Mitenhän tuo Chisu on niin väsähtäneen näköinen?
Kommentit (38)
Uskomatonta että saman ikäinen kuin anna puu. Chisu näyttää 10 vuotta vanhemmalta.
Hän on luonnostaan niin vaalea, että runsas mustan värin käyttö vaatteissa ja silmämeikissä saa näyttämään lähestulkoon kuolleelta.
Uniikki lumihiutale, suuri taiteilija olevinaan. Sielt on menny semmonen määrä roinaa sieraimesta sisään, etten yhtää ihmettele jos on vähä kulahtanu.
Väärän värinen meikki, hiukset ja vaatteet riittävät tekemään ihmisestä kelmeän ja ränsistyneen näköisen. Esimerkiksi musta väri sopii harvalle ihmiselle. Siksi kannattaisi käyttää kasvojen lähellä itselle sopivia värejä sen mustan puseron kanssa, värjätä se pakollinen blondi pehko itselle sopivalla sävyllä tai valita meikkivoide oikein.
Chisu on niiiiiin tekotaiteellinen. Kykynsä tulisi edustavasti esille ainoastaan sillä tavalla, että tekee muille artisteille uusia biisejä. Ei osaa laulaa, eikä näemmä muokata muiden biisejä hiteiksi :(
Itsekin olen pienen lapsen äiti ja kuluneen vuoden aikana olen saanut silmäpussit ja muutenkin vanhentunut kasvoista. Kai se on se väsymys. ja vaaleat piirteet/vaalea iho, joiden kanssa väsymys näkyy selkeämmin, varsinkin jos ei ole meikkiä tai on "outo" meikki. Chisullekin sopisi vanvemmat kulmakarvat, toisivat reippautta ja ryhtiä kasvoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tukka on ollu aika karmee joka kerta.
Ja liian vahva meikki tms.Raili Hulkko taitaa hoitaa nuo Vain elämää -sarjan meikkaukset (oli ainakin aiemmilla kausilla), eli ehkä siitä johtuen pakkelia on sitten laitettu reippaalla kädellä.
Raili Hulkkonen on kamala. Olen ollut hänen koulutuksessaan, ja kaikille vaan halusi tunkea kolme kiloa mustaa luomiväriä naamaan, "enemmän on enemmän" tuntui olevan hänen mottonsa. Lisäksi oli hyvin ikävän oloinen persoona, mollasi rumasti kaikkien mallien omat meikkitottumukset.
Miten se pienen lapsen äitiys on teidän ulkonäköön vaikuttanut? itse sain lapsen 27-vuotiaana ja en huomannut mitään muutosta itsessäni.
Sillä on huono iho ja ohut tukka jota ei saa laitettua oikeen mitenkään.
No miten vanha mies sillä sitten on, en oo huomannut, että ainakaan alle 10 v ikäerolla on vaikutusta, eriasia jos on jotain 15+ vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Kasvissyöjä?
Samaa mietin. Niillä tulee usein rupsahdus nopeammin. Kun vetää normaalirasvaisia ruokia, pähkinöitä, oliiviöljyä, kalarasvaa ja voita, niin iho pysyy paljon kimmoisampana.
Rankka vaihe elämässä kun on pieni lapsi, kertynyttä univelkaa ja työ, joka vaatii valvomista. Ja tuollainen viikkohan kuin Vain elämäässäkin on ihan älyttömän rankka. Paljon ohjelmaa, vähän unta, tosi sosiaalista jne. Ei ihme että on puhki.
Mut musta Chisu on ihana ja söpö joka tapauksessa :)
Vierailija kirjoitti:
Miten se pienen lapsen äitiys on teidän ulkonäköön vaikuttanut? itse sain lapsen 27-vuotiaana ja en huomannut mitään muutosta itsessäni.
Niin, ehkä ei vielä alle kolmekymppisenä väsähdäkään valvotuista öistä, koliikeista jne. Mutta Chisu (ja esim. minä) olemme tulleet äidiksi yli 30-vuotiaina, jolloin muutenkin alkaa ikä jo vähän näkyä naamasta, vaikkei aiemmin olekaan näkynyt. Itse jaksoin vielä 27-vuotiaana valvoa ja rellestää, eikä tuntunut tai näkynyt missään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvissyöjä?
Samaa mietin. Niillä tulee usein rupsahdus nopeammin. Kun vetää normaalirasvaisia ruokia, pähkinöitä, oliiviöljyä, kalarasvaa ja voita, niin iho pysyy paljon kimmoisampana.
No mikäs estäisi kasvissyöjää käyttämästä pähkinöitä, öljyjä ym. ruokavaliossaan...?
Tsisu on aina ollut melko elähtäneen näkönen kotka.
Chisulta ilmeisesti lähtee loputkin omat hiukset päästä kun joutuu karmeita peruukkeja käyttämään. Muutenkin tosi kulahtanut tätsy, lepo perheen kanssa tekisi hyvää?