Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko aihetta tehdä lasu?

Vierailija
15.10.2016 |

Tiedän yhden perheen missä kaksi lasta ja isällä tapana juoda monta kertaa viikossa kännit. Äiti aina kuitenkin selvinpäin.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

J taas vauhdissa.... Eikö sulla ole parempaa tekemistä??

Vierailija
22/31 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni "vetää kännit" joka viikonloppu.

Se on hänen tapansa rentoutua. Ei tietenkään silloin ota jos on jotain menoa mutta yleensä ollaan kotosalla vaan.

Itse en juo mitään.

Mieheni on humalassa hyväntuulinen ja viettää koko illan lasten kanssa pelaillen ym. Itse saan silloin omaa aikaa. Luen, katselen elokuvia tai sitten menen mukaan pelailuihin.

Varmaan miehellä on jonkin tason alkoholiongelma mutta töissä ei ole ikinä krapuloissa ja sovitut menot hoitaa joten en ole puuttunut sen kummemmin ja olisin yllättynyt jos sossuun tuon takia joutuisimme. Emme ole parikymppisiä vaan melkein nelikymppinen pariskunta.

Eikö ap;n kaverin mies käy töissä kun viikollakin ottaa? Vai onko vuorotyö? Kuinka paljon ottaa ja millainen on humalassa?

Putkimies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni "vetää kännit" joka viikonloppu.

Se on hänen tapansa rentoutua. Ei tietenkään silloin ota jos on jotain menoa mutta yleensä ollaan kotosalla vaan.

Itse en juo mitään.

Mieheni on humalassa hyväntuulinen ja viettää koko illan lasten kanssa pelaillen ym. Itse saan silloin omaa aikaa. Luen, katselen elokuvia tai sitten menen mukaan pelailuihin.

Varmaan miehellä on jonkin tason alkoholiongelma mutta töissä ei ole ikinä krapuloissa ja sovitut menot hoitaa joten en ole puuttunut sen kummemmin ja olisin yllättynyt jos sossuun tuon takia joutuisimme. Emme ole parikymppisiä vaan melkein nelikymppinen pariskunta.

Eikö ap;n kaverin mies käy töissä kun viikollakin ottaa? Vai onko vuorotyö? Kuinka paljon ottaa ja millainen on humalassa?

Putkimies

Opettaja 😃

Vierailija
24/31 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lastensuojelusta voi olla seurauksena hirveä stressi ja draama perheessä. Tällöin seuraukset ovat paljon pahemmat kuin tissuttelu. Mieti millaista isän juominen on? Onko agressiivinen? Juoko sammumispisteeseen asti? Mollaako lapsia? Tappelevatko miehen kännäyksestä? Juttele sille sun kaverille että millä mielellä on miehen juomisesta ja päätä sitten.

Ja höpö höpö! Lastensuojelun työntekijät auttaa perheitä eikä aiheuta mitään ylimääräistä stressiä tai draamaa.

Kyllä tarpeeton lasu on perheelle kriisin paikka ja hävettäväkin asia. Joku kyseenalaistaa sun vanhemmuuden.. pahinta on nimetön lasu. Siitä tulee vainoharhaiseksi kun ei tiedä kuka lähellä ei luota kykyihisi vanhempana.

Vierailija
25/31 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä anonyymit selkäänpuukottajat eivät ymmärrä, että asia menee kaikilla alkoholisteilla jotka palstaa lukee ns. maan alle pelon takia.Järkevämpää olisi joku muu toimintatapa.

Vierailija
26/31 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lastensuojelusta voi olla seurauksena hirveä stressi ja draama perheessä. Tällöin seuraukset ovat paljon pahemmat kuin tissuttelu. Mieti millaista isän juominen on? Onko agressiivinen? Juoko sammumispisteeseen asti? Mollaako lapsia? Tappelevatko miehen kännäyksestä? Juttele sille sun kaverille että millä mielellä on miehen juomisesta ja päätä sitten.

Ja höpö höpö! Lastensuojelun työntekijät auttaa perheitä eikä aiheuta mitään ylimääräistä stressiä tai draamaa.

Kyllä tarpeeton lasu on perheelle kriisin paikka ja hävettäväkin asia. Joku kyseenalaistaa sun vanhemmuuden.. pahinta on nimetön lasu. Siitä tulee vainoharhaiseksi kun ei tiedä kuka lähellä ei luota kykyihisi vanhempana.

Eiköhän kuule siinä vaiheessa ole ihan tarpeellinen ilmoitus jos isä aina kännissä kotona? Näin itse sen käsittäisin.

Vierailija
27/31 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti lapsi voi pelätä pientäkin alkoholinkäyttöä. Kannattaa tutustua lasinen lapsuus sivustoon ja miettiä omaa alkoholinkäyttöä. Äidille puhuminen tässä tapauksessa voi auttaa. Lastensuojelu ei valitettavasti tee alkoholistien perheessä mitään jos toinen on selvinpäin.

Kyllä muuten puuttuu... Meille kävi niin ja huonosti kävikin. Isä joi ja minä en. Lapsi lähti.

Äiti teki valintansa. Myös isä olisi voinut lähteä.

Vierailija
28/31 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkö joululahjat ostamatta?

Vierailija
29/31 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi huoh näitä kommentteja, alkoholistit puolustamassa itseään. Ei ole normaalia juoda lasten nähden.

Vierailija
30/31 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sanotte että "tehdä lasu"?? Lasu tarkoittaa lastensuojelua. Se on lasu-ilmoitus, mitä tarkoitatte.

Vierailija
31/31 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia juoda lasten kotona ollessa? 

Aikuisella ihmisellä on oikeus juoda alkoholia omassa kodissaan vaikka olisi lapsia. 

Enkä puhu tässä nyt mistään sikahumalasta/örveltämisestä.

Normaali elämä on sallittua.