaa.
Kun et ota niitä vakavasti voit olla todella agressiivinen kevyellä otteella ja se näkyy näistä ihmisistä.
Perus sääntö on että älä yritä edes olla samalainen kuin he. Pahan tuottaja saa pahan takaisin korkojen kanssa. Eli viattoman kimmppun oikeasti ei kannata käydä vaikka kuinka naama ärsyttäisi.
Yksi esimerkki ovat nämä meehanmaattokriittiset (mamukriittiset). Heillä alkaa mennä aate muodista massojen keskuudessa ja niillä jotka avoimesti julistivat juttujaan on enää jäljellä massojen halveksunta. Ehkä elävät niin syvällä uhka fantasioissaan että hakevat turvapaikkaa jostain roskamaasta jossa kuvittelevat olevansa hyväksyttyja ja turvassa. Suomi on turvallinen maa niille jotka ovat turvallisia ihmisiä lähtökohtaisesti.
Entä miten suhtaudut ihmisiin jotka tunnet ja tiedät mutta joille sinä olet kuin ilmaa?
Tyynesti ja lempeästi. On kovin kuluttavaa käyttää aikansa vihaamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Entä miten suhtaudut ihmisiin jotka tunnet ja tiedät mutta joille sinä olet kuin ilmaa?
En mitenkään. Miksi pitäisi suhtautua jotenkin?
Vierailija kirjoitti:
Annan olla. Aistin herkästi tollaset. Kait niillä on mielestänsä syynsä käyttäytyä silleen. Saattaa olla jopa joku väärinkäsityskin muuttanut asennetta.
Lyön jos tulevat päälle.
Muussa tapauksessa en ole muista ihmisistä erityisemmin kiinnostunut, paitsi niistä jotka minua rakastavat.
En tiedä kuin yhden ihmisen: ex-miehen. Suhtaudun asiallisesti ja hyvin ytimekkäästi.
N48