Tilastokeskus: 93% suomalaisista ei ole kirjoittanut poliittisia mielipiteitä nettiin
93% = Exiä rannalla- ja Ensitreffit-kommentoijia.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Mikä on poliittinen mielipide?
Jos esim. kirjoittaa lasten kotihoidon puolesta, niin onko se poliittinen mielipide? Minusta tuntuu, että vastaavat mieltävät poliittisen mielipiteen äärettömän suppeana puoluepoliittisena kannanottona.
Siksi noin alhainen lukema.
Poliittinen mielipide on se, jonka vastaaja mieltää poliittiseksi. Jos kirjoitat nettiin maitopurkin hinnasta, ja syytät hinnasta kapitalisteja, maahanmuuttajia tai ay-liikettä, on se poliittinen mielipide. Jos taas valitat hinnasta, koska se estää sinua laittamasta samaa rahaa biletykseen bile-danin kanssa exiä rannalla -bileissä, on se epäpoliittinen mielipide.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
93% = Exiä rannalla- ja Ensitreffit-kommentoijia.
Jaa että Irma 83-vee ja Ahti 90-vee ei käytä nettiä mutta kommentoi netissä Exiä rannalla? No miksei tietysti
Ahti kommentoi kotisairaanhoitajalleen että "mä näin 30-luvulla exäni rannalla".
Facebook on kuitenkin ihan eri asia kuin nimetön keskustelupalsta. Ei minun fb-käyttäytymisestäni voisi mitenkään arvata, miten paljon esim tällä palstalla kirjoittelen poliittisista aiheista. Kyllä minä luulen, että minunkin kaverilistaltani monikin kirjoittelee nettiin mielipiteitään.