Mies esitteli heti ekoilla treffeillä kuvia veljensä lapsista!
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Joko se on mennyt paniikkiin ja vaan keksinyt tämmöisen älynväläyksen TAI ajatteli perus-miehenä, että naiset sulaa kun lapsista sanoo tykkäävänsä.
Juuri näin.Tuskin tässä mitään syvällisempää merkitystä on sukulaislapsen kuvan esittelyllä.Ja vaimomatskuksi sanominen on kohteliaisuus.AP ylianalysoi.
Minulle on myos kaynyt noin. Mies myos ilmoitti alkaneensa opiskella tahtitiedetta, koska naisethan pitavat tahdista. Myos kay joogassa samasta syysta.
Hieman tuo yli-innokkuus ja epatoivoisuus laski kiinnostusta, en mennyt uudelleen treffeille, vaikka muuten olikin lupaavalta vaikuttava mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te jotka ette näe tuossa mitään outoa: entä jos joku esittelisi ekoilla treffeillä kuvia vaikka äidistään tai vanhasta tädistä tai siskon miehestä. Eikö se olisi outoa? Miksi ihmeessä sukulaislasten kuvien esittely olisi yhtään sen vähemmän outoa!
Epätavallista,mutta ei epäilyttävää käytöstä.Sukulaisten kuvia esittelevä mies on varmasti sukurakas.
Ja tyhmä/itserakas, jos kuvittelee, että randomsukulaisten kuvat voisivat kiinnostaa treffikumppania. Kyllä se minusta jo epäilyttävän typerää on siinä mielessä, ettei kukaan normaali ihminen noin käyttäytyisi.
Kyllä minua ainakin kiinnosti miehen perheenjäsenet ennen kuin olin tavannut heitä. Katselin Facebookista hänen siskonsa kuviakin. Olenko siis omituinen?
Vierailija kirjoitti:
Joo, kyllä epäilyttää kovasti!
Joo, oikeesti on siis aivan pleijeri ja haluaa esittää vakavampaa miestä?? Tai sekö epäilyttää, että haluaa nyt vaan vaimon ja on ottamassa kenet tahansa ensimmäisen, joka on vaimomatskua?
Mä ainakin tykkäisin, jos mies olisi just tollanen ekoilla treffeillä, eikä puhuttais vaan jostain pinnallisista asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te jotka ette näe tuossa mitään outoa: entä jos joku esittelisi ekoilla treffeillä kuvia vaikka äidistään tai vanhasta tädistä tai siskon miehestä. Eikö se olisi outoa? Miksi ihmeessä sukulaislasten kuvien esittely olisi yhtään sen vähemmän outoa!
Epätavallista,mutta ei epäilyttävää käytöstä.Sukulaisten kuvia esittelevä mies on varmasti sukurakas.
Ja tyhmä/itserakas, jos kuvittelee, että randomsukulaisten kuvat voisivat kiinnostaa treffikumppania. Kyllä se minusta jo epäilyttävän typerää on siinä mielessä, ettei kukaan normaali ihminen noin käyttäytyisi.
Kyllä minua ainakin kiinnosti miehen perheenjäsenet ennen kuin olin tavannut heitä. Katselin Facebookista hänen siskonsa kuviakin. Olenko siis omituinen?
Nyt oli kyse hei EKOISTA treffeistä. Kyllä, olet omituinen jos katselit miehen perheenjäsenten kuvia netistä ennen kuin olit edes tavannut häntä itseään.
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin tykkäisin, jos mies olisi just tollanen ekoilla treffeillä, eikä puhuttais vaan jostain pinnallisista asioista.
Ja mitähän syvällistä sun mielestä ihmisestä kertoo se, miltä hänen sukulaisensa näyttävät :D?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt oli kyse hei EKOISTA treffeistä. Kyllä, olet omituinen jos katselit miehen perheenjäsenten kuvia netistä ennen kuin olit edes tavannut häntä itseään.
Itse asiassa joo, tein just niin. Mies asui toisella puolella maata ja tutustuimme alunperin netissä, ei missään deittipalstalla, vaan ihan toisessa yhteydessä. Pyydettiin sitten jossain kohtaa toisemme fb-kavereiksi, ja hänen seinällään oli ensimmäisenä hänen siskonsa laittama kuva heistä. Joten kyllä, stalkkasin hänen siskoaan ennen kuin olin edes tavannut häntä kasvotusten. Tunnettiin miehen kanssa melkein vuosi netissä ennen kuin tavattiin toisemme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa joo, tein just niin. Mies asui toisella puolella maata ja tutustuimme alunperin netissä, ei missään deittipalstalla, vaan ihan toisessa yhteydessä. Pyydettiin sitten jossain kohtaa toisemme fb-kavereiksi, ja hänen seinällään oli ensimmäisenä hänen siskonsa laittama kuva heistä. Joten kyllä, stalkkasin hänen siskoaan ennen kuin olin edes tavannut häntä kasvotusten. Tunnettiin miehen kanssa melkein vuosi netissä ennen kuin tavattiin toisemme.
Niinkuin itsekin sanoit, te tunsitte kuitenkin jo toisenne. Minä ymmärsin apn treffit vähän erilailla kuin sellaisiksi, joissa vuoden toisensa tunteneet kohtaavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinkuin itsekin sanoit, te tunsitte kuitenkin jo toisenne. Minä ymmärsin apn treffit vähän erilailla kuin sellaisiksi, joissa vuoden toisensa tunteneet kohtaavat.
No joo, monet vaan tuntuu ajattelevan, että jos ei ole tavannut kasvokkain niin sitten ei oikeasti "tunne" toista, vaikka olisi netissä jutellut pitkäänkin.
Kerroin ekoilla treffeillä miehelle että mulla on kissa, mies kysyi minkälainen kissa ja halusi nähdä kuvan kun mainitsin että kännykässä on kuva. Eikä ole mitenkään eläimiinsekaantujaksi osoittautunut vuoden aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitähän syvällistä sun mielestä ihmisestä kertoo se, miltä hänen sukulaisensa näyttävät :D?
Ei pointti varmaan ole se,miltä sukulaiset näyttävät,vaan se,että treffeillä on puhuttu henkilökohtaisista asioista,kuten sukulaisista.Pinnallinen keskustelu taas on sellaista,jota voi käydä kenen kanssa tahansa,pinnallisilla treffeillä voidaan jutella vaikkapa Salkkareiden juonen käänteistä,hölistään vain jotain kun ei oikeasti kiinnosta tutustua siihen toiseen ihmiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun logiikallasi uusille ihmisille ei voi kertoa itsestään mitään,ilman että vaikuttaa "tyhmältä ja itserakkaalta". Vähiin käy keskustelunaiheet treffeillä,jos koko ajan miettii,kiinnostaako omat jutut varmasti kuuntelijaa.
Jos olen lähtenyt treffeille,kyllä minua silloin kiinnostaa tietää,millaiset asiat ovat treffikumppanilleni tärkeitä.Esimerkiksi veljen lapsen kuvaa esittelevä tyyppi luultavasti arvostaa perhettään ja pitää lapsista.Paljon kiinnostavampaa kuin puhua vaikka säästä.
Musta on lähinnä ihmeellistä, jos joku sanoo ekoilla treffeillä vaimomatskuksi. Eihän sitä tiedä varmasti vielä kuukausienkaan päästä. Tuo olisi minulle merkki, että on epätoivoinen ja valmis ottamaan kenet tahansa.
Jos sua kutkuttaa kertoa tänne treffikumppanistasi jotain negatiiviseen sävyyn, unohda koko juttu.
Vierailija kirjoitti:
Jos sua kutkuttaa kertoa tänne treffikumppanistasi jotain negatiiviseen sävyyn, unohda koko juttu.
Missasit pointin.AP:n mielestä miehen käytös oli "epäilyttävää".Ei ole vieläkään selvinnyt,mitä tässä pitäisi epäillä.Minusta miehen käytös oli ihan täysipäisen kuuloista,tosin erikoista että sanoi heti ekoilla treffeillä naista "vaimomatskuksi".Luultavasti kohteliaisuus,mutta antaa vähän epäitoivoisen/yli-innokkaan kuvan.Jos se on ainoa vika,lähtisin toisillekin treffeille,voihan kyseessä olla pelkkä toteamus,siis että nainen on sellainen tyyppi,johon voisi tutustua paremminkin.
Vierailija kirjoitti:
Musta on lähinnä ihmeellistä, jos joku sanoo ekoilla treffeillä vaimomatskuksi. Eihän sitä tiedä varmasti vielä kuukausienkaan päästä. Tuo olisi minulle merkki, että on epätoivoinen ja valmis ottamaan kenet tahansa.
Mä kuulin toisten treffien lopussa olevani vaimomateriaalia, ja siksi ei halunnut jatkaa. Ei kuulemma ollut etsimässä vielä vakavaa suhdetta. Tiedä sitten oliko totuus vai halusiko vain lopettaa tapailun loukkaamatta..
Minulle tuollainen olisi hauska ja mukava asia, tuntuisi, että mies on puhtain paperein liikenteessä kun on valmis avaamaan itseään ja taustojaan minulle. Minä olen jo toisella kierroksella ja takuulla kaivaisin esiin mm. lasteni kuvia jos treffikumppani tuntuisi niistä olevan kiinnostunut. Ja jos hänellä ei olisi omia lapsia, mutta hän olisi läheinen vaikka veljensä lasten kanssa, niin toki katsoisimme nekin. Jos kemiat vielä kohtaisivat, niin tuosta olisi todella hyvä jatkaa tutustumista.
Ei se minusta ole mitenkään epäilyttävää. Jos mies on tositarkoituksella liikkeellä ja tunnuit sopivan hänen kumppanikseen? Kyllä minäkin ajattelin ensitreffien aikana, että voi luoja, antaisin mitä tahansa jos saisin tuon miehen omakseni :D No, arki on arkea, mutta sopivan kumppanin kanssa kivampaa.
Jotkut ovat nopeampiliikkeisiä kuin toiset. Yhdet ovat avoliitossa 28v ennen kuin menevät naimisiin, minä muutin vieraaseen maahan tuntemattoman miehen perässä hänen luokseen kuukausi tapaamisesta.
Ja veljen lasten kuvien esittely on minusta melko normaalia. Minäkin taisin näyttää siskon lapsen kuvia (oli silloin vauva) kännykästä miehelle ensitreffeillä... Siskon esikoisen syntymä oli minullekin iso juttu, joten miksi en olisi kertonut siitä treffikumppanillekin. Jos tuo sinun treffikumppanisi on läheinen veljensä kanssa?
Minulle sen sijaan selvisi, että miehellä on veli vasta siinä vaiheessa kun nimiä rustattiin avioehtoon, että ei se ole aina helppoa toisinkaan päin.