On aika turn off, jos mies ei saa rintaliivejä auki alle 3sek.
Kommentit (28)
No ei niissä kyllä mene sekuntia kauempaa yhdellä kädellä avatessa vaikka paita vielä olis päällä.
T:Mies
Ei mua haittaa. Miehen farkkujen avaaminen se vasta ärsyttävää ja hidasta onkin...
vaikeaa on miehenä. 3 sek on lähinnä ihanne aika.
On se pitkään ihmetellyt kun ehdit roikku av:llakin :D
Kyllä minun mieheni on aina saanut rintaliivit auki alle sen 2sek ja on erinomaista sänkyseuraa. Mies, joka huomioi myös yksityiskohdat.
Kaikista kiihottavinta on jos rintsikat jää päälle, kupit vain sujautetaan tissien alle.
On aika turn off, jos kuulisin naisen kirjoittelevan tällaista paskaa nettiin.
Onko ne hakaset muuttuneet paljon 20 vuoteen kun silloin on viimeksi sinkkuna ollut (alle 1s), nykyisin tuppaa olemaan jo valmiiksi auki kotosalla.. =) Nykyisin numerolukko tai jotain..
Vierailija kirjoitti:
Ei mua haittaa. Miehen farkkujen avaaminen se vasta ärsyttävää ja hidasta onkin...
Ne kannattaakin avata hampailla... Hommasta tulee paljon hotimpaa.
Minusta taas hosuminen vie tunnelmaa väärään suuntaan. Hitaasti ja hellästi mieluiten :)
Päinvastoin, näppärä ja selvästi tottunut rintsikoiden aukoja on mulle se turn-off.
Kyllä minulta yleensä muutama tunti kestää ennen kuin satunnaiselta seuralaiselta saan rintaliivit riisuttua.
HEL-NYC kirjoitti:
Kyllä minun mieheni on aina saanut rintaliivit auki alle sen 2sek ja on erinomaista sänkyseuraa. Mies, joka huomioi myös yksityiskohdat.
Aiheena ei taas tainnut olla helunan ja miehensä loistava, unelmanomainen seksielämä..
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Aiheena ei taas tainnut olla helunan ja miehensä loistava, unelmanomainen seksielämä..
Ei kai ollut, mutta kyllä se hyvin käy väliheittona mihin ketjuun tahansa.
Ohhoh nykymenoa. Me vanhan liiton miehet ei edes käytetä rintaliivejä.
Minulle on turn-off mies, jolla on niin isot boobsit että tarvii liivit.
Saa ne auki nopeamminkin, mutta eikös ne ole vähän kalliit..?
Sekuntikelloa seksissä käyttävä nainen on turn-off. Sitä paitsi liian näppärä riisuja on selkeä pukki.
Ei mun miehellä ole rintsikoita, vaikka aika hyvät bosat silläki on. Raukalla on reuma ja muutenkin iso mies on kankee, ei se sais rintsikoita päälleenkään edes kolmes tunnis :)
Minä taas saan omat tissiliivini ja muutki rettuni riisuttua ihan ite, ja mieski omansa.
Aijaa, musta se on omalla tavallaan söpöä jos miehellä on ongelmia rintsikoiden avaamisessa. Sen voi kuule ottaa vaikka huumorilla ja kysyä tarvitaanko apua. Ei kai seksin niin vakavaa pidä olla et noin pienestä menee maku ja homma jää kesken?
No onko alle 3 sekunnin playeri sitten kiva?