Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvan isä ei osallistu millään tavalla vauvan hoitoon. Jättäisittekö?

Vierailija
14.10.2016 |

Ei osallistu arkeen mitenkään. On ilmoittanut ettei lähde esim. Kaupassa minua käyttämään. Ei siivoa. Ei hoida vauvaa. Nytkin olen flunssassa.. Ja hän tietää väsymykseni. Ei ole tarjonnut kertaakaan apuaan.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma on ongelmas jos olet lapsen hankkinut vaikka mies ei halunnut.

Mies on kuitenkin sen lapsen isä joten ongelma on yhteinen. Vaikka mies näyttääkin lapsellisesti yrittävän luistella tilanteesta. Luultavasti toimisi niin vaikka olisikin sen lapsen halunnut.

Vierailija
22/26 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko lapsen hankkiminen yhteinen päätös?

Ei ollut. Mutta jos välittää minusta ja näkee kärsimykseni, eikö peruskäytöstapoihinkin kuulu tarjota apua? Ei se nyt niinkään mene että minun kuuluu nyt sitten "kärsiä". Ja maksaa ja tehdä kaikki yksin. Sillä välin kun hän nauttii elämästään

Kyllä se vaan nyt menee niin, että sinun tulee ottaa vastuu omista henkiölökohtaisista arvovalinnoistasi.

Mies jakaa vastuun sillä samaisella hetkellä, kun hän työntää peniksensä naisen vaginaan huolehtimatta ITSE sataprosenttisen varmasta ehkäisystä. 

Juuri näin.

Ja kai miehen pitää välillä kaupassa käydä ja siivota.

Hänkin kai syö ja sotkee.

Miksi hänen pitäisi saada olla joku vapaamatkustaja , vauva taikka ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna eroaisin. Et saa mitenkään miestä muuttumaan, jos olet raskautunut salaa. Kun eroatte, saat sentään elarit.

Vierailija
24/26 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut. Mutta jos välittää minusta ja näkee kärsimykseni, eikö peruskäytöstapoihinkin kuulu tarjota apua? Ei se nyt niinkään mene että minun kuuluu nyt sitten "kärsiä". Ja maksaa ja tehdä kaikki yksin. Sillä välin kun hän nauttii elämästään

Eli sinä hankit lapset itsekkäästi vaikka kumppani ei halunnut? Kyllä se sitten menee niin että sä halusit, sä hoidat. Sorry.

Vierailija
25/26 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se vaan nyt menee niin, että sinun tulee ottaa vastuu omista henkiölökohtaisista arvovalinnoistasi.

Juu minun valinnoistani. No on ihmishenki minusta arvokas asia. :)

Vierailija
26/26 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa erota. Todennäköisesti sinun ja vauvan elintasokin nousisi siitä elareiden vuoksi.

En usko noiden elareiden elintasooni kauhean paljon vaikuttavan. Koko "elari"systeemi itseasiassa ahdistaa minua ja en pidä lapsen tapaamis ym muiden asioiden tuomista kiistoista. Mielestäni vanhemman ITSE tulisi tajuta ottaa osaa lapsensa elintasoon.