Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oonko jotenki vähä-älyinen? Katoin että Halpa-Hallissa helvetin halpaa kinkkua, kun 7kg maksaa vain 3,49euroa. Nyt vasta tajusin että se 3,49e olikin kilohinta.

Vierailija
14.10.2016 |

Ihmettelinkin pitkään että jo on halpaa kinkkua. 3,49euroa vaan 7kg:n kinkku. Voiko olla todellista? No äkkiä kauppaan hakemaan ja kassalla suuri totuus valkenikin. Tuli 7kg:n kinkulle hintaa enempi kuin vain 3,49euroa. Onneksi sentään olin sen verran tolkku, etten alkanu kassalla päivittelemään että "no mutta tämänhän piti maksaa vain 3,49euroa.."

Huoh. Oon aina tienny että oon tyhmä, mutta en tienny, että näin idiootti.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika paha. Tosin joskus on jossain mainoksessa ollut harhaanjohtavasti kun on unohtunut se "/kg" pois jostain parin kilon lihapalasta, tosin ei kyllä alle parin euron siltikään olisi tullut hintaa kilolle.

Vierailija
2/10 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus sattuu näitä kivoja ajatuskatkoja... Itse ajattelin kerran päästä halvalla ja ommella verhot itse. Kassalla polvet notkahti ja valahdin ihan kalmankalpeaksi kun myyjä sanoi hinnaksi 80 euroa. En saanut sanottua mitään vaan maksoin kiltisti, olin opiskelija joten pikkasen kirpaisi. Se kakskymppiä olikin tosiaan metrihinta eikä sillä saanutkaan kangasta niin paljon kun sattuu haluamaan :D :D

Muuten olen ihan fiksu mutta joskus aivot vaan jumittaa ihan totaalisesti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

=D Lukihäyriö =D

Mutta olihan tuo halpa kinkun kilohinta silti.

Taisi siis olla saksalaista kidutuspossun lihaa.

Itse ostan suomalaisen luomukinkun jolla varmaan 3 kertainen kilohinta.

Vierailija
4/10 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimi_ kirjoitti:

=D Lukihäyriö =D

Mutta olihan tuo halpa kinkun kilohinta silti.

Taisi siis olla saksalaista kidutuspossun lihaa.

Itse ostan suomalaisen luomukinkun jolla varmaan 3 kertainen kilohinta.

HK:n juhlakinkkuko on saksalaista kidutuspossua? Itse katsoin mainosta myös, ihan kuin siinä joku joutsenmerkki olisi.

Vierailija
5/10 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sentään tajusit olleesi väärässä etkä alkanut jankkaamaan kassalla. Aika usein asiakkaat alkavat vänkäämään että hintalapussa luki näin ja näin ja melkein huudetaan pää punaisena ja sitte ku mennään yhdessä kattomaan niin selvästi lukee että /kg ja sitte tuhahdellaan ja lähdetään niskoja nakellen pois. Että sellasia kivoja ja fiksuja asiakkaita. T: ex-kassatäti

Vierailija
6/10 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa kinkkua minäkin havittelen ja kunhan saan persukseni irti tästä penkistä niin lähden ostamaan. Pyörän kumit jo kävin pumppaamassa täyteen.

Vierailija
7/10 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän alle 25 euroa 7 kilon kinkku, toi on tosi halpa. Itseä huvitti tarjous rintsikoista. Kaikki rintaliivit 10 euroa. Sanoinkin muijalle että kokeileppa myyvätkö kaikki kympillä.

Vierailija
8/10 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa kinkkua minäkin havittelen ja kunhan saan persukseni irti tästä penkistä niin lähden ostamaan. Pyörän kumit jo kävin pumppaamassa täyteen.

Teille tulee riita jos yritätte ostaa saman kinkun. Varmaan sieltä kaupasta löytyy molemmille oma.

Vierailija
9/10 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun innoittamana otin pakastimesta 1.1. sinne laittamani paistetun tarjouskinkun viipaleet sulamaan. Illemmalla herkutellaan!

M

Vierailija
10/10 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kinkkuaaaaaa :P

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi