Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko työttömänä mennä poikani kouluun tarkkailemaan oppilaiden käytöstä?

koulupoliisi
14.10.2016 |

Olisin sellainen hiljainen sivusta seuraaja. Oikeasti kiinnostaa, onko se niin erilaista kuin omina kouluaikoina. Voisin raportoida teillekin tänne reaaliaikaista kuvaa nykyajan koulumaailmasta. Yläaste kiikarissa siis.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki ihmeessä jotain harrastuksia jos ei oikeasti ole muuta tekemistä!

Vierailija
22/35 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkisella paikalla on naamioitumiskielto.

No voi helvetti. Pitääkö mun nyt selitellä sitäkin, miksi käytän peruukkia? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu vanhempien illassa kerrottu jo moneen kertaan että tervetuloa tunneille seuraamaan opetusta.

Jos olisit osallistunut niin tietäisit tämänkin???

Olen ollut jokaisessa vanhempainillassa eikä koskaan ole sanottu että tunneille voisi mennä seuraamaan opetusta. Toki tiesin tuo jo ennestään mutta näin ohiksena vain sanon tämän.

Vierailija
24/35 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko nyt oikeesti ihan tosissas ?

Hanki itelles joku harrastus, oikeesti!!

Vierailija
25/35 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki ihmeessä jotain harrastuksia jos ei oikeasti ole muuta tekemistä!

Joko siellä joku opettaja vapisee? Juurihan keksin loistavan harrastuksen. Koko kylä kasvattaa jne.. Ap

Vierailija
26/35 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä voit, mutta eikö se olisi tyhmä/noloa? Mieti nyt poikaasi: miten häneen suhtaudutaan sen jälkeen, kun äiti (?) käy tunneilla "tarkkailemassa käytöstä"?

Miksi se pitää oppilaille kertoa kuka minä olen? Edelleen, jos opetus on julkista, voin kai mennä sinne vaikka naamioituneena. Ap

Niin siis oppilaat eivät mitenkään saa tietää, että olet jonkun pojan vanhempi? Tietääkö se poikasikaan?

Vierailija
27/35 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ANAALI ANAALI ANAALI ANAALI

Vierailija
28/35 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko nyt oikeesti ihan tosissas ?

Hanki itelles joku harrastus, oikeesti!!

Olen ihan tosissani. Ap

Vierailija
29/35 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö työttömällä ole muuta tekemistä ku mennä kyttäämää jotain opetusta.

Anna nyt hyvänenaika työrauha koululle ja hanki ite joku harrastus.

Vierailija
30/35 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas , anaali on hereillä😏

Vierailija
31/35 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä voit, mutta eikö se olisi tyhmä/noloa? Mieti nyt poikaasi: miten häneen suhtaudutaan sen jälkeen, kun äiti (?) käy tunneilla "tarkkailemassa käytöstä"?

Miksi se pitää oppilaille kertoa kuka minä olen? Edelleen, jos opetus on julkista, voin kai mennä sinne vaikka naamioituneena. Ap

Niin siis oppilaat eivät mitenkään saa tietää, että olet jonkun pojan vanhempi? Tietääkö se poikasikaan?

Niin..tosiaan. Jos valjastan tähän hommaan isoäidin tai anopin?

Vierailija
32/35 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kerran olisiko 3-4 vuotta siten, kun lapsen yhtenäiskoulussa koulussa oli avointen ovien päivä. Olisiko lapsi ollut ykkösellä vai kakkosella. Muutamia vanhempia oli tunneilla mukana.

Sittemmin noita ei ole järjestettykään. Ehkä pitäisi. Tiedän toki, että sinne voi mennä, koska tahansa jos vain haluaa ja on aikaa.

Vierailija
33/35 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene seuraamaan koululaisten välituntia koulun pihan viereen. Ellet tiedä, mitä julma kiusaaminen ja syrjiminen on. Mulkenssoni-termit lentelee ilmassa.

Vierailija
34/35 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä siitä opetuksesta niin oo kiinnostunu, vaan oppilaiden käytöksestä. Itse uskon, että pari kuukautta läsnä paljastaa totuuden. Ap

No ei siellä paria kuukautta voi notkua! Eikä raportoida nettiin.

Ai miksei voi? Jos opetus kerran on ihan julkista, niin ei siitä millään saa realistista kuvaa lyhyemmässä ajassa.

Nimenomaan haluan nähdä mitä tapahtuu, kun vieraskoreudet on heitetty nurkkaan. Ap

Se häiritsee sitä koulutyöskentelyä. Ja voin ihan kertoa että ne häiriköt tod näk vain innostuu yleisöstä eivätkä työnnä kynttiläänsä vakan alle.

Ei pidä paikkaansa.

Vierailija
35/35 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä siitä opetuksesta niin oo kiinnostunu, vaan oppilaiden käytöksestä. Itse uskon, että pari kuukautta läsnä paljastaa totuuden. Ap

No ei siellä paria kuukautta voi notkua! Eikä raportoida nettiin.

Ai miksei voi? Jos opetus kerran on ihan julkista, niin ei siitä millään saa realistista kuvaa lyhyemmässä ajassa.

Nimenomaan haluan nähdä mitä tapahtuu, kun vieraskoreudet on heitetty nurkkaan. Ap

Se häiritsee sitä koulutyöskentelyä. Ja voin ihan kertoa että ne häiriköt tod näk vain innostuu yleisöstä eivätkä työnnä kynttiläänsä vakan alle.

Ei pidä paikkaansa.

Mikä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme