Kannaattaako miehen ottaa nainen joka on hänestä kiinnostunut?
Kertokaapa asiantuntijoina.
Kannattaako miehen ottaa nainen, joka on hänestä kiinnostunut, vaikka mies ei ainakaan tällä hetkellä vielä tunne vetoa ko. naiseen?
Tavalliselle pulliaiselle on aika harvinaista, että joku nainen on hänestä kiinnostunut oma-aloitteisesti pidemmän aikaa. Ja itsekin olen jo jonkin aikaa ajatellut, että pitäisi joku nainen löytää.
Miten näkisitte, että miehen kannattaisi toimia tässä? Yleensähän toisesta alkaa kyllä tykätä ajan saatossa eikä naisessa mitään sellaista ole, etteikö voisi olettaa näin käyvän.
Kommentit (42)
Panna sitä kannattaa ainakin ja toimiihan se sitten varaventtiilinä joskus tarvittaessa.
Riippuu vähän tilanteesta.
Jos seksuaalista vetovoimaa on ja ihmisen seurassa viihtyy, mutta ei kuitenkaan tunnu mitenkään erityisen mahtavalta tai tule sellaista kovaa halua "saada" se ihminen, saattaa kiintymys ja rakkaus tulla ajan kanssa.
Jos taas seksuaalista vetovoimaa ei ole eikä ihmisen seurassa oikein viihdy, en lähtisi väkisillä yrittämään ja ahdistumaan.
Ei, ellei halua satuttaa häntä. Ennemmin tai myöhemmin kohdalle osuu kuitenkin se nainen, josta mies kiinnostuu, ja silloin se johon hän oli vain tyytynyt, tulee jätetyksi.
Itse en haluaisi olla nainen, johon vain tyydytään.
Vierailija kirjoitti:
Panna sitä kannattaa ainakin ja toimiihan se sitten varaventtiilinä joskus tarvittaessa.
Miksi näin paljon yläpeukkua tässä? Kysyin itse kerran, että saako tuollaista naista panna ja vastaus oli yksimielinen ei, enkä olekaan sitten pannut.
Kaksipiippuinen juttu.
Ihanteellista olisi tietysti jos molemmat kokevat ihastumisen.
Vierailija kirjoitti:
Ei, ellei halua satuttaa häntä. Ennemmin tai myöhemmin kohdalle osuu kuitenkin se nainen, josta mies kiinnostuu, ja silloin se johon hän oli vain tyytynyt, tulee jätetyksi.
Tätä naiset eivät koskaan tajua.Suurin osa naisista on miehen kanssa joka on vain tyytynyt kyseiseen naiseen.Mies ei lähesty superkauniita naisia joihin ei ole mahdollisuuksia,ei kukaan nauti pakkien saamisesta.
pahkasika kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä naiset eivät koskaan tajua.Suurin osa naisista on miehen kanssa joka on vain tyytynyt kyseiseen naiseen.Mies ei lähesty superkauniita naisia joihin ei ole mahdollisuuksia,ei kukaan nauti pakkien saamisesta.
Osasin odottaa tätä kommenttia. Jos mieheni haluaisi kauniin naisen, hän saisi helposti minua kauniimman. Ei tarvitse kuin liikkua hänen seurassaan nähdäkseen, että hänellä olisi vientiä. Jostain syystä hän on kuitenkin valinnut minut.
Ole ainakin rehellinen. Jokaisella on oikeus tietää missä seisoo suhteessaan. Jos nainen haluaa tietoisesti olla kakkospaikalla ja odotella kunnes löydät paremman, niin olkoon se hänen valintansa.
Jätä hyvä mies se nainen rauhaan. Ansaitsee paremman eli miehen, jonka ei tarvitse täällä kysellä tyhmiä.
Vierailija kirjoitti:
pahkasika kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osasin odottaa tätä kommenttia. Jos mieheni haluaisi kauniin naisen, hän saisi helposti minua kauniimman. Ei tarvitse kuin liikkua hänen seurassaan nähdäkseen, että hänellä olisi vientiä. Jostain syystä hän on kuitenkin valinnut minut.
Jenni Ahola kertoi superkauniiden naisten itkevän rumuuttaan.Oma arvio ei taida olla kovin luotettava.
pahkasika kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö taas. Se, että sinä itse haaveilet vain jostain "superkauniista" naisista jotka tietenkin todellisessa elämässä antavat sinulle pakit, ei tarkoita, että kaikki miehet toimisivat samalla tavalla. Parisuhteen muodostumisessa painaa toki fyysinen vetovoima (tosin kauneus on katsojan silmässä ja ihmisillä todella erilaisia makuja), mutta myös toisen persoonallisuus: huumorintaju, älykkyys, ystävällisyys, kohteliaisuus, ujous, rohkeus, jne mitä nyt kukakin sattuu pitämään kumppanissaan viehättävänä. Lisäksi hyvässä parisuhteessa on yhdistäviä tekijöitä kuten arvot, tulevaisuuden suunnitelmat jne. Väittäisin, että suurin osa normaaleista pariskunnista perustuu tällaiseen, eikä siihen, että mies itkee salaa itsensä uneen joka ilta, kun ei ole sattunut saamaan jotain missiä.
Surullista toki, jos sinulla on sellainen kokemus parisuhteesta, että kumppaniin joutuu vain "tyytymään" tai että sinua itseäsi on vain siedetty paremman puutteessa. Itse kyllä olen sitä mieltä, että aina kannattaa olla mieluummin yksin kuin suhteessa väärän ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Joo ymmärrän kyllä vaikka mies olenkin, mutta myös tosiasia on se että aika monet joutuvat kuitenkin tyytymään niin naiset kuin miehetkin ja miehet vielä paljon useammin tai sitten pitää vaan olla yksin.
Melko epäreilua mutta näin se vaan on.
Erittäin harvoin kaikki hyvä on samassa paketissa tai jos olisi joutuisit kuitenkin jakamaan sen muidenkin kanssa ( pettäminen on niin yleistä ja luonnollista ) eikä enää ole pahe tai syntiä vaan kansainvälisyyttää ..international luonteisia nykynaisia ja miehiä.
Ei ole helppoa elää suth ns kunnollisena miehenä kelvottomien ja moraalittomien ihmisten maailmassa ja huomata nämä asiat joskus erittäin läheltäkin.
Liian paljon on ns kunniattomia paskiaisia niin miehissä kuin naisissa.
Toisille elämä on kuin peliä tai leikkiä myös toisten ihmisten tunteilla. .voi tehdä miehissä itä vaan koska vaan tai kenelle vaan ilman huonoa omaatuntoa ja katumusta.
Tähän ollaan tultu.
hmm... kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pahkasika kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenni Ahola kertoi superkauniiden naisten itkevän rumuuttaan.Oma arvio ei taida olla kovin luotettava.
Jep.
Hyvä esimerkki aiheesta on se, kun Irina Shayk kertoi Cristiano Ronaldon kanssa seurustellessa tunteneensa itsensä "alempitasoiseksi" ja rumaksi.
Makukysymyksiä tietysti, mutta omaan silmään taas Irina on todella upea verrattuna Cristianoon.
Onhan Cristiano komea, mutta tavallisemmalla tavalla kuin Irina kaunis.
Että jos tuollainen huippuluokan upea kaunotarkin kokee itsensä rumaksi tavikseksi, niin ei mikään yllätys sinänsä, että oikeasti "tavallinen kaunotar" pitää itseään rumana.
Toisaalta tuo voi kertoa Cristianosta miehenä jotain, kun ei saa naistaan tuntemaan itseään jumaloiduksi.
Tai sitten ei.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa on se paha puoli, että jos pelkkää seksiä haluaa niin sitten miehestä pitäisi olla johonkin. Suurimmasta osasta miehiä ei ole. Jotta naisen saa tyytymään siihen seksisuhteeseen, mieheltä vaaditaan aika paljon. On aivan uskomatonta, millaiset jämämiehet ovat pyrkimässä seksisuhteeseen. Eikö niillä ole mitään itsekritiikkiä?
Kertoisiko joku minulle, millainen on international luonteinen ihminen?
Ei kannata, 20 vuotta sitten ns sääliseurusteluna alkaneen "jutun" kokemuksella. Tässä vaiheessa on jokseenkin sama mitä nainen tekee/tykkää, kun itse ei välitä toisesta kuin kämppiksenä/Oy FamilyThing Ab:n yhtiökumppanina.
Johnny Handsome kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ymmärrän kyllä vaikka mies olenkin, mutta myös tosiasia on se että aika monet joutuvat kuitenkin tyytymään niin naiset kuin miehetkin ja miehet vielä paljon useammin tai sitten pitää vaan olla yksin.
Melko epäreilua mutta näin se vaan on.
Erittäin harvoin kaikki hyvä on samassa paketissa tai jos olisi joutuisit kuitenkin jakamaan sen muidenkin kanssa ( pettäminen on niin yleistä ja luonnollista ) eikä enää ole pahe tai syntiä vaan kansainvälisyyttää ..international luonteisia nykynaisia ja miehiä.Ei ole helppoa elää suth ns kunnollisena miehenä kelvottomien ja moraalittomien ihmisten maailmassa ja huomata nämä asiat joskus erittäin läheltäkin.
Liian paljon on ns kunniattomia paskiaisia niin miehissä kuin naisissa.Toisille elämä on kuin peliä tai leikkiä myös toisten ihmisten tunteilla. .voi tehdä miehissä itä vaan koska vaan tai kenelle vaan ilman huonoa omaatuntoa ja katumusta.
Tähän ollaan tultu.
Montako kertaa elämässäsi olet rakastunut? Edes ihastunut?
pahkasika kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika hassua. Suurin osa suhteista lähipiirissäni on alkanut sillä tavalla, että mies on jahdannut ko. naista melko pitkäänkin. Siskoni mies piiritti siskoani vuoden :D Minua tarvitsi piirittää vähemmän aikaa, mutta olen edelleen varma, että mies olisi saanut sen näköisen naisen kuin olisi halunnut.
Mutta toisaalta voi olla että minä en olisi huonoitsetuntoista miestä huolinutkaan. Minusta parhaat parisuhteet muodostuvat toki kemiasta (iso osa ulkonäöstä), mutta luonteiden yhteensopivuudesta. Kyllähän minunkin mieheni olisi voinut mennä yhteen jonkun toisenluontoisen naisen kanssa, mutta veikkaan ettei mies olisi viihtynyt.
Eikö mieskin voi vain odottaa sitä kaunista naista, jolla on sopiva luonne? Ei vain ok-naista tai kaunista naista?
Olen aina parisuhteissa international luonteinen ja petän, ja sori siitä.
Yleensä en jää kiinni, ja koskaan en tunnustaa :D
Vaikeahan se on täällä päin ottaa sellaista joka ei ole kiinnostunut...