Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Finnairin juristit HIEMAN ylimielisiä... kun asiasta on hovioikeuden päätös, eikä valituslupaa ole, niin

Vierailija
14.10.2016 |

silti he kuvittelevat voivansa ohittaa koko asian toteamalla, että "yhtiön mukaan hovioikeuden päätös on virheellinen".

Aika erikoinen näkemys oikeuslaitoksen asemasta, jos Finnairin mukaan sen päätöksiä ei tarvitse noudattaa, jos päätös ei itse satu miellyttämään! Yleensähän kaikissa oikeustapauksissa päätös ei toista osapuolta miellytä, mutta silti päätöstä pitää kunnioittaa.

Taidan mennä ensi kerralla eri yhtiöllä.

http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/kalaporukka-kypsyi-finnairi…

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika mielenkiintoinen mielipide. Tällä logiikallahan voisi jättää sakot maksamatta koska "mielestäni poliisin päätös oli virheellinen" ja kaikki muutkin oikeuden päätökset voi mitätöidä. Finnair on oikeuslaitoksen yläpuolella?

Vierailija
2/7 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tuo yleinen asenne lentoyhtiöissä? Itsellä kokemusta toisesta suomalaisesta ja sielläkin oltiin sitä mieltä, että lakeja tai sopimuksia ei tarvitse noudattaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti eivät suhtaudu samalla tavalla esim. turvallisuusmääräyksiin: "Turcallisuusmääräykset ja -lait ovat mielestämme virheellisiä, joten emme halua noudattaa niitä."

Vierailija
4/7 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä aloittaja taikoo itse koneita hajonneiden tilalle? Nollauutinen.

Mistä 14 000 euron korvausvaatimus on edes revitty ?

Vierailija
5/7 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä aloittaja taikoo itse koneita hajonneiden tilalle? Nollauutinen.

Mistä 14 000 euron korvausvaatimus on edes revitty ?

Kyse onkin siitä, että koneiden hajoaminen on ns. normaalia toimintaa lentoyhtiöissä. Ei se ole mikään "yllättävä tapahtuma", vaan se kuuluu siihen bisnekseen. Oikeuden mukaan tällaissa ei-yllättävissä tilanteissa matkustajille on oikeus saada korvaukset. Yhtiö voi itse vaikuttaa siihen, miten esim. varaosia tai korjaajia on saatavilla.

Luonnonmullistukset ja lakot ovat sellaisia yllättäviä tilanteita, joissa korvausvastuuta ei ole.

Vierailija
6/7 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan yleistä. Niinhän onkin tarkoitus lopettaa nämä väitepropagandat. Kukas asiakas sellaista sietää?

Vierailija
7/7 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki yritetään laitettaa asiakkaan piikkiin, firma sakkaa.