Voinko työttömänä mennä poikani kouluun tarkkailemaan oppilaiden käytöstä?
Olisin sellainen hiljainen sivusta seuraaja. Oikeasti kiinnostaa, onko se niin erilaista kuin omina kouluaikoina. Voisin raportoida teillekin tänne reaaliaikaista kuvaa nykyajan koulumaailmasta. Yläaste kiikarissa siis.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Julkisella paikalla on naamioitumiskielto.
No voi helvetti. Pitääkö mun nyt selitellä sitäkin, miksi käytän peruukkia? Ap
Vierailija kirjoitti:
Juu vanhempien illassa kerrottu jo moneen kertaan että tervetuloa tunneille seuraamaan opetusta.
Jos olisit osallistunut niin tietäisit tämänkin???
Olen ollut jokaisessa vanhempainillassa eikä koskaan ole sanottu että tunneille voisi mennä seuraamaan opetusta. Toki tiesin tuo jo ennestään mutta näin ohiksena vain sanon tämän.
Ootko nyt oikeesti ihan tosissas ?
Hanki itelles joku harrastus, oikeesti!!
Vierailija kirjoitti:
Hanki ihmeessä jotain harrastuksia jos ei oikeasti ole muuta tekemistä!
Joko siellä joku opettaja vapisee? Juurihan keksin loistavan harrastuksen. Koko kylä kasvattaa jne.. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä voit, mutta eikö se olisi tyhmä/noloa? Mieti nyt poikaasi: miten häneen suhtaudutaan sen jälkeen, kun äiti (?) käy tunneilla "tarkkailemassa käytöstä"?
Miksi se pitää oppilaille kertoa kuka minä olen? Edelleen, jos opetus on julkista, voin kai mennä sinne vaikka naamioituneena. Ap
Niin siis oppilaat eivät mitenkään saa tietää, että olet jonkun pojan vanhempi? Tietääkö se poikasikaan?
Vierailija kirjoitti:
Ootko nyt oikeesti ihan tosissas ?
Hanki itelles joku harrastus, oikeesti!!
Olen ihan tosissani. Ap
Eikö työttömällä ole muuta tekemistä ku mennä kyttäämää jotain opetusta.
Anna nyt hyvänenaika työrauha koululle ja hanki ite joku harrastus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä voit, mutta eikö se olisi tyhmä/noloa? Mieti nyt poikaasi: miten häneen suhtaudutaan sen jälkeen, kun äiti (?) käy tunneilla "tarkkailemassa käytöstä"?
Miksi se pitää oppilaille kertoa kuka minä olen? Edelleen, jos opetus on julkista, voin kai mennä sinne vaikka naamioituneena. Ap
Niin siis oppilaat eivät mitenkään saa tietää, että olet jonkun pojan vanhempi? Tietääkö se poikasikaan?
Niin..tosiaan. Jos valjastan tähän hommaan isoäidin tai anopin?
Olen ollut kerran olisiko 3-4 vuotta siten, kun lapsen yhtenäiskoulussa koulussa oli avointen ovien päivä. Olisiko lapsi ollut ykkösellä vai kakkosella. Muutamia vanhempia oli tunneilla mukana.
Sittemmin noita ei ole järjestettykään. Ehkä pitäisi. Tiedän toki, että sinne voi mennä, koska tahansa jos vain haluaa ja on aikaa.
Mene seuraamaan koululaisten välituntia koulun pihan viereen. Ellet tiedä, mitä julma kiusaaminen ja syrjiminen on. Mulkenssoni-termit lentelee ilmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä siitä opetuksesta niin oo kiinnostunu, vaan oppilaiden käytöksestä. Itse uskon, että pari kuukautta läsnä paljastaa totuuden. Ap
No ei siellä paria kuukautta voi notkua! Eikä raportoida nettiin.
Ai miksei voi? Jos opetus kerran on ihan julkista, niin ei siitä millään saa realistista kuvaa lyhyemmässä ajassa.
Nimenomaan haluan nähdä mitä tapahtuu, kun vieraskoreudet on heitetty nurkkaan. ApSe häiritsee sitä koulutyöskentelyä. Ja voin ihan kertoa että ne häiriköt tod näk vain innostuu yleisöstä eivätkä työnnä kynttiläänsä vakan alle.
Ei pidä paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä siitä opetuksesta niin oo kiinnostunu, vaan oppilaiden käytöksestä. Itse uskon, että pari kuukautta läsnä paljastaa totuuden. Ap
No ei siellä paria kuukautta voi notkua! Eikä raportoida nettiin.
Ai miksei voi? Jos opetus kerran on ihan julkista, niin ei siitä millään saa realistista kuvaa lyhyemmässä ajassa.
Nimenomaan haluan nähdä mitä tapahtuu, kun vieraskoreudet on heitetty nurkkaan. ApSe häiritsee sitä koulutyöskentelyä. Ja voin ihan kertoa että ne häiriköt tod näk vain innostuu yleisöstä eivätkä työnnä kynttiläänsä vakan alle.
Ei pidä paikkaansa.
Mikä?
Hanki ihmeessä jotain harrastuksia jos ei oikeasti ole muuta tekemistä!