Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meinasin sortua suutelemaan 17 vuotiasta SUKULAISpoikaa (itse olen 24)

Vierailija
14.10.2016 |

Tapasin sattumalta viime viikonloppuna yhden serkkuni pojan kaupungilla, olin itse menossa kavereiden kanssa baariin ja törmäsin tähän poikaan kavereineen, jäin hetkeksi juttelemaan ja muut menivät edeltä, istuttiin siinä kylmässä ulkona ja aloin jo tehdä lähtöä, kun tämä poika avautui, että olin ollut hänen fantasiansa jo muutaman vuoden, ensin nauroin ja otin asian vitsillä ja vitsailimme asiasta, mutta sitten tapahtui jotain.
Tajusin, että ei se ollutkaan vitsi ja asia johti toiseen ja joku ihme valtasi minut, oli ihan senttien päässä ettei keretty suudella kun siihen tuli muita ihmisiä ja luikin karkuun.

Luulin, että mun ikäinen nainen on tuon ikäisten silmissä jo vanha, mutta mitä vielä. Onneksi mitään ei tapahtunut, mutta ihmetyttää ja hävettää omasta puolestani.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ethän ole vielä vanha. +30 ikäiset ovat "vanhoja"

t. mies 18v

Vierailija
2/8 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

poitsu varmaan tuli jo tuosta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ikää enenmän häiritsee, miten en olisi osannut hillitä itseäni kyseessä oli serkkuni poika.. Olen pitänyt itseäni fiksuna ja en esim. Harrasta yhdenillan juttuja, enkä lääpi ketä sattuu.. eli tämä ei ole yhtään tapaistani pussailla ketä sattuu.

Ap

Vierailija
4/8 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, suutelen itse vain takaa päin!

Vierailija
5/8 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ikää enenmän häiritsee, miten en olisi osannut hillitä itseäni kyseessä oli serkkuni poika.. Olen pitänyt itseäni fiksuna ja en esim. Harrasta yhdenillan juttuja, enkä lääpi ketä sattuu.. eli tämä ei ole yhtään tapaistani pussailla ketä sattuu.

Ap

No serkunkin kanssa voi mennä naimisiin. Serkun poika on vieläkin kaukaisempaa sukua. Hanki lapsi hänen kanssaan niin hän on oman pikkuserkkunsa isä :D

Vierailija
6/8 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No serkunkin kanssa voi mennä naimisiin. Serkun poika on vieläkin kaukaisempaa sukua. Hanki lapsi hänen kanssaan niin hän on oman pikkuserkkunsa isä :D

Hahh :D Ai kamala, taidan jättää välistä :D

Vierailija
7/8 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo naimisiin ja satuhäihin ehdottomasti! :D

Vierailija
8/8 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh! Toivottavasti ei ollut minun poikani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän