On aika turn off, jos mies ei saa rintaliivejä auki alle 3sek.
Kommentit (28)
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mua haittaa. Miehen farkkujen avaaminen se vasta ärsyttävää ja hidasta onkin...
Ne kannattaakin avata hampailla... Hommasta tulee paljon hotimpaa.
Auh mikä myötähäpeä, kuin kohtaus jostain 80-luvun imdb 5,2/10 leffasta.
Ai jaa. Tuosta ajasta en tiedä, mutta armeijassa pitää saada rynnäkkökivääri purettua 5 sekunnissa, koottua 15 sekunnissa ja pystyttävä lipastamaan 35 patruunaa 30 sekunnissa.
Tuli vain inttiajat mieleen, siksi sanoin tämän.
Vierailija kirjoitti:
Minulle on turn-off mies, jolla on niin isot boobsit että tarvii liivit.
Naisilla onkin näppäriä vastauksia tänään :/
Tunnustan, että menee yli 3 srk. Mutta kun olen oikeakätinen ja oikean käden sormilla on jo muuta puuhaa, niin vasemmalla kädellä menee tosiaan yli 3 sek. Koskaan ei asiasta ole kukaan huomautellut vaikka kaikki ovat vielä silloin olleet tajuissaan.
Keskimääräisen av-nymfon varustus yöpöydällä: sekuntikello count-downi valmiiksi viritettynä 30 cm viivoitin joissa ns kriittiset mitat merkitty väritusseilla. Jos kello pärähtää tai mitta ei täyty, niin partnerille sanotaan "no sex".
(nimim mies asiallisilla mitoilla, yhdellä kädellä 3 sek ja kahdella 1-2 sek rintsikat auki)
Rynnäkkökiväärin lippaaseen mahtuu vain 30 patruunaa, mihin ne 5 ylimääräistä lipastetaan?
Pyssyt ja rintaliivit ovat mielestäni ihan eri asia ja vain toisen avaaminen päästää mielenkiintoisten aarteiden äärelle.
Koettakaas joskus olla niin villejä ja aloitteellisia, että riisutte omat rintsikkanne. On muuten miehelle turn-on.