Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikseivät Facebook-kaverini ikinä peukuta päivityksiäni?

Vierailija
14.10.2016 |

En päivitä lapsista, eläimistä enkä sairauksista vaan arkipäivän kommelluksista. Päivityksiäni ei kommentoida ikinä mitenkään.

Minä käyn aina tunnollisesti paukuttamassa toisten päivitykset. Pitäisiköhän lopettaa?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin peukuttaa sinua pyllyyn

Vierailija
2/12 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tossahan se ongelma jo tulikin. "Arkipäivän kommelluksista", tiedän päivitystyypin... "Ohhoh, leivoin pannaria mutta hilloa ei ollutkaan, niin menin kauppaan!". Just. Ketään ei kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyt tunnollisesti tykkäämässä? En tosiaan velvollisuudesta tykkäile kenenkään avautumisista.

Vierailija
4/12 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä peukuttelen vaan kun näen jotain hauskaa. Monilla ihmisillä on "ihan kivoja" päivityksiä ja kuvia, mutta kyllä niissä täytyy olla jotain särmää, että jaksan painaa jotain tykkää-nappia.

Vierailija
5/12 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko laittaa tänne esimerkkejä päivityksistäsi? Voit tietysti muuntaa niitä, ettei ole tunnistusvaaraa, mutta emme voi vastata kysymykseesi ellemme saa jotain tuntumaa päivityksiisi.

Vierailija
6/12 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sulla on liikaa päivityksiä? Piilotan sellaiset, jotka täyttää mun koko feedin, kun en näe sitten mitään muuta. Muutenkin, tykkäyskulttuuri on kärsinyt tappiota viimeisten vuosien aikana instojen sun muiden tultua. Enää eivät tykkää kuin ne lähimmät, aikanaan tykkäsivät kaikki.

Vierailija
7/12 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitapas tähän pari päivitystä... yleensähän kaikki nyt edes muutaman peukun saa

Vierailija
8/12 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi kaveri, josta tykkään paljon, mutta en hänen päivityksistään. Ne on tosi negatiivisia aina, ei niistä voi tykätä. Joskus kommentoin jotain.

Vierailija
9/12 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en pidä ihmisestä, en tykkää hänen päivityksistään. Jos ihminen kirjoittelee tylsiä tekstejä tai laittaa epäteräviä kuvia, en tykkää päivityksestä. 

Vierailija
10/12 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama syy:

Olet vähän tekemisissä ihmisten kanssa IRL?

Sinulla on vähän Facebook frendejä?

Sulle ollaan kateellisia?

Vierailija
11/12 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sanot: "voi ei, avaimet jäi kotiin", niin en tykkää. En voi tykätä, että avaimesi jäi kotiin. En peukuta negatiivisia päivityksiä. Jos sanot: "luulin, että avaimet jäivät kotiin, mutta löysin ne käsilaukusta", niin saattaisin tykätä. Vaikka onhan se vähän tylsää sekin. Peukutan vaan iloisia asioita.

Vierailija
12/12 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mulle ei nykyään näy enää juuri kenenkään päivitykset. Ainoastaan niiden kavereiden, joiden kanssa olen muutenkin eniten tekemisissä. Etusivu täyttyy sen sijaan mainoksista ja kuvista, sivuista ja videoista, joista kaverini ovat tykänneet.

Voisko ongelma olla tässä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän