Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen halveksinut wt-porukkaa - nyt seurustelen miehen kanssa, jonka suku on wt-sakkia

Vierailija
14.10.2016 |

Oh the irony...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minkähänlainen on suomalainen wt? Köyhä? Olen sitten ilmeisesti myös wt-sakkia, vaikka en eroa muista varakkaammista ikäisistäni mitenkään ulkoisesti ja elämän tyyliltäni.

Vierailija
2/8 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän te kaikki naiset ;) Sanotte että haluatte niiiin sivistynyttä akateemistä miestä ja voi voi voi kun semmoista ei mistään löydä ja todellisuudessa haluatte wt-miehen, joka jättää teidät yh:ksi. Ja sitten taas voi voi voi voi voi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain jopa Keravalla kyydin tällaiselta pariskunnalta kun kyselin tietä erääseen paikkaan ja ajattelin, että ovat sydämellisempää ja reilumpaa porukkaa kuin ns. rikkaat. Enpä olisi Audin kyytiin päässyt, ei oltaisi edes pysähdytty kyselemään saati sitten tarjottu kyytiä.

Vierailija
4/8 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oh the irony..." osoitti, että olet älykäs ja akateeminen? xxxxDDD

Vierailija
5/8 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ap sama, vaan hyvin pian paljastui että on hyvin harvinaista että se mies jotnkin oleellisesti eroasi suvustaan. Mä onneksi erosin ennen lapsia.

Vierailija
6/8 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet katsonut liikaa amerikkalaisia sarjoja, jos käytät jotain wt-termiä Suomessa. Ymmärrän mihin tällä termillä mukamas viitataan, mutta sitä en ymmärrä minkä takia ihmisiä tulisi lokeroida esim. tällä termillä. Kertoo enemmän niistä luokittelijoista, kuin näistä luokittelun kohteista.

Vierailija
7/8 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme natinaa tuosta termistä. Musta se on ihan hauska ja vaaratonkin, kunhan ei ota liian tosissaan...

8/8 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suku ei onneksi määritä ihmistä. Sosiaalinen nousu on Suomessa helpompaa kuin useimmissa muissa maissa, ja moni muuttuu elämäntavoiltaan, arvoiltaan ja makumieltymyksiltään aivan erilaiseksi lähtiessään pois kotoa vaikka yliopistoon opiskelemaan. Monella fiksulla, sivistyneellä ihmisellä on tällainen "sukurasite", mutta ei se heitä huononna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi