Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu se etten nykyään enään päihdy millään, kun ennen päihdyin tosi helposti??

Vierailija
14.10.2016 |

Oon juonu hetkessä 0.7 L viinapullon (32%) ja en ole päihtynyt juuri miksikään, toisin kuin mieheni on selvästi enempi humalassa! Juodaan noin kerran kuussa.

Olenko vain niin tottunut viinaan, ettei se enään hetkauta vai mistä on kyse? Oikeasti vituttaa, kun menee päähän joo, mutta TOSI VÄHÄN !! Jopa mies on ihmetellyt että miksi viina ei mene mulla juurikaan päähän!

Ja siis ennen meni päähän ja ihan liikaakin ja olin jopa aggressiivinen päissään! Nykyään en ole, en ole ollut pitkään! Olen nauravainen oma itseni!

En ymmärrä!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/13 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet alkoholisti, that`s why.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholiin totta kai kasvaa toleranssi. Känni ei johdu sinällänsä alkoholista, vaan siitä, että alkoholi muuttaa etenkin aivojen gamma-aminohappojen tasapainoa ja estää GABA-reseptorien interaktiota. Alkoholi vaikuttaa myös dopamiini-tasoihin. Kun aivosi on tarpeeksi tottunut alkoholin aiheuttamaan välittäjäaineiden epätasapainoon, se tsapaino ei tunnu niin päihdyttävältä. Samasta syystä johtuu vieroitusoireet; eli siis siitä, että jos lopetat juomsien, aivojen välittäjäaineet palautuvat pikku hiljaa normaalille tasolle.

Kokeile jotain muuta päihdettä välillä, jos alkoholi ei enää päihdytä tarpeeksi. Vaihtoehtoja on paljon, jos et välitä ihmisoikeuksia ja yksilön vapautta sortavista laeista. Monet näistä ovat alkoholia vaarattomampia ja sen lisäksi monillä pääsee parempiin oloihin kuin alkoholilla.

Alkoholi on muuten naiselle huomattavasti vaarallisempaa kuin miehelle, joten senkin takia kannattaa miettiä onko alkoholi ollenkaan se paras tapa päihtyä.

Vierailija
4/13 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toleranssi kasvaa mitä enemmän kuluttaa. Tarvitset sitä enemmän ja enemmän saman vaikutuksen saadaksesi.

Vierailija
5/13 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä muuta päihdettä?

Vierailija
6/13 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile jotain muuta päihdettä välillä, jos alkoholi ei enää päihdytä tarpeeksi. Vaihtoehtoja on paljon, jos et välitä ihmisoikeuksia ja yksilön vapautta sortavista laeista.

Kirjoitat ihan kuin päihtyminen olisi jotenkin edes tavoiteltavaa. Jokainen laki sortaa yksilön vapautta, joten se siitä. 

Tuossa on hyvää metatutkimusta kannabiksen haitallisuudesta:

http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0887899416304787

Vierailija
7/13 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa mulla hyvää viiniä.

Vierailija
8/13 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeile jotain muuta päihdettä välillä, jos alkoholi ei enää päihdytä tarpeeksi. Vaihtoehtoja on paljon, jos et välitä ihmisoikeuksia ja yksilön vapautta sortavista laeista.

Kirjoitat ihan kuin päihtyminen olisi jotenkin edes tavoiteltavaa.

Eiköhän se ole jokaisen oma asia pitääkö päihtymistä tavoiteltava vai ei.

Vierailija
9/13 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä muuta päihdettä?

Ensin alkuun kannabis, joka on todettu hyvin vaarattomaksi ja turvalliseksi päihteeksi. Myöhemmin voi harkita muitakin.

Vierailija
10/13 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko lihonut?

Vierailija
11/13 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehes on ite juonut ne viinat ja lantrannu sulle jämät 😂

Vierailija
12/13 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvinpäin juonit paremman koston kusipäille kuin alkoholikohmelossa. Hollannissa saa vetää muita laimentajia laillisesti.

Vierailija
13/13 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oispa mulla hyvää viiniä.

Oispa mulla hyvää piriä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi